Veldrit Spel 2019-2020

1 2 ... 6 ... 10 11
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ben het wel met Arry eens dat dit spel met de huidige regels snel in een plooi valt...

Verweggistan

Daar ben ik het ook mee eens.

Poeksel

Komt het niet vooral omdat Van der Poel alles wint? En degenen die hem als eerste kunnen kopen dus een enorm voordeel hebben?

De vrouweneditie is m.i. spannender omdat (voorlopig) niet iemand duidelijk de beste is.

billi

flexibel wisselen lijkt me geen optie, dan kunnen degenen met veel punten in het begin, direct al betere renners kopen, met als gevolg grotere verschillen dan nu

ditisdavid

Met de dominantie van Iserbyt in met name het begin van het seizoen, was iedereen die hem niet vanaf het begin had in welk format dan ook direct kansloos geweest denk ik. Verder zat het eerste wisselmoment zeker niet ideaal voor mij terwijl de eersten zonder Iserbyt net aan de 50 punten waren gekomen, bij vrij wisselen waren de verschillen dus inderdaad nog groter geweest.

Arry1337

Dan is vrij wisselen misschien niet beter, maar de scores lineair maken kan wel een flinke invloed hebben op de tactiek.
Op die manier kun je door de juiste subtop te hebben ook meedoen op de lange termijn.

Laatst gewijzigd
drikkes

Het is het beetje het spel, bij een start zonder de juiste renners strijd je voor top 10 ofzo of wat rand prijsjes zoals dagoverwinning van WK bijvoorbeeld.
Persoonlijk geen problemen mee.

Verweggistan

De waardes van de renners wat ophogen of beginnen zonder beginbudget. Dat zijn ook mogelijkheden om het langer spannend te houden.

ditisdavid

Zonder beginbudget was zelfs bij het eerste wisselmoment Iserbyt voor iedereen onhaalbaar geweest. Op die manier blijft het wel spannend, maar vooral omdat de beste nulpunters meestal weinig punten opleveren en goed kiezen dus weinig beloond wordt. Daarnaast: als er één nulpunter wel veel punten haalt, zijn degenen die hem niet hebben gekozen nog steeds kansloos, misschien wel nog meer dan nu het geval is met wel/geen Iserbyt.

Met hogere waardes voor renners was zowat iedereen voor Soete gegaan, nog meer dan nu al het geval was. Dan valt er dus nog steeds weinig verschil te maken met goed kiezen. Het probleem dit seizoen is dat Iserbyt begint met extreem veel punten te halen - leuk voor mij, minder leuk voor de 80-90% die hem niet heeft, maar aan het eind van de dag zijn er ieder jaar renners die zwaar overperformen tov hun prijs. Zolang de losse Vlaamse cross voor de trip naar Amerika meetelt, blijft dat een probleem, maar telt hij niet mee, dan was de meute voor Iserbyt gegaan waarschijnlijk. Enige alternatief is de prijzen pas na Geraardsbergen/Eeklo bepalen maar dat brengt andere problemen (korte inschrijftijd, veel werk in die periode voor Verweggistan) met zich mee.

Moraal van het verhaal, je kan doen met het spel wat je wil, maar dit jaar had of iedereen hetzelfde gedaan, of was iedereen zonder Iserbyt direct kansloos. Nu is het situatie B, maar dat is wel de optie die inzicht (en, eerlijk is eerlijk, wat geluk, maar dat hoort bij voorspellen) meer beloont.

Laatst gewijzigd
Imbatido

Als je in het begin de slag mist loop je achter de feiten aan, maar dat is eigenlijk bij alle spellen zo. Dat vind ik niet zo zeer het probleem. Dat heb je met bv voetbalspellen ook. Je kan nog wel hetzelfde doen als anderen, maar je gaat er niet mee inlopen. Mijn doel is nu om zo hoog mogelijk te eindigen van de niet-Iserbyt-in-het-begin-teams te worden.

Ik heb in het verleden eens voorgesteld om de punten en aankoopbedrag uit elkaar te halen. (Het staat ergens als tip in een topic van een paar seizoenen terug na het seizoen). Daardoor moet je je blijven versterken door het seizoen heen, en hoef je niet iemand te verkopen vanwege de inruilwaarde. Dat vind ik een minpunt in dit spel.

