'@Reyn ik denk ook dat ik het volgend jaar anders ga doen. Optie 1: het seizoen in 2 delen hakken... want voor de koersen na Tour is er op dit moment bijna niets in te vullen. Optie 2 is dat je per koers een lijst van 15 namen moet insturen... daar zit wel dan meer werk voor mij en voor jullie aan vast. Zie het als work in progress...
'@Ab Normaal het unieke aan dit spel zit hem vooral in de puntentelling... ik vind de verdeling van de keuzemomenten voor renners daar volkomen ondergeschikt aan. Het gaat mij er vooral om dat de deelnemers er zoveel mogelijk plezier aan beleven. Maar er zijn nog meer tussenvormen te bedenken.
Verstuurd! Spannend, ben benieuwd naar de teams
Team verstuurd, verwacht zeker niet mee te doen om de prijzen (nog te weinig in verdiept met alle diverse etappes zoals aantal sprint- en bergetappes vanwege tijdsgebrek, maar de reserves mogen gelukkig ook meedoen) maar dit is een goede les voor het aankomende seizoen! Volgde vooral de klassiekers en grote rondes en ga mij meer verdiepen in het hele seizoen dus ben benieuwd
COOOOL!
@Rahimns, heeft het zin om wakker te blijven voor de teams, meest en minst gekozen renners etc of niet?
Ditto!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.