Dan zoeken we nog maar één Pool. Tenzij we een gevestigde naam volledig over het hoofd zien, ga ik er vanuit dat dat ook een jongen uit de opleidingsploeg moet zijn.
De volgende zou ik allemaal moeten weten gezien mijn Ronde van Scandinavië:
Denemarken (22): M. Pedersen, Eg, Kamp, SK Andersen, AK Andersen, C. Pedersen, Fuglsang, Gregaard-Wilsly, Vingegaard, Juul-Jensen, Cort, Valgren, Carbel, Stokbro-Nielsen, Norsgaard, Asgreen, Honore, Morkov, Iversen, Jesper Hansen, Bjerg, Wurtz :)
en we zijn volgens mij Slovenie (9) vergeten: Roglic, Pogacar, Tratnik, Pibernik, Mezgec, Polanc, Novak, ?, ?
Nederland (33)
Dumoulin, Kruijswijk, Groenewegen, Tolhoek, Gesink, Bouwman, Teunissen, Hofstede, Lindeman, Roossen, Van Emden, Van der Hoorn, Kelderman, Oomen, Bol, Tusveld, Nieuwenhuis, Jakobsen, Mollema, De Kort, Van Baarle, Slagter, Langeveld, Poels, Sinkeldam, Hofland, Van den Berg, Schelling, Inkelaar , ?, ?, ?, ?.
'@Wielerfan
Dat zal dan wel. Daarmee zou Nederland ook gevuld zijn... Dan zoeken we nu 35 Australiërs:
Ewan, Porte, Dennis, Haig, Edmonson, Meyer, C. Scotson, M. Scotson, Durbridge, Groves, Howson, L. Hamilton, C. Hamilton, Stannard, Matthews, Harper, Power, Storer, Hindley, Hansen, Dyball, O'Connor, McCarthy, Haussler, S. Clarke, W. Clarke, Morton, en 8 keer ?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.