En ik ben dan ook voorstander om de inruilpercentage te verlagen. Nu kan je de helft beter links laten liggen omdat het geld verbranden is. Als je bijvoorbeeld een percentage hanteert van 10% dan kan je Laurens Sweeck kopen voor 80 (of wat kost hij), en krijg je een periode later 72 terug. Als je hem nu koopt moet je hem meenemen tot aan het eind van het seizoen, anders kost het je 40. Op die manier kan je sneller wisselingen doen zonder dat je budget in rook opgaat.

Daarnaast ben ik wel voorstander om iets meer renners punten te laten verdienen. Nu komen renners als Thijs Aerts, Cleppe, Baestaens, Aernouts, weinig binnen de punten. Op die manier kunnen er wat meer verschillen ontstaan tussen teams. Nu heb je bv teams met 4 dezelfde renners, en dan Aerts-Cleppe als verschil. Als de renners die altijd tussen 11-15 eindigen ook in de punten komen dan kan elke renner scoren, en kunnen alle vijf renners scoren. Zo kunnen er meer verschillen ontstaan.

Imbatido

Ik heb het gevonden, het staat hier: https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/veldrit-spel-2017-2018-inschrijven-tot-10-september/page/15/

Het is wel een lang verhaal haha, maar het het even gekopieerd hierheen. Het is wel getypt nav het seizoen 2017-2018 dus, dus je moet bij het lezen maar even de vertaalslag maken met renners/prijzen uit de 2019-2020 versie.

-------------------------

Ik speel zelf altijd mee bij het F1-spel van het Dagblad van het Noorden, een spel dat qua opzet soortgelijk is. Het grote verschil is alleen dat punten en budget daar uit elkaar zijn gehaald. Het doel is dus uiteraard om zoveel mogelijk punten te scoren. Door punten te scoren gaat je budget omhoog. Daarmee kan je dus betere rijders kopen, waardoor het budget weer omlaag gaat. Maar het puntenaantal gaat dus nooit omlaag. In die opzet moet je gedurende het seizoen dus altijd blijven investeren in de beste renners. Hier was Wout van Aert vanaf het wisselmoment voor het BK al niet meer winstgevend, terwijl je in zo’n opzet altijd naar het beste team blijft streven. Die 120 gaan dan wel van je budget af, maar gaan dus niet ten koste van je punten. Daarom blijf je je versterken.

Ook ga je op die manier tegen dat renners tegen het eind van het jaar worden verkocht voor hun inruilwaarde. Dat komt op mij in elk geval een beetje over als tegen de geest van een spel, als je ineens je beste renners moet verkopen. Dit jaar was het gelukkig beter dan vorig jaar – kwam ook doordat het WK nu bij P7 zat – toen iedereen ineens teams met Bosmans en Baestaens ging vullen. Maar het blijft apart.

Een ander voordeel is dat je de waarde van de renners minder afhankelijk worden van de puntentelling. Als je nu Mathieu 250 punten maakt dan verkoopt iedereen hem voor P7. In die opzet zou je bij voldoende budget altijd Mathieu kopen, ook al is het P7, puur omdat hij de meeste punten gaat scoren. Daardoor kan je denk ik ook een betere prijsschaal maken, waardoor je eerst enkele subtoppers moet kopen voordat je voor Mathieu kan gaan.

In deze opzet is verkopen/kopen punten verbranden. In die opzet niet. Als je voldoende budget hebt dan blijf je verbeteren als je denkt dat iets je meer punten op gaat leveren. Zo zou je bijvoorbeeld op het eind (achteraf gezien) Soete hebben moeten verkopen voor Merlier, puur omdat Merlier meer scoorde dan Soete. Terwijl je dat hier nooit zou doen, omdat je eerst die 40 punten van Merlier moet terugverdienen en vervolgens nog het verschil met Soete moet goedmaken. Hier blijft iedereen netjes Hermans en Soete koesteren.

Maar er is hier niemand die het bedenkt om voor de laatste periode nog iemand van 80 punten te kopen. Stel dat je verwacht dat Pauwels een gruwelijke slotperiode gaat rijden, dan gaat niemand die hier nog kopen.

