Quotes raden XV

1 2 ... 39 ... 45 46
kartje

Kun je misschien nog een tipje geven, geraak er geen wijs aan uit. :p

billi

ok, maar geen linken deze keer

– “als hij in 2015 nog actief was geweest als wielrenner had hij in een pro-continentale ploeg kunnen zitten” : dit kwam afgelopen week nog ter sprake op eurosport tijdens verslaggeving wielerwedstrijd (toen dacht ik, oeps, een alerte kijker/luisteraar weet het nu)
- actueel
- quote betreft grote ronde wedstrijd, maar quoter eigenlijk andere grote ronde wedstrijd

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Alessandro Ballan?

billi

jammer, ook geen link

billi

nog 2 pogingen, en indien niet succesvol, dan volgen er wederom 3 linken

ZwartebroekengeIetrui

Juan Jose Cobo?

billi

jammer, geen link

Spruch

Gaat het om iemand die van een schorsing zou kunnen terugkomen in 2015 en dan daarom alleen voor een Pro-Conti ploeg zou mogen rijden?

Laatst gewijzigd
billi

'@Spruch, helaas, die denkwijze is niet de juiste richting

Quoter heeft wel eens doping gebruikt, geeft hij ook toe, maar dat 'mocht' hij ook doen, dus geen sprake van een schorsing

nog ene poging, dan volgen er weer 3 linken, mogelijk nuttige linken :)

Spruch

Ik heb geen idee, maar aan de hand van de linkjes
Mauricio Soler?

simplex

..Niko Eeckhout?

billi

helaas, beide geen link

zoals beloofd: nieuwe tips/links

-tip: link wedstrijd: Rudy Dhaenens
-tip: link Pello Bilbao
-tip: link L ten Dam

ps: ik maak gebruik van 3 verschillende soorten linken, idem de vorige keer

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Juan manuel Garate?

billi

de juiste nationaliteit is nog niet voorbij gekomen

het is toch wel een bekende renner, zeker in Spanje

simplex

Boogerd?

billi

jammer, Garate is het ook niet, geen link

Laatst gewijzigd
billi

Boogerd, ook geen link

Spruch

Mathieu Hermans!

simplex

Theo Smit (vader van Dennis)?

billi

Spruch, gefeliciteerd, punt is voor jou, maar dat dacht je waarschijnlijk al, gezien je "!"

het is inderdaad Mathieu Hermans :)

quote komt uit artikel, zie hier: http://ingoirle.com/mathieu-hermans/

quote: “Het was gewoonweg recht toe, recht aan, echt lastig was het niet,
wist wel niet geheel zeker of er al iemand eerder over de finish gekomen was.
Men zegde dat ik niet goed genoeg was voor deze wedstrijd, maar voila, ik won”
** na etappewinst in de tour de france **
** link quote Eddy Planckaert, werd derde in deze etappe **
** link wedstrijd: Rudy Dhaenens, viel in die etappe in een bocht in de laatste kilometers,
zodat Hermans daardoor kon winnen, tevens paar jaar eerder verschalkte M Hermans R Dhaenens bijna nog toen ze met een kopgroep weg waren in een tour etappe en Dhaenens veronderstelde gewonnen spel te hebben **

– niet meer actief ** al heel lang niet meer **
o.a. ploegmaat geweest van Marino Lejarreta, Erwin Nijboer, Rene Beuker, Ludo Peeters, Luc Suykerbuyk, Mauro Gianetti, Sean Kelly, Abraham Olano, Danny Nelissen, Gertjan Theunisse, Servais Knaven

– “als hij in 2015 nog actief was geweest als wielrenner had hij in een pro-continentale ploeg kunnen zitten” ;) ;) ;)
** heeft in het verleden (1987-1989) voor Caja Rural gereden, en Caja Rural sponsort ook anno 2015 een wielerploeg **
** Javier Moreno, Pello Bilbao ** ook actief/actief geweest bij Caja Rural

– ereburger ** van het Baskische plaatsje Astigarraga, in de buurt van San Sebastian (zie ook artikel, met muziek en koor) **

Mathieu Hermans was in 2007 ploegleider bij Unibet.com Cycling Team
zie hier wie er toen allemaal daar reden: http://www.procyclingstats.com/team/Unibetcom_2007
o.a.
** Victor Hugo Pena, L ten Dam **

het is toch wel een bekende renner, zeker in Spanje
** vooral gereden in spaanse ploegen en voornamelijk succesvol in spaanse wedstrijden **

Quoter heeft wel eens doping gebruikt, geeft hij ook toe, maar dat ‘mocht’ hij ook doen, dus geen sprake van een schorsing
** heeft epo gebruikt, maar stond toen nog niet op de dopinglijst **

– “als hij in 2015 nog actief was geweest als wielrenner had hij in een pro-continentale ploeg kunnen zitten” : dit kwam afgelopen week nog ter sprake op eurosport tijdens verslaggeving wielerwedstrijd (toen dacht ik, oeps, een alerte kijker/luisteraar weet het nu)
** ik hoorde het Bobby Traksel zeggen, dat Mathieu Hermans nog bij Caja Rural had gereden **

– actueel ** Vuelta, waar hij zo succesvol was **

– quote betreft grote ronde wedstrijd, maar quoter eigenlijk andere grote ronde wedstrijd
** betreft tour rit, maar Hermans wordt meer gelinkt aan de vuelta ritten **

Spruch

De tip over nationaliteit die nog niet voorbij was gekomen, in combinatie met bekend in Spanje bracht me uit bij Nijboer en Hermans. Hermans is dan de meest voor de hand liggende keus want die is in Spanje echt befaamd. Toen ik vervolgens zag dat hij heeft toegegeven dat hij in 1989 epo heeft gebruikt terwijl dat toen nog niet verboden was, werd het steeds duidelijker. En toen ik zag dat hij ook voor Caja Rural heeft gereden, wist ik het vrijwel zeker, vandaar het uitroepteken.

Ik zoek een nieuwe.

Laatst gewijzigd
simplex

Mooie opgave billi en knap van Spruch.
Ik zat er steeds ver naast maar heb vaak moeite de tips van billi te begrijpen.
Ligt meer aan mij als aan billi hoor ;)

kartje

Daar ging ik nooit opgekomen zijn, proficiat in elk geval aan beide heren!

Spruch

De nieuwe stand:
Spruch 8
simplex 7
billi 7
Nobrakes 3
kartje 3
Ti-raleigh 2
Sagan=hulk 2
Kristoffan 2
ZwartebroekengeIetrui 2

Ik heb het hoogste aantal punten wat ik heb gehaald tijdens een spelletje quotes raden geëvenaard. Nog 1 punt en ik heb een persoonlijk record.

De nieuwe, niet al te moeilijke, quote:
"Het was geweldig met al dit publiek. Ik ben supertevreden met mijn prestatie. Ik heb tijd gewonnen aan het einde van de tijdrit, ook al heb ik altijd wat last van blokkerende benen tijdens tijdritten die worden verreden tijdens de eerste dag van een etappekoers."

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Gesink

1 2 ... 39 ... 45 46

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.