QUOTES RADEN XX

« 1 2 3 4 ... 54 55
Jacco van Stierop

Het spel is heel simpel. Wie heeft deze zin (quote) ooit uitgesproken.

De regels van het spel:
– Diegene die het laatst een quote heeft geraden plaatst een nieuwe.
– Je krijgt een punt als je een quote raad.
– De nieuwe quote moet binnen 5 dagen na de goed geraden quote online gezet worden.
– De quote mag natuurlijk niet via googlen opgezocht worden.
– Toegevoegde regel tijdens deze 7e editie en voor volgende edities:
Mocht quote achteraf toch te googlen zijn, dan krijgt de inzender geen punt en moet de opsteller van de quote een nieuwe maken.
– Mocht de quote te moeilijk zijn, dan kunnen er ook hints gegeven worden.
– Er mag niet 2 x achter elkaar geraden worden.
– Probeer een quote te plaatsen die niet in een eerdere editie van dit spel al voorbij is gekomen. Als iemand ontdekt dat de quote al eerder is geplaatst, dan moet de inzender een nieuwe opgave verzinnen, tenzij de opgave inmiddels is opgelost én al een nieuwe is geplaatst.

Erelijst:
I: MAPSV
II. simplex
III. matwiel
IV. matwiel
V. rahimns
VI. simplex
VII. Titaantje
VIII. josi
IX. simplex
X . simplex
XI. josi
XII. josi
XIII. Pédaleur de charme
XIV. Ti-Raleigh
XV. Spruch
XVI. Pédaleur de charme
XVII. Pédaleur de charme
XVIII. Jacco van Stierop
XIX. Jacco van Stierop

Jacco van Stierop

Om af te trappen een makkelijke:

“ik kan altijd blijven gaan”.

Wielervolger

Tom Boonen?

FrankV

Frank Vandenbroucke na winst op de Col de la République in de sneeuw van Parijs Nice '98

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Froome na een hele discus salbutamol

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mathieu van der Poel

ZwartebroekengeIetrui

Primoz Roglic

Rawolf

Poeleke +1

Jacco van Stierop

Boonen 2 links
Frank Vandenbroucke 2 links
Froome 3 links
Mathieu van der Poel 1 link
Primoz Roglic 4 links

Tja, het valt niet uit te sluiten dat bovengenoemde renners ook wel eens deze quote hebben uitgesproken. De gekozen quote maakt echter deel uit van een langer fragment, maar die zou in zijn geheel weer een te makkelijke opgave opleveren.

Qua kwaliteitscategorie zitten jullie redelijk in de goede richting te denken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Alejandro Valverde

kartje

Alberto Contador?K

Rawolf

Tadej Pogacar?

ZwartebroekengeIetrui

Julian Alaphilippe?

hartstikkebedankt

Sagan?

billi

D Martin

Jacco van Stierop

Alejandro Valverde 5 links
Alberto Contador 4 links
Tadej Pogacar 2 links
Julian Alaphilippe 3 links
Sagan 2 links
D. Martin 3 links

Veel door jullie genoemde namen zijn uit de selecte ‘Hors Catégorie’. Met “redelijk in de goede richting” bedoelde ik eigenlijk de wat bredere categorie daar onder, dus meer niveau Daniel Martin dan niveau Alberto Contador.

Ik heb me beperkt wat betreft het aantal links. Op 2 na zijn die allemaal voorbijgekomen bij de tot nu toe genoemde namen.

De quote heeft betrekking op één van de belangrijkste momenten van zijn/haar carrière.

De quoter leeft nog.

hartstikkebedankt

Fabio Aru

Rawolf

Joaquim Rodriguez

billi

Fuglsang

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ryder Hesjedal

Wielervolger

Chris Horner?

Gerrit Glomser

Wout van Aert?

ZwartebroekengeIetrui

Bauke Mollema

Jacco van Stierop

Het eerste punt gaat naar @Zwartebroekengeletrui!

Volledige, oorspronkelijke quote:
“Ik wist dat ik moest gaan. De anderen zijn veel explosiever dan ik. Maar ik kan altijd blijven rijden.”

Bauke doelde natuurlijk op het moment halverwege de Civiglio, toen hij, - nadat hij even op een gaatje had gezeten en weer was aangesloten-, wegpoefte tijdens Il Lombardia van afgelopen oktober.

Heb intens genoten van zijn zege en vind de quote in al zijn eenvoud zeer kenmerkend voor hem. Als Bauke eenmaal op stoom is kan hij gewoon zonder te verzwakken door blijven pompen.

Maar ook de voorbereiding op dat “blijven rijden” mocht er zijn. Het moment van wegspringen in Lombardije getuigt al van een zeer verfijnd, ontwikkeld wielerinstinct, maar vooral het van linksachter diagonaal door het kopgroepje heenslingerend naar rechtsvoor gaan om daar er vandoor te gaan, was van een bijzondere, brutale schoonheid.

ZwartebroekengeIetrui

1 ZwartebroekengeIetrui

"Ik begon het seizoen in goede vorm en raakte helaas toen geblesseerd. Het terugkeren naar 100% was heel moeilijk maar gelukkig kon ik het seizoen sterk afsluiten."

« 1 2 3 4 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.