MEGAFLITS WIELERSPEL MILAAN-SAN QUARANTINO 2020

1 2 3 4 5 »
Gerrit Glomser

Kan wielerflits trouwens die Anna Anna even bannen?

jappe666

'@ Gerrit: Heb onder meer alle uitslagen van MSR van de laatste 5 jaar genoteerd van elke deelnemende renner.
Verder ook wat rekening gehouden met renners die de afgelopen weken goed in vorm waren (bv Teuns, Stuyven, Lutsenko, Haussler, Cortina, Sunweb-jongens,... ), het feit dat sommige jongens weinig koersritme nodig hebben om goed te zijn (bv Van Der Poel), en voor de rest gewoon algemeen m'n gevoel zowat gevolgd wie er ongeveer waar zou uitgekomen zijn.

Laatst gewijzigd
Mathieu Moller

Super georganiseerd, Jappe! En uiteraard, Sven gefeliciteerd.
Jammer dat Degenkolb en Gaviria niet mee konden. Ik had gedacht dat na een aantal jaren voor de aanvallers het toch wel weer eens tijd werd voor een sprinteditie, dus ik had vooral daar op ingezet.

jappe666

Hopelijk vond iedereen het leuk om lezen, volgen en meespelen en hadden jullie toch een beetje het gevoel dat er echt een koers aan de gang was!

Laat zeker ook weten of het voor herhaling vatbaar is, misschien dat er zich dan nog 'organisatoren' aanbieden.
Zou best kunnen dat dit immers het enige spannende koersgerelateerde is wat we de komende weken/maanden kunnen beleven.

Gerrit Glomser

Zeker voor herhaling vatbaar en mooi om eens in je hoofd te kijken... Vergt volgens mij wel wat voorbereiding als je uitslagen noteert van 5 jaar en de huidge koersjes die geweest zijn... In elk geval bedankt voor een inkijkje in je hoofd.

jappe666

Kruipt wel enkele uurtjes voorbereiding in als je het zo grondig wil doen als mij ja.
Gelukkig kan je de uitslagen van procyclingstats kopieren naar Excel en kon ik van daaruit verder werken.

Je kan natuurlijk ook gewoon uit het niets en naar eigen aanvoelen een rituitslag op papier zetten, dan hoef je er geen uren werk in te steken.

Sjonge Jonge

Zeker voor herhaling vatbaar, heel leuk gedaan Jappe.
Ik heb er zelf geen tijd voor om zoveel uur voorbereiding erin te steken, maar doe volgende week graag mee bij de E3 ;)

BrackenRidgeCycling

Bedankt voor her organiseren Jappe, ik vond het een rae move van Phill, toch niet sterk genoeg waarschijnlijk.
Hopelijk op naar de volgende wedstrijd, want dat puzzelen om een team samen te stellen is toch verdomd leuk.

Ik zou zeggen, ga zo door met deze wielerflits variant

KJP

Zeer bijzonder podium haha! Daar had je enorm veel geld mee kunnen verdienen als je hier een euro op had durven zetten in het echt! 😜

jappe666

Jullie kunnen bij mij inzetten volgende keer ;-)

1 2 3 4 5 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.