Wielerflits Grandtour spel: Vuelta 2019 - de uitslagen

1 2 3 4 ... 7 8
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mocht vlak voor de deadline nog een renner wegvallen dan mag deze vervangen worden tot de start van de 1e ploeg in de ploegentijdrit.

Fondista

Team ingestuurd

SvenVDB

Team verzonden!

Ab Normaal

Ik ook maar via een PB hier. Zit momenteel in het buitenland en kan op de een of andere manier geen bijlage aan mijn e-mail hangen.
Is het accoord zo?

JvdBrink

Is er inderdaad een overzicht waarin genoemd staat wie zijn team al (correct) ingeleverd heeft? Ik heb het ook via een PB gedaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb het erg druk met werk... ik ga proberen straks even een overzicht te maken. Pb's zijn tot nu toe allemaal ontvangen.

skippah050

Team ingestuurd via PB.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De deadline van vanavond neem ik ruim. Morgen ben ik vrij en omdat de TTT pas 's avonds verreden wordt kan ik die tijd mooi gebruiken om alles te verwerken. Aanpassingen kunnen dus ook morgen overdag nog worden doorgegeven.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De 1e divisie is nog niet op dreef met het insturen... ik mis nog 11 formulieren:

[s]Collietje
erveedeeee
Ezequiel
Ezra 
Kievit
OHBnibbik
OliverNaesen
Reyn
ruudenkit
Tiesw
Zwartebroekengeletrui[/s]

Laatst gewijzigd
ivo001

Door het wegvallen van Carapaz dus een lijst van 24 ipv 25?

ZwartebroekengeIetrui

Ik heb mijn team ingestuurd

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ivo001 klopt helemaal... ik voeg na het plaatsen nooit renners toe als die om een of andere reden toch weer wegvallen. Dit om onduidelijkheid te voorkomen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ondertussen even uitgezocht wie ik nog mis in de 2e en 3e divisie:

2e divisie:

[s] Arry1337
Bode80
KimJungPoels
Laatste man
Luuk66 [/s]
[s]Luuuuuuukk
Random wielerliefhebber[/s]

3e divisie:

@Chaba
@Koenb16
@Kooltje
@Niko1995
[s]Thibaux[/s]
@Twiebol

Laatst gewijzigd
coolietje

Formulier verzonden via mail

ruudenkit

geen paniek...ik ben met mijn lijst bezig.
conclusie, ik doe aan te veel wielerspellen mee, wil ik er minder doen uhhhhh nee!

Bode80

Mijn team is verstuurd via PB.

ruudenkit

mijn team is verstuurd via de mail, veel plezier en succes allemaal, Rahimns wederom bedankt voor het werk dat je erin steekt, TOP

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog een paar uur voordat de Vuelta van start gaat... de 1e divisie is compleet. De 2 overige laten nog even op zich wachten.

Arry1337

Als het goed is heb ik je gemaaid, maar door m'n naam staat nog geen streep. Is hij wel goed aangekomen?

Rawolf

Mailtje komt eraan vandaag!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De 2e divisie is ook bijna vol... en alleen in de 3e divisie blijft het wat hangen maar 65 deelnemers vindt ik al hel mooi.

Voor iedereen kijk nog even goed of je lijstje klopt... ik heb Carapaz nog wel een paar keer voorbij zien komen en ook een renner die niet eens op de startlijst staat en bij een ploeg rijdt die niet eens meedoet.

hofsje

Mijn naam staat er niet bij , heb wel de mail gekregen en team opgestuurd :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Heb je erbij gezet hoor... was blijkbaar weggevallen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De deadline is nu echt gesloten. Kan ik zo alles gaan verwerken. 66 deelnemers in totaal.... een volle 1e en 2e divisie. We gaan eraan beginnen. Als eerst gaan we eens een blik werpen op de 1e divisie:

[B]De favorieten[/B]
Van de favorieten is het duidelijk dat 2 renners eigenlijk geen verschil gaan maken omdat ze beide 25x gekozen zijn. Niemand die Roglic en Valverde buiten hun rijtje durfde te laten staan. Lang zag het er ook naar uit dat Lopez daarbij geplaatst moest worden maar uiteindelijk waren er toch 2 deelnemers die het aandurfde om zonder hem van start te gaan. Het gat na de volgende favoriet is dan weer groot, Quintana is maar 13x gekozen en ook Uran heeft al een stuk minder vertrouwen met 12. De volgende kanshebbers zijn minder dan 10x gekozen: Aru en Kruijswijk 8x en dan misschien wel de renner die het meest kan gaan opleveren: Wilco Kelderman die maar door 3 personen op een lijstje is gezet.

[B]De outsiders[/B]
Achter deze favorieten is er nog wel een heel rijtje outsiders te vinden die in aanmerking komen voor een goed klassement. De meest gekozen outsider is de jonge Pogacar, talentvol en heeft al mooie dingen laten zien dit jaar. Maar liefst 16x staat hij op een lijstje. Daarachter een rits van renners die 12 tot 10x gekozen zijn: Hart, Majka, Poels, Chaves, Higuita en Latour. Voor de meer unieke renners komen we dan uit bij Formolo (5x), Fuglsang {4x}, Ion Izagirre (2x) en de renner die het meest zou kunnen opleveren George Bennett.

[B]De Sprinters[/B]
Ook bij de sprinters is er 1 naam die 25x opgenomen is en dat is Sam Bennett, de sprinter die domineerde in de Binckbanktour gaat hier dus geen verschil maken. En daarmee speelt iedereen eigenlijk maar met 12 man, dat maakt het wel weer spannend. Dat het waarschijnlijk niet vaak tot een sprint komt is ook te zien in de tactiek die gekozen is. relatief weinig sprinters en ook niet veel gekozen. Gaviria en Mezgec zitten met 21 en 18x nog vrij hoog maar dan gaat het hard naar beneden. Jacobsen als enige nog boven de 10 met 13x, Sarreau en Degenkolb met 6 en 5x. Wie gaan er dan echt verschil kunnen maken: Walscheid (3x), Arebasturi (2x) net zoals Hagen en dan een trio aan unieke sprinters: Bauhaus, Bevin en Richeze.

[B]De Aanvallers[/B]
De meest interessante categorie omdat dit renners zijn die flink wat punten voor je kunnen binnenhalen. Vaak weinig gekozen en mannen waar je normaal niet echt op let en nu opeens van je bank veert als ze mee zijn in de ontsnapping.
In Gilbert is de meeste vertrouwen, niet geselecteerd voor de Tour en dus op revanche... staat 12x op een formulier. Ook van Dylan Teuns verwacht men weer wat (10x). De winnaar van een etappe van vorig jaar en runner-up in Burgos dit jaar Oscar Rodriguez heeft het vertrouwen van 5 deelnemers. Ook wel een opvallende naam Martinez van EF staat er 3x bij. Maar liefst 18 renners zijn maar 1x gekozen... de volledige lijst is terug te vinden op de startpagina vanavond.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

1.

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.