WIELERMASTER GIRO CQ-SPEL 2020

1 2 3 4 ... 9 10
zeewolde

Door wie is Vlasov gekocht? Ik zie hem bij niemand staan, alleen bij de gekozen renners.

Supra

Affini, Almeida en Vlasov staan bij de gekozen renners, maar staan bij geen enkele speler? Toevallig 3 renners waar ik op geboden heb, dus wel belangrijk om te weten voor mij of ik deze in mijn team krijg of niet.

EDIT: Zeewolde was me net voor.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hoe krijg ik het voor elkaar

vernis

Wat is de volgende deadline?

elrio

Ik vind het vooral opvallend dat je Gaviria en Nibali voor 1 had kunnen oppikken...

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ja, en ik had toch niet voor de echte toppers gekozen met behoorlijke biedingen en toch fors overboden.

Mithrandir

Mmmm Barbier staat ook op de startlijst van de Binckbanktour.
Gaat hij wel starten zaterdag?
Kan alleen als hij na donderdag uit de binckbanktour stapt vlgs mij.

Peter Post Forever

Shit maar 1 van de 7 binnen.....

Mooi balen, op naar ronde 2

Rawolf

Mijn kopmannen ben ik misgelopen, gelukkig nog wel 3 leuke renners. Cort Nielsen is nog een vraagteken of hij rijd. Zou ook voor de klassiekers kunnen kiezen.

Silent Hill

Nou, dit ging vlot.

In de Tour vol voor 2 absolute kopmannen gegaan (Pogacar en Kristoff), nu voor spreiding gekozen met 7 - op het eerste zicht - 2de rangs renners. Maar allen met een missie, dat horen jullie wel op de ploegpresentatie later.

Wel zot dat ik Sosa (de Kuss van het team) voor 4 restpuntjes in m'n team heb.

vernis

is de volgende deadline deze avond of morgenavond?

elrio

Is het zo dat voor de eerder genoemde Almeide, Affini en Vlasov de boden gelijk waren en dat ze daarom nog niet verkocht zijn?

ivo001

Sosa en Viviani wel bizarre koopjes zeg

jappe666

Nee die 3 zitten bij Supra. Weet niet wat er scheelt, site ligt er bij mij ook uit op pc...

Volgende biedronde vanavond 23u59!

Rawolf

Supra voor mij nu al 1 van de favorieten

ivo001

Had nog 300 over, maar dacht dat dat niet genoeg zou zijn voor Bevin en toen maar op Vendrame gezet. Zonde.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou ik ben benieuwd

hofsje

Ronde 2 biedingen waren bij mij
Gaviria 2300
Nibali 1200
L Hamilton 800 dus ja maar afwachten

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Gaviria heb je mij overboden maar bij Nibali heb ik jou overboden.

ivo001

Ik zit bij beide erboven

jappe666

De renners zijn geüpdate op pagina 2.
Mag ik iedereen er wel nog eens op wijzen dat je zelf verantwoordelijk bent dat A) je exact 7000€ spendeert en B) de renners die je aanvraagt al niet verkozen zijn (zie lijst hieronder)? Heb vandaag een aantal aanvragen gekregen voor renners die al toegewezen waren gisteren.

PS: Weer enkele selecties compleet, in totaal al 91 renners toegewezen. Wie zijn jullie (voorlopige) favorieten?

Gekozen renners:

Affini
Almeida
Aranburu
Ballerini
Barbier
Battaglin
Belletti
Bevin
Brambilla
Campenaerts
Carboni
Caruso
Cattaneo
Cepeda
Cerny
Ciccone
Cimolai
Conti
Cort Nielsen
Craddock
De Buyst
De Gendt
De Marchi
Demare
Dennis
Denz
Dombrowski
Dowsett
Dunbar
Ewan
Fabbro
Felline
Florez
Foss
Fuglsang
Ganna
Gavazzi
Gaviria
Geniez
Gibbons
Guerreiro
Hagen CF
Haig
Halvorsen
Hamilton Lucas
Hart
Hindley
Hofstetter
Honoré
Kangert
Kelderman
Knox
Konrad
Kruijswijk
Lopez MA
Ludvigson
Majka
Mareczko
Masnada
Matthews
McNulty
Meintjes
Mosca
Narvaez
Navarro
Nibali Vincenzo
Oomen
Pelucchi
Pernsteiner
Pozzovivo
Restrepo
Rivera
Rodriguez Oscar
Rota
Sagan
Serry
Sobrero
Soler
Sosa
Thomas
Ulissi
Valter
Van Emden
Vendrame
Villella
Visconti
Viviani Elia
Vlasov
Wackermann
Yates
Zabel

Laatst gewijzigd
ivo001

Bab, al mijn biedingen verloren deze ronde.nik ben nu al volledig kansloos voor een goed resultaat.
Blijkbaar moet je gewoon 1 topper kiezen en daar flink voor over betalen. Een beetje spreiden met 2.5-3k is nutteloos lijkt het.

Nieuwe deadline vanavond?

Laatst gewijzigd
zeewolde

'@ivo001 Zelfde schuitje als ik in zit .... 4555 voor Nibali geboden, niet genoeg

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Ivo
Het draait eigenlijk om de eerste biedronde. Daar kun je de tweede garnituur oppikken voor een schappelijke prijs.
Die tweede garnituur is in de tweede ronde eigenlijk al niet meer haalbaar omdat er dan als aasgieren op die paar interessante renners gesprongen wordt.
Maar eigenlijk is het ook logisch.
Er zijn 20 teams en geen 20 klassementsrenners, geen 20 sprinters en geen 20 top aanvallers.
Daarom zul je een keuze moeten maken. Ik heb daarom bewust Thomas en Yates laten liggen en ben voor Matthews en Ulissi gegaan, plus wat tweede garnituur. En toch overal overboden.
Daarom nu vol voor Nibali gegaan. Niet dat ik daarmee ga winnen, maar dan kan het nog middenmoot worden.

Jouw situatie is eigenlijk inderdaad volkomen uitzichtloos en dan is het spelplezier meteen verloren.

vernis

'@jappe666 ik heb 100 geboden op Cattaneo en hij is weg voor 11 naar zeewolde. Kan je even controleren?

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.