WF Grand Tour Spel: Giro 2015 ... eindwinnaar: Honderdprocent

« 1 2 3 4 5 6 7
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgende maand begint de Giro en ook dit jaar doe ik weer het Grand Tour spel. Ook dit jaar kunnen er maximaal 25 deelnemers meedoen. Je kan meedoen door een mailtje te sturen naar [email protected] en je daar als deelnemer aan te melden. Vermeld in het onderwerp van je mail ook even je screennaam van WF.

De deelnemers van de Vuelta editie 2014 hebben voorrang op nieuwe deelnemers. De spelregels en het inschrijfformulier stuur ik weer naar jullie emailadres en deze verwacht ik uiterlijk op 07 mei om 22.00uur weer terug. In dit topic houdt ik de tussenstanden bij en kunnen de deelnemers en andere natuurlijk hun commentaar kwijt.

Een uitgebreide uitleg van de spelregels kan je hier[/url] teruglezen.

Ik heb er zin in, jullie hopelijk ook.

(Mijn eigen deelnameforumulier zal ik weer ter controle naar 1 van jullie mailen)

** 2e vinkje is voor de ontvangen deelnameformulieren

01. Casperge ✔✔
02. Laatste man ✔ ✔
03. Rahimns ✔✔
04. Justincase ✔✔
05. Luuuuuuuk ✔✔
06. Jorik112 ✔✔
07. coolietje ✔✔
08. davidavid ✔✔
09. Pirazzi ✔ ✔
10. Silent Hill ✔✔
11. Wilcokelderman ✔✔
12. Ezequiel ✔✔
13. Waggie ✔✔
14. Reyn ✔✔
15. Rimenno ✔✔
16. Ismail2000 ✔✔
17. Rosencrantz ✔✔
18. Rembo ✔✔
19. Rolei ✔
20. Zwartebroekengeletrui ✔✔
21. Honderprocent ✔✔
22. Rabofan ✔✔
23. Billi ✔✔
24. Sammysosa ✔✔

Reyn

Leuk dat je dit spel ook dit jaar weer organiseert. Ik speel weer mee

Silent Hill

Super ! Reserveer maar een plaatsje voor mij :)

Justin Case

Graaf mij naar binnen!

Luuuuuuukk

I'm in again!

wilco kelderman

Ik doe ook weer mee, dit keer met het goede team.

davidavid

Ik zal ook weer mee doen.

ezequiel

Ik doe ook weer mee!

Laatste man

Al gemaild dat ik mee doe :)

waggie

Super!

Ik ben er weer bij :)

coolietje

Ik zou dit jaar graag willen meedoen (als er nog een plaatsje over is na de anciens). Ik stuur je dadelijk een mail...

pirazzi

Ook weer aangemeld via de mail, veel succes en plezier iedereen!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Na een paar dagen al een leuk aantal deelnemers. Wel moet ik van een aantal van jullie die zich hier hebben aangemeld nog even een mailtje ontvangen. Dan kan ik je binnenkort een deelnamefomulier toesturen. De namen van diegene die nog een mailtje mij richting op moeten doen laten komen staan in het openingstopic.

waggie

Verzonden ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Eind van deze maand worden de deelnameformulieren naar jullie gemaild. En er is nog plek, dus wil je nog meedoen stuur dan even een mailtje...

billi

rahimns, je bent weer goed bezig :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

We hebben nu 16 deelnemers, dus als je nog wilt meedoen.... we hebben nog voor 9 man ruimte.

rosencrantz

I'm in, zoals vorig jaar. Mail is verzonden.

Laatste man

Is het wellicht mogelijk dat je het formulier morgen stuurt (eind vd maand ;))? Ik ben vanaf zaterdag een week in het buitenland en vrees er dan noet aan toe te komen.

billi

let op deadline, nog beperkt aantal plaatsen :o

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vanavond mail ik de formulieren aan diegene die zich tot nu toe hebben aangemeld.

edit: ik ga even het formulier aanpassen en het zo aan jullie mailen. Zag dat het verzoek van Laatste man al van de 29e was.

edit: formulieren zijn verstuurd

Laatst gewijzigd
rolei

Ik doe ook weer mee, mailtje is verzonden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Met Rolei zitten we toch alweer aan de 19 deelnemers, top. Er is nog voor 6 man plaats zou leuk zijn als die ook nog gevuld werden. Maar dit is toch alweer een prima deelnemersveld.

pirazzi

Doet billi nu wel of niet mee?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb van Billi geen mail ontvangen en kan ook uit zijn reacties hier niet uitmaken of hij nu meedoet ;)

« 1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.