Quiz: Grootste net-niet-coureurs Tour

1 2 3 4 »
Sagan=hulk

Buchmann staat al in een reactie zie ik, dit worden m'n laatste gokjes :p
David Gaudu?
Daniel Felipe Martinez?
Marc Soler?
Adam Yates? --> Ik vermoed dat het hem is.

Fondista

maté?
Konrad?
Bookwalter?
Formolo?

Laatst gewijzigd
Dennisv10

Aru?

Om op de Duitse tour te blijven.
Walscheid of Bauhaus?

Fondista

Mathias Frank??

jappe666

De klimmer is van een nog hoger niveau dan Buchmann, Porte, Woods en Martin.

De sprinter is overigens op pensioen sinds dit seizoen.
Lijstje was blijkbaar nog niet geüpdate :-)

Rawolf

Bennati?

Die klimmer word steeds raadselachtiger.

A Yates
S Yates
P Yates

Landa

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Levi Leipheimer.

jappe666

Met Bennati zit je al in het juiste land voor de sprinter...

Wat betreft de klimmer, zal ik het nog wat raadselachtiger maken:

Hij deelt iets met Simon Yates, maar toch waren Adam Yates, Mikel Landa en Levi Leipheimer dichter bij wat hij deelde.

TheStrikers

Sacha Modolo

jappe666

Nope, Modolo is het niet.

Gerrit Glomser

Dacht aanvankelijk als sprinter aan Grega Bole, maar die is niet gestopt. Bennati zal dan wel goed zijn denk ik...

Die klimmer is echt een probleem. Dacht daar aan Louis Meintjes, maar denk niet dat die van een hoger niveau is. Romain Bardet wellicht, maar volgens mij won die ooit op de Mont Blanc. Ryder Hesjedal of Purito wellicht. Of één van de broertjes Schleck.

Is het wellicht Lance Armstrong. Reed best vaak top 10 en aangezien al zijn resultaten zijn geschrapt heeft ie nooit gewonnen... :P

TheStrikers

Francesco Gavazzi.

Sagan=hulk

Pello Bilbao?

Mathieu Moller

Deelt iets met Simon Yates. Een Vuelta-overwinning? Chris Horner?
Dan zitten Leipheimer en Landa en vermoedelijk ook Adam dichter bij hem qua leeftijd.

Sagan=hulk

Het moet haast wel Horner zijn, staat die nog altijd ingeschreven bij een of ander Amerikaans ploegje?

Dennisv10

Misschien een domme gok, maar zou het Bernal ook kunnen zijn. Als het enkel om etappes gaat tenminste. Die heeft volgens mij nog geen tourrit gewonnen. (misschien wel top 3) vorig jaar tour wel een aantal top 10 klasseringen lijkt me.

Landeirovic

Albasini?

Koekebakker

Peraud voor de klimmer misschien?

ditisdavid

Dennis heeft het goed volgens mij, door het schrappen van die ene rit de eerste sinds Walkowiak die geen podium reed bij zijn Tourzege, en in 2018 ook geen topdrie dacht ik.

ditisdavid

Is de Italiaanse sprinter Ferrari?

jappe666

Jullie hebben de puzzel ontward, het waren inderdaad Roberto Ferrari en Egan Bernal!
(Heeft met Simon Yates gemeen dat ze elk een grote ronde gewonnen hebben, maar Leipheimer (3de) en Landa/A.Yates (4de) waren korter bij wat Bernal presteerde, namelijk Tourwinst.

jappe666

En Ferrari is misschien wel de opmerkelijkste in de hele reeks.
Die reed nooit top-3, maar van zijn 4 top-10 plaatsen waren er wel 3 in de top-5.

ivo001

AH ik begrijp nu pas dat het alleen om de Tour etappes gaat,ik dacht alle 3 de grand tours xD

1 2 3 4 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.