Er is ook een inruilwaarde, je krijgt er 90% terug. Daardoor kost een wissel je wat budget, maar is het niet zo zwaarwegend als hier. Doordat je hier 50% verliest is elke investering die je vervolgens weer zou verkopen het verbranden van punten. Daarom koop je in principe alleen renners waarvan je weet dat je ze nooit meer zult verkopen, zoals Van der Poel, Van Aert, Van der Haar normaal, Sweeck, Aerts. Als je de inruilwaarde verlaagt worden ook andere renners interessanter omdat je er minder verlies op maakt en sneller kan schakelen. Op een verkoop van Corné van Kessel van 50 verlies je bij 10% maar 5 punten, waardoor je hem dus eerder zal kopen. En zelfs iemand die nu overpriced is als Pauwels kan interessant worden tegen het eind van het jaar als je voldoende budget blijkt te hebben (en je een goed slot van hem verwacht).

Bovendien krijg je zo een logischere stand. De stand gedurende het seizoen is vrij ondoorzichtig, omdat je geen zicht hebt op wat voor team iemand heeft. Daar kan je dus nooit punten verliezen, waardoor de eerste doorgaans ook het beste team heeft. Het enige is dat hij misschien zijn budget al heeft geïnvesteerd, waardoor achtervolgers die misschien langer op hun budget blijven zitten toch beter zijn.

Ik denk dat dat ook een goede verbetering voor dit spel zou zijn.

Aanvulling later in quote:
Met ‘geen zicht op wat voor team iemand heeft’ bedoel ik dat iemand na een wisselmoment misschien 0 punten heeft, maar al wel Mathieu heeft. Terwijl er teams zijn met 60 punten die niet hebben gewisseld. Daardoor is het heel moeilijk om de stand naar waarde in te schatten en andere teams te volgen. Misschien kwam ik daardoor op het eind voor velen als een verrassing omhoog.

Bij dat F1-spel heeft de eerste de meeste punten en dus ook het best scorende team. Daarmee is de stand dus logischer. Alleen heeft de nummer 1 misschien al zijn budget al verbruikt om zoveel mogelijk punten binnen te halen, terwijl de nummer 2 misschien met zijn budget wacht (en geen geld verbrandt met wissels) om op die manier zo snel mogelijk de topper te kunnen kopen.

rimenno

Begrijp het hoor,maar er waren 4 teams me Iserbyt in het begin.Had ook niet gedacht dat hij zo goed zou zijn dus geluk voor die 4 teams.
Geluk met keuze die gemaakt is voor begin team.
Aanpassen pnt.regeling is een mogelijkheid maar denk dat verschil er blijft, mss iets minder groot maar als er minder pnt. verdeeld worden zijn pnt halen ook duur.

Doe best veel wielerspellen het jaar door mee,zit meer niet bij 1e 10 dan wel!
Geluk en pech hoor in mijn beleving bij dit soort games.

Laatst gewijzigd
drikkes

Het had ook anders kunnen lopen hé, het grote verschil komt ook omdat Soete ook gewoon dik is tegengevallen dit startgedeelte van de Cross zeker t.o.v. vorig jaar. Haalde die de punten van vorig jaar had het verschil met de ploegen met Eli ook al gehalveerd geweest.

Arry1337

Ik heb even de moeite genomen om de punten van de eerste periode op te tellen, mochten we de regel hanteren dat een WB/WK/EK lineair punten geeft aan de top 15, SP/DVV top 10 en EKZ/TOI etc voor de top 5. Ook heb ik achter de renner gezet wat de verhouding is van kosten/opbrengst. De renners die nog te duur waren voor de eerste periode zijn er uit gehaald om het overzicht te bewaren bij wat voor deze situatie relevant was.

Ik vond het wel interessant om te zien dat de combinatie Soete & Adams dan maar 8 punten achter loopt op Iserbyt. Ook Vermeersch & Aernouts zouden slechts 11 punten achterstand opleveren. Mijns inziens een heel andere situatie. Op deze manier hebben de Iserbyt kiezers nog steeds het voordeel, maar niet zoveel dat iedereen hem erbij zou kopen op dit wissel moment.

(50) Eli Iserbyt 53 [1.06]
(40) Gianni Vermeersch 28 [0.7]
(20) Daan Soete 26 [1.3]
(30) Jens Adams 19 [0.6]
(50) Corné van Kessel 19 [0.38]
(10) Jim Aernouts 14 [1.4]
Nicolas Cleppe 13
(10) Michael Boros 11 [1.1]
(40) Tom Meeusen 9 [0.23]
(30) Joris Nieuwenhuis 9 [0.3]
Tomas Paprstka 8
Thijs Aerts 6
Steve Chainel 6
(10) Marcel Meisen 5 [0.5]
Braam Merlier 5
Vincent Baestaens 5
Jan Nesvadba 5
Antoine Benoist 5
Felipe Orts Lloret 4
Diether Sweeck 3
Marcel Wildhaber 3
Diether Vanthourenhout 3
Bartosz Mikler 3
Kevin Ledanois 3
Loris Rouiller 2
Wietse Bosmans 2
Lander Loockx 2
David Menut 2
Yan Gras 1
Curtis White 1
Adam Toupalik 1
Josef Jelinek 1
Timo Kielich 1

Arry1337

'@rimenno
Het puntenverschil blijft uiteraard, want zonder verschil geen competitie. Het idee is alleen dat op deze manier het verschil niet exponentieel groeit.

