sport-pronostiek: Giro d'Italia

wokkie

Hoi,

Wie van de wielerflitsters sluit er aan voor de giro bij ons wielerflits team op sport-pronostiek.be?

Als je zelf ook een mening hebt over de sterrenbedeling voor de klassementen en de ritten kan je deze hier op een eenvoudige manier ingeven.

Ons team telt al 11 leden, maar hoe meer hoe beter natuurlijk. Wees welkom om eens een kijkje te nemen op https://sport-pronostiek.be/prono/cycling/giro-d-italia-2020/wedstrijden.

Maak een account en begin met het ingeven van je sterrenensemble.

Veel succes!

wokkie

Vergeet zeker je aansluiting bij team "wielerflits" niet aan te vragen om opgenomen te worden in de teamranking.

Er zijn redelijk wat nieuwe gebruikers geregistreerd, maar geen aansluitingen bij ons team.
Je kan aansluiting aanvragen via het menu-item "teams"

jenzrscl

Ik zit er bij :)

vernis

Ik ook. Zeer leuk spel!!

wokkie

Top! Leuk dat het spel goed onthaald wordt en aan interesse wint.

Veel plezier!

wokkie

Vergeet niet op tijd de ploegen in te geven en je teamaansluiting bij wielerflits aan te vragen. Ik heb de deadline verplaatst naar 13:00, omdat ze dan pas starten.

jappe666

Lap, 10 minuten te laat om in te geven, daar gaat m'n leidersplaats...

SvenVDB

Ja waarom is de deadline eigenlijk niet gewoon de moment dat de koers start?

Je hebt trouwens evenveel punten als mij vandaag, hoewel ik wel tijdig ingevuld heb :D

Laatst gewijzigd
wokkie

Omdat dat op moment van ingave niet altijd duidelijk is. ;-) . Er wordt nu al iets meer rekening mee gehouden, maar het slimste blijft toch nog steeds om niet te wachten tot een uur voor de wedstrijd om je ploeg te maken natuurlijk.

In eerste instantie dacht ik gewoon altijd 10 uur te nemen. Qua duidelijkheid is daar ook iets voor te zeggen. Nadien heb ik wel alle uren nog aangepast. Die bewuste LBL ging overigens wel ook binnen het uur na de deadline van start dus zo flagrant fout was die deadline niet. :-)

wokkie

Dat gezegd zijnde, hier de uitslag binnen het wielerflits team.

1 Wouter 7079
2 Jenzrscl 6949
3 vernis 6885
4 Gregory.Aeles 6762
5 SvenVDB 6463
6 Wielerflits 6383
7 bastaix 6276
8 Jappe666 6109
9 Gerrit Glomser 2399

De wielerflits voorbeschouwing 1x vergeten in te geven dus die kan wel wat hoger geëindigd zijn in het echt.
Alvast over @svenvdb vermoedelijk. ;-)

SvenVDB

Voor mij was het een zeer matige giro in dit spel.

Op het laatste vaak gokjes gedaan om zo toch wat te stijgen in het klassement, maar uiteraard vielen die gokjes nooit goed! In de Vuelta gaat het voorlopig iets beter :)

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.