CLofC Wedstrijd 6: Vdo Tour de Wallonie

1 2 »
skylimit

'@ivo001 inderdaad heb mij ook verkeken op het parkoers c.q. verwachtingen. Niet gedacht dat het allemaal in grote sprints zou eindigen. Demarre niet kiezen blijkt achteraf een hele dure fout. Ik had op basis van het parkoers verwacht dat
Coquard en Lawless betere opties zouden zijn en vluchters kwamen tekort, zoals bijv,Vliegen.

Gefeliciteerd Bazing.

Nu weer snel op naar de Giro U23 dat zal wel helemaal een puzzel worden met de jongere nog minder bekende wielrenners, behalve voor de insiders waarschijnlijk die alles op de voet volgen.

hartstikkebedankt

Poh, 3 verschillende renners op 12 is kennelijk het verschil tussen plek 1 en 23 in dit spelletje. Goed gedaan bazing! Ook ik dacht dat de laatste 2 etappes voor iets meer selectie zouden zorgen

jappe666

Zo, nog even een vrije val met m'n eindklassement...

BrackenRidgeCycling

Dit was weer een rondje waar het niet lekker liep. Toch eens beter in de etappe verdiepen.

Gerrit Glomser

Feli Bazing. Zoals verwacht niet eens top 10 gehaald, maar zeker geen slechte score voor me. Nu maar hopen dat de deelnemers aan de baby giro snel bekend worden gemaakt en vooral ergens gepubliceerd worden.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.