@drikkes
Dat Soete zo tegenvalt, valt best mee. Vooral na de eerste periode is hij achteruit gezakt.

billi

arry's voorstel is eigenlijk de werkwijze van het superprestige klassement
spannender, renners dichter bij elkaar in klassement
maar ook
slechte dag, klassement zo goed als om zeep
moeilijker om te stijgen in klassement
je zou dan geneigd zijn te gaan voor renners van de regelmaat
dvv klassement is weer heel anders, kan veel meer fluctureren
uitschieters naar boven of naar beneden beïnvloeden het nogal
renners gaan er meer voor dan behoudend te rijden

Zo zou het ook bij de puntentelling dan gaan
alles heeft zijn voor en nadelen

Imbatido

Aan de andere kant mag je ook beloond worden voor juiste keuzes vind ik, zoals Iserbyt dit jaar. Ik had dit niet verwacht bijvoorbeeld. Chapeau voor degenen die er wel in geloofden. Ik geloofde meer in de combinatie Soete + Nieuwenhuis. Het is best een risico om alle ballen in de mand te leggen voor één renner. Als je de puntenschaal gaat verkleinen dan wordt dat nog minder interessant, dan wordt het meer spreiden. En uiteindelijk waren er maar vier teams die in Iserbyt geloofden vanaf het begin. Iserbyt was gewoon (tamelijk onverwacht) extreem goed.

Die bonuspunten kan je over discussiëren. Nu waren er gelukkig meerdere Iserbyt teams, waardoor de bonuspunten nog wel veel gedeeld werden. Maar zij pakken wel het merendeel van de punten op de lange termijn. Aan de andere kant vind ik het wel leuk dat ik met een tactische keuze voor Baestaens + Orts een EKZ cross heb gewonnen, en Woerden dankzij Nieuwenhuis, en zo wat extra punten te sprokkelen. Anders zijn die crossen ook niet echt interessant.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Wachtebeke: Bijna een maximale score voor de twee veelvraten in dit spel :)
1 ChefSpijker 14+4
2 ditisdavid 14+4
3 rahimns 9
4 Verweggistan 7
5 rimenno 7
6 Random wielerliefhebber (rawolf). 6
7 Wielerfan999 6
8 dustin 6
9 drikkes 6
10 Peter Post Forever 6
11 Gerrit Glomser 6
12 billi 6
13 Imbatido 6
14 Poeksel 6
15 Sagan=hulk 5
16 Arry1337 5
17 Wicky 4
18 TijmenCamps 4
19 OHBnibbik 4
20 coolietje 3
21 Cormet de Roselend 2
22 ezequiel 2
23 Tiesteberg 2
24 Diever 2
25 Silent Hill 2

Stand:
1 ditisdavid 174
2 ChefSpijker 171
3 Cormet de Roselend 161
4 rimenno 123
5 Imbatido 116
6 drikkes 114
7 Poeksel 114
8 Luuk Zuijderwijk 114
9 billi 113
10 Random wielerliefhebber (rawolf). 112
11 Javier 111
12 Wicky 110
13 TijmenCamps 110
14 Verweggistan 109
15 rahimns 105
16 Silent Hill 98
17 OHBnibbik 94
18 ezequiel 93
19 coolietje 89
20 dustin 86
21 waggie 86
22 Peter Post Forever 80
23 Sagan=hulk 74
24 Wielerfan999 73
25 lnnrt 72
26 Tiesteberg 70
27 Diever 65
28 Gerrit Glomser 54
29 Arry1337 33

