Megaflits Wielerspel Tour 2020

1 2 ... 5 6 7 8 »
jefgodfather

Bedankt Jappe voor de organisatie van dit spel.
Hartelijk dank voor alle felicitaties aan mijn adres. Soms heb je eens geluk en vallen alle keuzes die je maakt goed uit en win je dit spel
Vooral een grote dank U wel aan Richie Porte om deze Tour niet te vallen en een mooie prestatie te leveren :)

sep0r

Proficiat Jef!
Thanks trouwens Jappe voor de goede organisatie! :-)

shyguy

Jef gefeliciteerd en Jappe bedankt voor de organisatie

jappe666

Iemand die de Giro-variant kan/wil organiseren?

pirazzi

Goede vraag, zelf heb ik geen ervaring met Excel.

jefgodfather

Qua timing is het voor mij niet makkelijk, want mijn oma verhuisd dat weekend dus moet gaan helpen met verhuizen, kasten inladen ....
Maar ik kan wel voor een Excel-file aanleveren samen met een korte handleiding hoe je die moet gebruiken.
als voor de Vuelta niemand gevonden wordt, wil ik het wel doen

Mathieu Moller

Qua tijd is het voor mij ook niet ideaal, zeker met de overlappende koersen uit het klassiekerspel.

jefgodfather

ik hoop dat er zich nog een organisator aanbiedt voor de Giro want zo'n spel hoort bij elke grote Ronde.
Als er tegen dinsdag niemand is gevonden, zal ik het wel doen, maar dan moeten jullie het eerste weekend wel geduld hebben op de ploegen en de uitslagen van de eerste 2 ritten.

danusz1986

Top! En no problem wat mij betreft.

ezra

Ik wil best een poging doen tot organiseren van de Giro en, als ik voldoende tijd heb, de Vuelta. Heb wel redelijk ervaring met Excel.

ivo001

Weet niet of je zelf een nieuw programma hoeft te schrijven? Kan je niet het systeem van Jappe overnemen?

ezra

Dat zou inderdaad ideaal zijn!

Mathieu Moller

Je kunt ook de mijne krijgen. Stuur maar een PB met je mailadres dan kan ik de mijne wel doorsturen, tenzij je liever die van jappe hebt natuurlijk ;).

Laatst gewijzigd
jefgodfather

perfect Ezra.

jappe666

Ik wil gerust mijn file doorsturen, al weet ik niet of hij duidelijk gaat zijn en het meest efficiënt is.
Moest je hem willen stuur je maar PM met je email.

ezra

Ik heb jullie allen een PM gestuurd. Ik zal vanavond een topic starten, maar men mag alvast gaan puzzelen :).

1 2 ... 5 6 7 8 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.