Ook niet billi, het enige juiste hieraan blijft de link dat het om een sprinter gaat.
Nogmaals de quote en de verwijzing naar : "in zijn benen"
“Het liep zoals voorspeld, maar toch denk ik dat er meer zit in zijn benen, maar die moeten dan wel de ruimte zoeken en krijgen”.
Dan zou het bijv. niet over Cavendish gaan zoals in het laatste geval, maar zegt Cavendisch dit bijv. over de benen van een willekeurig sprinter zoals Theo Bos
'@Kristoffan. Ook nog niet helemaal begrepen.
Heel veel sprinters zijn nu al voorbijgekomen en daaruit blijkt dat het dus wel om een sprinter (zijn benen)gaat. Zoals ook al gezegd in de links of commentaar.
Ik (simplex) bijv. ben zeker geen sprinter en zoals vermeld heb ik dit niet gezegd.
Blijven nog vele anderen over die wel bekend zijn met uitspraken en dus wel in de professionele wielerwereld actief zijn of sterke affiniteit hiermee hebben.
Ik denk dat het nu duidelijker is; zeker als je mijn tips en comments nog even naleest.
En Zwartebroekengeletrui heeft het helemaal door en heeft het punt!
De renner is kwestie was inderdaad Hofland waar de afgelopen week in Eneco Tour diverse opmerkingen hier zijn gemaakt. Uiteraard vertelt ploegleider / sportdirecteur van dienst ook dagelijks zijn verhaal in de pers of vooral de TLJ site.
Ik moest wat woorden veranderen en zinnetjes bij elkaar plaatsen om deze niet te kunnen googlen.
Het was dus een door mij "wat verbouwde" quote maar wel van iemand met dezelfde voornaam ;)
Koel had dat destijds ingevuld bij profiel op oude site: voornaam: Ja zeer!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.