Quiz: Starten in minstens 2 Grote rondes

1 2 »
Wienk33

Paar gokjes:
Patrick Bevin Tour en Vuelta
Lawson Craddock Tour Vuelta
Daniel Navarro Tour Vuelta
Chris Juul Jensen Giro en Vuelta
Steve Cummings Giro en Tour
Salvatore Puccio Giro en Vuelta
Simon Sajnok Giro en Vuelta
Tanel Kangert Giro en Tour

Gerrit Glomser

Een paar goede kunnen invullen.

Craddock reed nog nooit meer dan één grote ronde per seizoen. Afgelopen jaar was dat de Vuelta
Navarro en Juul Jensen reden inderdaad twee grote rondes, maar niet in de genoemde combinatie
Cummings rijdt meestal maar één grote ronde per seizoen. Vofig jaar was dat de Tour.
Sajnok debureerde afgelopen seizoen in de Vuelta

De beide renners die ik nog zoek bij de combinatie Giro en Tour hebben niet dezelfde nationaliteit en evenmin dezelfde ploeg. Sterker nog ze hebben nog nooit voor een team gereden waar de ander ook ooit onder contract heeft gestaan.

De renner die ik zoek in de combinatie Tour en Vuelta heeft wel dezelfde nationaliteit als die van de twee voorgaande renners. Al heeft ook hij nog nooit voor één van de ploegen gereden die bij de vorige renners is genoemd.

De zes renners die ik zoek bij de combinatie Giro Vuelta hebben 5 verschillende nationaliteiten. Bij de gokjes van Wienk zijn 3 van deze nationaliteiten genoemd. Deze renners zijn evenmin ploeggenoten van elkaar. Al rijden er wel 2 renners voor een ploeg wiens licentie uit hetzelfde land komt.

Sagan=hulk

Juul-Jensen Giro + Tour
Eduard Prades Giro + Vuelta?
Godon of Nans Peters Giro + Vuelta?
Gradek Giro + Vuelta?
Eros Capecchi Giro + Vuelta?
Enrico Battaglin Giro + Vuelta?
Jay Mccarthy Giro + Vuelta

Sagan=hulk

Of reed de bergtrui van de Vuelta ook de Giro?
Geoffrey Bouchard Giro + Vuelta?

Sagan=hulk

Wisniowski misschien de Pool?
Tour + Vuelta?

Laatst gewijzigd
Gerrit Glomser

Dacht al geantwoord te hebben op Sagan=Hulk van de vorige keer, maar kennelijk is die niet aangekomen hier....

In elk geval zijn de juiste namen wel ingevuld en reden de oveirgens allen maar 1 ronde of zoals Prades zelfs geen grote ronde.

Bouchard reed ook maar 1 grote ronde. En won direct bij zijn debuut een mooie prijs.
Ook Wisniowski is niet de gezochte Pool. Die reed allen de Tour en rijdt evenmin voor de ploeg die ik zoek. Ik zoek wel een ploeggenoot van Wisniowski, maar die heeft een Spaanse nationaliteit.

Sagan=hulk

Zoeken we dan Ventoso? De Vuelta reed hij zeker dacht ik
Ventoso Giro + Vuelta

Gerrit Glomser

We zoeken inderdaad Ventoso en ook bij deze twee koersen...

We zoeken nu nog
Van AG2R een Fransman
van Astana een Spanjaard
Van Bora een Pool
van Movistar een Spanjaard
van Team Sunweb een Australiër

Sagan=hulk

Poljanski Giro + Vuelta

Rawolf

Bidard Giro Vuelta

Laatst gewijzigd
Gerrit Glomser

Beide zijn goed. Van elke combinatie dus nog 1 naam.

Sagan=hulk

Erviti Tour + Vuelta

Wienk33

Robert Power Giro Vuelta

Wienk33

Ooh en de laatste is Pello Bilbao: Giro Tour. Toch best een bekende..

Lalsacien

Foutje

Laatst gewijzigd
Gerrit Glomser

Alle drie is goed... Had inderdaad verwacht dat Bilbao wel eerder genoemd zou worden.

Daarmee kunnen we deze quiz ook afsluiten.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.