Nou, dit ging vlot.
In de Tour vol voor 2 absolute kopmannen gegaan (Pogacar en Kristoff), nu voor spreiding gekozen met 7 - op het eerste zicht - 2de rangs renners. Maar allen met een missie, dat horen jullie wel op de ploegpresentatie later.
Wel zot dat ik Sosa (de Kuss van het team) voor 4 restpuntjes in m'n team heb.
De renners zijn geüpdate op pagina 2.
Mag ik iedereen er wel nog eens op wijzen dat je zelf verantwoordelijk bent dat A) je exact 7000€ spendeert en B) de renners die je aanvraagt al niet verkozen zijn (zie lijst hieronder)? Heb vandaag een aantal aanvragen gekregen voor renners die al toegewezen waren gisteren.
PS: Weer enkele selecties compleet, in totaal al 91 renners toegewezen. Wie zijn jullie (voorlopige) favorieten?
Gekozen renners:
Affini
Almeida
Aranburu
Ballerini
Barbier
Battaglin
Belletti
Bevin
Brambilla
Campenaerts
Carboni
Caruso
Cattaneo
Cepeda
Cerny
Ciccone
Cimolai
Conti
Cort Nielsen
Craddock
De Buyst
De Gendt
De Marchi
Demare
Dennis
Denz
Dombrowski
Dowsett
Dunbar
Ewan
Fabbro
Felline
Florez
Foss
Fuglsang
Ganna
Gavazzi
Gaviria
Geniez
Gibbons
Guerreiro
Hagen CF
Haig
Halvorsen
Hamilton Lucas
Hart
Hindley
Hofstetter
Honoré
Kangert
Kelderman
Knox
Konrad
Kruijswijk
Lopez MA
Ludvigson
Majka
Mareczko
Masnada
Matthews
McNulty
Meintjes
Mosca
Narvaez
Navarro
Nibali Vincenzo
Oomen
Pelucchi
Pernsteiner
Pozzovivo
Restrepo
Rivera
Rodriguez Oscar
Rota
Sagan
Serry
Sobrero
Soler
Sosa
Thomas
Ulissi
Valter
Van Emden
Vendrame
Villella
Visconti
Viviani Elia
Vlasov
Wackermann
Yates
Zabel
'@Ivo
Het draait eigenlijk om de eerste biedronde. Daar kun je de tweede garnituur oppikken voor een schappelijke prijs.
Die tweede garnituur is in de tweede ronde eigenlijk al niet meer haalbaar omdat er dan als aasgieren op die paar interessante renners gesprongen wordt.
Maar eigenlijk is het ook logisch.
Er zijn 20 teams en geen 20 klassementsrenners, geen 20 sprinters en geen 20 top aanvallers.
Daarom zul je een keuze moeten maken. Ik heb daarom bewust Thomas en Yates laten liggen en ben voor Matthews en Ulissi gegaan, plus wat tweede garnituur. En toch overal overboden.
Daarom nu vol voor Nibali gegaan. Niet dat ik daarmee ga winnen, maar dan kan het nog middenmoot worden.
Jouw situatie is eigenlijk inderdaad volkomen uitzichtloos en dan is het spelplezier meteen verloren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.