Een paar goede kunnen invullen.
Craddock reed nog nooit meer dan één grote ronde per seizoen. Afgelopen jaar was dat de Vuelta
Navarro en Juul Jensen reden inderdaad twee grote rondes, maar niet in de genoemde combinatie
Cummings rijdt meestal maar één grote ronde per seizoen. Vofig jaar was dat de Tour.
Sajnok debureerde afgelopen seizoen in de Vuelta
De beide renners die ik nog zoek bij de combinatie Giro en Tour hebben niet dezelfde nationaliteit en evenmin dezelfde ploeg. Sterker nog ze hebben nog nooit voor een team gereden waar de ander ook ooit onder contract heeft gestaan.
De renner die ik zoek in de combinatie Tour en Vuelta heeft wel dezelfde nationaliteit als die van de twee voorgaande renners. Al heeft ook hij nog nooit voor één van de ploegen gereden die bij de vorige renners is genoemd.
De zes renners die ik zoek bij de combinatie Giro Vuelta hebben 5 verschillende nationaliteiten. Bij de gokjes van Wienk zijn 3 van deze nationaliteiten genoemd. Deze renners zijn evenmin ploeggenoten van elkaar. Al rijden er wel 2 renners voor een ploeg wiens licentie uit hetzelfde land komt.
Dacht al geantwoord te hebben op Sagan=Hulk van de vorige keer, maar kennelijk is die niet aangekomen hier....
In elk geval zijn de juiste namen wel ingevuld en reden de oveirgens allen maar 1 ronde of zoals Prades zelfs geen grote ronde.
Bouchard reed ook maar 1 grote ronde. En won direct bij zijn debuut een mooie prijs.
Ook Wisniowski is niet de gezochte Pool. Die reed allen de Tour en rijdt evenmin voor de ploeg die ik zoek. Ik zoek wel een ploeggenoot van Wisniowski, maar die heeft een Spaanse nationaliteit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.