Verweggistan

Hoge scores in Koksijde:
1 ChefSpijker 38+4
2 ditisdavid 38+4
3 ezequiel 28
4 Arry1337 24
5 Random wielerliefhebber (rawolf). 24
6 Wielerfan999 24
7 Verweggistan 22
8 rimenno 22
9 coolietje 20
10 rahimns 18
11 dustin 16
12 drikkes 16
13 Silent Hill 16
14 Sagan=hulk 14
15 Gerrit Glomser 14
16 Wicky 12
17 TijmenCamps 12
18 Tiesteberg 12
19 OHBnibbik 12
20 lnnrt 8
21 waggie 8
22 Peter Post Forever 6
23 billi 6
24 Imbatido 6
25 Poeksel 6
26 Cormet de Roselend 2
27 Diever 2

WB Stand:
1 ChefSpijker 174
2 ditisdavid 166
3 rimenno 144
4 Verweggistan 136
5 rahimns 102
6 drikkes 102
7 dustin 98
8 ezequiel 96
9 Silent Hill 94
10 Sagan=hulk 90
11 coolietje 86
12 Imbatido 86
13 Tiesteberg 84
14 Random wielerliefhebber (rawolf). 78
15 Arry1337 76
16 billi 76
17 Poeksel 76
18 Peter Post Forever 72
19 Cormet de Roselend 70
20 Javier 64
21 Luuk Zuijderwijk 56
22 TijmenCamps 52
23 Diever 52
24 Wicky 44
25 waggie 44
26 Wielerfan999 38
27 OHBnibbik 34
28 lnnrt 34
29 Gerrit Glomser 26

Verweggistan

20 deelnemers met meer dan 100 punten, die kunnen wat moois uitzoeken voor het wisselmoment. Twee deelnemers met meer dan 200 punten, die blijven een klasse apart. Gelukkig hebben we in dit spel tenminste nog een tweestrijd :).
Opvallend is dat Arry, ondanks een mooie vierde plek, niet van de laatste plaats afkomt.

1 ditisdavid 216
2 ChefSpijker 213
3 Cormet de Roselend 163
4 rimenno 145
5 Random wielerliefhebber (rawolf). 136
6 Verweggistan 131
7 drikkes 130
8 rahimns 123
9 Imbatido 122
10 TijmenCamps 122
11 Wicky 122
12 ezequiel 121
13 Poeksel 120
14 billi 119
15 Silent Hill 114
16 Luuk Zuijderwijk 114
17 Javier 111
18 coolietje 109
19 OHBnibbik 106
20 dustin 102
21 Wielerfan999 97
22 waggie 94
23 Sagan=hulk 88
24 Peter Post Forever 86
25 Tiesteberg 82
26 lnnrt 80
27 Gerrit Glomser 68
28 Diever 67
29 Arry1337 57

Verweggistan

En iedereen bedankt voor de ideeën. Het is wel goed om af en toe eens wat te veranderen en het zou helemaal leuk worden als dat helpt om het spel spannender te maken. Maar zoals gezegd is die eerste periode vaak veelbepalend en doe je daar niet altijd wat aan.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Uitslag Kortrijk. ChefSpijker met een afgetekende solozege. Voorlopig goed uit de startblokken na het derde wisselmoment. Concurrent ditisdavid kent een mindere dag en eindigt slechts 6e. Imbatido en dustin met knappe podiumplekken.

1 ChefSpijker 46+5
2 Imbatido 35
3 dustin 34
4 Verweggistan 32
5 rimenno 32
6 ditisdavid 31
7 Poeksel 31
8 ezequiel 29
9 Random wielerliefhebber (rawolf). 28
10 billi 23
11 drikkes 22
12 rahimns 20
13 Peter Post Forever 20
14 Tiesteberg 19
15 OHBnibbik 18
16 Sagan=hulk 14
17 Wielerfan999 13
18 Wicky 13
19 TijmenCamps 13
20 Gerrit Glomser 13
21 Silent Hill 12
22 Arry1337 9
23 Luuk Zuijderwijk 7
24 Cormet de Roselend 7
25 coolietje 7
26 Diever 7
27 Javier 7
28 lnnrt 5

Stand:
Cormet leidt de stand, maar wisselde, zoals de gehele top3, niet. ditisdavid investeerde minder tijdens het wisselmoment en staat daardoor vierde. Concurrent en dagwinnaar ChefSpijker vinden we pas op plaats 12, maar hij heeft wel al een groot deel van zijn achterstand goedgemaakt vandaag.

