Hiermee komt voorlopig even een einde aan het Wielerflitsgrandtourspel op wielerflits.
Ik heb besloten om komend jaar veel minder aanwezig te zijn hier vanwege verschillende redenen. Het belangrijkste is dat ik al veel tijd steek in TJVSupporters en daar volgend jaar ook een eigen forum bijkomt waar ik me op ga richten. Dit spel zal waarschijnlijk ook daar gaan terugkomen. Ik heb dit spel de afgelopen jaren met heel veel plezier hier georganiseerd en ik dank jullie ook voor jullie trouwe deelname.
Beste Rahimns, ontzettend bedankt voor de vele uren die je in dit spel gestoken hebt waardoor velen met mij heel veel spelplezier hebben gehad. Begrijpelijk dat je daar niet meer de tijd voor kunt vinden.
Jammer dat je minder op wielerflits gaat komen.
Ik wens je heel veel succes met al je andere activiteiten.
Hartelijke groet!
Volstrekt begrijpelijke keuze natuurlijk Rahims maar wel ontzettend jammer. Dank voor seizoenen speelplezier en alle goeds gewenst
Tja. Het is natuurlijk niet op het hoogste niveau. Maar toch maar mooi bij mijn eerste deelname de 2e divisie gewonnen !
Dan Martin presteerde deze Vuelta heel goed. Hij stond op de lijst van 20, waar maar 5 renners van op mijn lijstje mochten staan. Slechts 3 van de 26 deelnemers hebben Dan Martin gekozen. Dat heeft me vast veel bonuspunten opgeleverd.
Dank voor de organisatie Rahimns. En succes met de TJVSupporters !
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.