In dit voorbeeld staat de CQ waarde uit 2018 van Valverde. Voor 2019 is dat 2315. Het maakt verder niet veel uit want Valverde staat niet op de startlijst deze Giro.
Op zich is het enige extra werk de renners van de budget-ploegen erin zetten vooraf.
Al de rest zijn in principe gewoon formules, en dan maakt het eigenlijk niet uit of het nu 20 of 200 ploegen zijn, werk blijft hetzelfde van zodra de Giro begonnen is. Eigenlijk moet Ezra dus gewoon overwegen of hij het erg vindt om vooraf wat extra tijd erin te steken (of mss kan je hem ermee helpen)?
16 renners zou ik niet doen, omdat er dan wel erg veel renners in de punten rijden telkens?
En dan lijkt me de kans groot dat we nog steeds allemaal dezelfde toppers kiezen, omdat er zoveel koopjes op de lijst staan om op te vullen.
Ben eens aan het puzzelen geweest en heb zelfs eigenlijk best nog een leuk team weten te maken met minder dan 1000 punten :-D
Ik heb op dit moment twee teams toegestuurd gekregen die exact dezelfde renners hebben opgesteld. Verder zijn er een aantal renners die in een groot deel van de teams zijn opgenomen. Ik stel voor dat iedereen ook nog een team opstuurt wat voldoet aan een limiet van 5000 punten en 12 renners. Het gaat mij wel lukken om deze 'Miniflits' er ook naast bij te houden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.