De Afvalkoers: Tour 2020 !

1 2 3 4 ... 9 10
Ceramiche Ariostea

'@rimenno sorry je was deelnemer van de Vuelta 2019

rimenno

Oke,

Mithrandir

Ik doe graag mee

Silent Hill

Ik denk dat ik niet deelnam aan de Vuelta ?
Zou graag meedoen 😊

danusz1986

Ik zou ook graag meedoen.

Tjaanameistro

Ik wil meedoen✌🏻

Peter Post Forever

Doe graag mee

Gerrit Glomser

graag

vernis

ik doe graag mee

SvenVDB

Ik doe ook graag mee

zeewolde

Ik doe ook graag mee. weet niet of de Grand Tour ook meetelt ?

pirazzi

Mag weer denk ik.

Ceramiche Ariostea

'@vernis @svenVDB @zeewolde @pirazzi

Gerrit Glomser is als 22e rechtstreeks toegelaten tot het spel voor jullie zit er helaas niets anders op dan een plaats op de reservelijst voor deze tour editie.

zeewolde

Ok doe maar, dan zien we wel. Ik had hem vandaag nog niet verwacht, en was even niet scherp.

PS Hoe ga je dat straks doen? Top 5 Tour mag door naar Giro maar de Vuelta begint al voordat de Giro klaar is.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

'@zeewolde - goede vraag, daar heb ik even niet over nagedacht ! Mijn eerste gedachte is om die beloning voor de Vuelta te schrappen aangezien er al wat minder etappes zijn dit jaar en dan hopen dat we in 2021 weer een normaal jaar kunnen gaan draaien.

Ab Normaal

'@Park
Of de eerste 6 van de Tour plaatsen zich. 3 voor de Giro en 3 voor de Vuelta, waarbij de winnaar eerste keus heeft, de nummer 2 daarna etc.

Arry1337

Ik ben hier echt elke dag 10 keer op het forum, maar elke keer te laat voor dit spel...

kevinraar

ik ben helaas te laat wilde wel meedoen

Ceramiche Ariostea

Oke naar aanleiding van de goede opmerking van Zeewolde gisteren. De eerste 6 krijgen een ticket voor de Giro of Vuelta 2020 waarbij er 4 tickets voor de Giro beschikbaar zijn en gezien het beperkt aantal etappes 2 tickets voor de Vuelta. Winnaar heeft uiteindelijk eerste keuze etc etc.

Rawolf

Ik doe weer graag mee, random wielerliefhebber was mijn oude naam.

Ceramiche Ariostea

Nog bevestiging nodig van @niels22 @bode80

Niels22

Present uiteraard, deze geheel gemist!! Blij dat ik een voorkeurspositie had/heb!

coolietje

Tssss, uiteraard te laat.... Leuk spel, maar zo spijtig dat de plaatsen zo beperkt zijn (zelfs met de geldende regel dat je 1 keer moet overslaan).

PS Veel te laat, merk ik nu, topic dateert al van 14/08...

Laatst gewijzigd
Bode80

Ik doe ook graag weer mee! Na 3x Vuelta is dit volgens mij mijn eerste deelname aan de Tour.

Ceramiche Ariostea

De eerste teams zijn ontvangen, nog een weekje tot de start van deze afvalkoers en de Tour de France.

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.