Quotes raden XV

1 2 ... 41 ... 45 46
billi

Cancellara?

Spruch

Nee, nog niet de juiste renner. Ik zie wel meerdere linken, waaronder bijv met Cancellara.

Kristoffan

Jungels?

simplex

Küng?

Spruch

Kristofffan pakt het punt. Bob Jungels zei dit na de proloog in Utrecht.

Kristoffan

Eigenlijk een gokje, keek naar Cancellara's uitslagen. En gokte dat het misschien niet om Utrecht ging.
Dus keek naar slottijdrit in de ronde van Zwitserland. Daar zocht ik naar andere Zwitsers in eerste instantie maar die stonden daar toch al op ruime achterstand. En ik wou al tevergeefs wegklikken totdat ik ''Trek Factory Racing'' zag staan. En de naam Bob Jungels, ook de Tour gereden en daar redelijk kort geeindigd. Vandaar mijn keuze, achteraf niet zo gek.

Kristoffan

Nieuwe opdracht misschien morgen.

Kristoffan

Tussenstand:

Spruch 8
simplex 7
billi 7
Nobrakes 3
kartje 3
Kristoffan 3
Ti-raleigh 2
Sagan=hulk 2
ZwartebroekengeIetrui 2

Quote: 'Ik heb de laatste maanden nog wel intensief gezocht, maar het mocht niet baten. Dat dit alles zo moet eindigen had ik zelf niet gedacht en gehoopt. Maar er is meer na wielrennen.'

kartje

Thomas Dekker?

Jacco van Stierop

Theo Eltink

Kristoffan

Jacco punt voor jou

Zo.. dat is snel.

Leek me ook niet moeilijk maar toch. Ik heb hem gepakt omdat deze man in mijn dorp woont sinds een aantal jaren.

kartje

Waar is de tijd van Theo Eltink, sterk hoor dat je die onmiddellijk raadt. Het veel belovende (klim)talent dat zich niet mocht bewijzen. jammer.

Jacco van Stierop

Helaas blijf ik op 0 punten staan @ Kristoffan: de spelregels verbieden dat de quote met een zoekmachine valt te achterhalen.

Je moet opnieuw te werk!

kartje

Oei oei oei,...

Kristoffan

Oh, dat wist ik niet.. Ik dacht alleen dat je de quote niet zou mogen opzoeken zelf.

Maar eerlijk van jou. Ik zal eens zoeken.

Kristoffan

Moet ik dan de quote zo aanpassen dat je hem niet kan vinden?

Jacco van Stierop

Of een transcriptie maken van een gesproken uiting.

Spruch

Als je bijv op Cyclingfever kijkt, dan staan daar heel veel interviews, in het Engels, Spaans, Frans, Duits, Italiaans, etc. Die kun je ook gewoon zelf vertalen, een vrije vertaling is goed genoeg en je zal vast wel een van die talen kunnen lezen.

Kristoffan

hier de nieuwe dan, het gaat om de persoon die dit zegt:

Hij veranderde de hele tijd van ritme.. De hele tijd.

billi

Bradley Wiggins?

krypton

Chris Froome

Kristoffan

Nee, beide niet. Zie ook geen link.

billi

N Terpstra?

Kristoffan

Nee, ook niet.

simplex

. Jan Ullrich?

1 2 ... 41 ... 45 46

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.