1 Cormet de Roselend 170
2 Wicky 135
3 TijmenCamps 135
4 ditisdavid 127
5 Silent Hill 126
6 OHBnibbik 124
7 Luuk Zuijderwijk 121
8 Javier 118
9 coolietje 116
10 drikkes 112
11 Wielerfan999 110
12 ChefSpijker 109
13 Tiesteberg 101
14 waggie 94
15 lnnrt 85
16 Verweggistan 78
17 Diever 74
18 rahimns 73
19 billi 72
20 dustin 46
21 Peter Post Forever 41
22 Imbatido 37
23 rimenno 37
24 Poeksel 31
25 ezequiel 30
26 Random wielerliefhebber (rawolf). 29
27 Gerrit Glomser 26
28 Sagan=hulk 22
29 Arry1337 11

Imbatido

Haha, sta ik ineens op het podium. Ik moest het even controleren want geloofde bijna niet dat het klopte. Kennelijk is er niemand anders met Mathieu, Iserbyt en Merlier? De Toi Toi Cup komt nog? Daar ben ik vooral benieuwd naar. Was een goede score voor mijn team dan vandaag.

Verweggistan

Ah ja, de ToiToi Cup was ook vandaag. Goed dat je mij er aan herinnert :)

Uitslag Kolin: Niet geheel toevallig dat Imbatido nieuwsgierig is naar de uitslag in Tsjechie; zijn Diether Sweeck en Jan Nesvadba zijn daar succesvol en schenken Imbatido ook de zege; een succesvolle dag :). Tweede is drikkes met Boros en Nesvedba.

1 Imbatido 8+5
2 drikkes 7
3 coolietje 5
4 Verweggistan 4
5 waggie 1
6 Luuk Zuijderwijk 1
7 Arry1337 1

Stand: Imbatdio stijgt nog twee plaatsjes :).
1 Cormet de Roselend 170
2 Wicky 135
3 TijmenCamps 135
4 ditisdavid 127
5 Silent Hill 126
6 OHBnibbik 124
7 Luuk Zuijderwijk 122
8 coolietje 121
9 drikkes 119
10 Javier 118
11 Wielerfan999 110
12 ChefSpijker 109
13 Tiesteberg 101
14 waggie 95
15 lnnrt 85
16 Verweggistan 82
17 Diever 74
18 rahimns 73
19 billi 72
20 Imbatido 50
21 dustin 46
22 Peter Post Forever 41
23 rimenno 37
24 Poeksel 31
25 ezequiel 30
26 Random wielerliefhebber (rawolf). 29
27 Gerrit Glomser 26
28 Sagan=hulk 22
29 Arry1337 12

Verweggistan

Mol was een koers waarin veel 0 punters scoorden en daardoor zowaar twee deelnemers die het spel uit het oog verloren zijn op de bovenste plaats. Titelverdediger lnnrt zag zich al na de eerste periode kansloos voor een goede klassering, maar pakt wel een gedeelde dagzege mee, samen met OHBnibbik.

1 lnnrt 20+4
2 OHBnibbik 20+4
3 rimenno 17
4 Verweggistan 10
5 Random wielerliefhebber (rawolf). 10
6 Wicky 10
7 ChefSpijker 10
8 ditisdavid 10
9 Tiesteberg 10
10 Imbatido 10
11 Cormet de Roselend 9
12 waggie 9
13 TijmenCamps 9
14 Diever 9
15 Sagan=hulk 8
16 ezequiel 8
17 billi 8
18 Luuk Zuijderwijk 7
19 Javier 5
20 Wielerfan999 3
21 Gerrit Glomser 2
22 Silent Hill 1

Stand: door de dagzege stijgt OHBnibbik zowaar naar plaats 2. Verder weinig verschuivingen.

1 Cormet de Roselend 179
2 OHBnibbik 148
3 Wicky 145
4 TijmenCamps 144
5 ditisdavid 137
6 Luuk Zuijderwijk 129
7 Silent Hill 127
8 Javier 123
9 coolietje 121
10 ChefSpijker 119
11 drikkes 119
12 Wielerfan999 113
13 Tiesteberg 111
14 lnnrt 109
15 waggie 104
16 Verweggistan 92
17 Diever 83
18 billi 80
19 rahimns 73
20 Imbatido 60
21 rimenno 54
22 dustin 46
23 Peter Post Forever 41
24 Random wielerliefhebber (rawolf). 39
25 ezequiel 38
26 Poeksel 31
27 Sagan=hulk 30
28 Gerrit Glomser 28
29 Arry1337 12

1 2 ... 6 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.