Megaflits Wielerspel Giro 2020

1 2 3 4 5 6 7
Teeke_de_Kapper

check

krypton

Ook ik doe graag mee.

pirazzi

Om het duidelijk en overzichtelijk te houden, zou het handig zijn om de naam te kopiëren uit de CQ-ranking: vb. VALVERDE BELMONTE Alejandro (2884)

In dit voorbeeld staat de CQ waarde uit 2018 van Valverde. Voor 2019 is dat 2315. Het maakt verder niet veel uit want Valverde staat niet op de startlijst deze Giro.

Mithrandir

Ik doe graag mee

ezra

'@pirazzi, dank de oplettendheid, ik heb het aangepast. Voorbeeld dient voornamelijk om te verduidelijken dat ook het Belmonte gedeelte van zijn achternaam moet worden meegenomen!

Laatst gewijzigd
shyguy

Ik doe graag mee

Lakie

I'm In!

ivo001

Team ingeleverd!
Ging vrij soepel. Kwam eerder plek te kort dan budget te kort. Ook veel koopjes moet laten liggen daardoor.

shyguy

'@ Ivo dat had ik ook kon redelijk pakken wie ik wilde, heb slechts 1 renner ter opvulling. En volgens zijn er zelfs gratis opties :-)

Zwiebeln

Ik vrees dat er veel gelijkaardige ploegen zullen deze zijn in deze editie, omdat bijna alle toppers qua sprinters/klassementsmannen kunnen genomen worden zonder al te veel moeite...

Mathieu Moller

Net mijn team ingestuurd. Succes allemaal!

jappe666

Mss moeten we toestaan dat iedereen ook een budget-versie indient om het wat spannender te houden, want anders heeft iedereen dezelfde 12 straks

Poeksel

Een budgetversie (Miniflits) zou leuk zijn! Al begrijp ik het als dat te veel organiseerwerk is.

ezra

Ik ga morgenochtend even kijken in hoeverre de teams daadwerkelijk overeenkomen en of het leuk en nodig is om er een tweede "Miniflits" naast te organiseren.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Leg mij is uit wat een budgetversie is. Pas de 2e keer dat ik mee ga doen met het wielerspel.

jappe666

Exact hetzelfde concept, maar met een budget van bv maar 4 of 5000 punten, ipv 8000 nu.

shyguy

Als ik de excel format heb wil ik evt de budget variant wel proberen te organiseren mocht dat nodig zijn.

jappe666

Op zich is het enige extra werk de renners van de budget-ploegen erin zetten vooraf.
Al de rest zijn in principe gewoon formules, en dan maakt het eigenlijk niet uit of het nu 20 of 200 ploegen zijn, werk blijft hetzelfde van zodra de Giro begonnen is. Eigenlijk moet Ezra dus gewoon overwegen of hij het erg vindt om vooraf wat extra tijd erin te steken (of mss kan je hem ermee helpen)?

shyguy

Daar komen we vast wel uit :-)
Als je hulp nodig hebt stuur je maar een PB ezra.

Zwiebeln

Heb alvast een ploeg in elkaar geknutseld met een budget van 5000 punten! :-) Dan zijn de keuzes toch al wat moeilijker...

pirazzi

Wat ook zou kunnen is die 8000 laten staan en dan een team maken van 16 renners maar dat is uiteraard weer extra werk voor de organisator. :)

jappe666

16 renners zou ik niet doen, omdat er dan wel erg veel renners in de punten rijden telkens?
En dan lijkt me de kans groot dat we nog steeds allemaal dezelfde toppers kiezen, omdat er zoveel koopjes op de lijst staan om op te vullen.
Ben eens aan het puzzelen geweest en heb zelfs eigenlijk best nog een leuk team weten te maken met minder dan 1000 punten :-D

ezra

Ik heb op dit moment twee teams toegestuurd gekregen die exact dezelfde renners hebben opgesteld. Verder zijn er een aantal renners die in een groot deel van de teams zijn opgenomen. Ik stel voor dat iedereen ook nog een team opstuurt wat voldoet aan een limiet van 5000 punten en 12 renners. Het gaat mij wel lukken om deze 'Miniflits' er ook naast bij te houden.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Leuk! Ik ga puzzelen.

Mithrandir

Top!
Leuke uitdaging

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.