WIELERFLITS GRANDTOURSPEL: VUELTA 2020

1 2 ... 5 6 7 8 »
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hiermee komt voorlopig even een einde aan het Wielerflitsgrandtourspel op wielerflits.

Ik heb besloten om komend jaar veel minder aanwezig te zijn hier vanwege verschillende redenen. Het belangrijkste is dat ik al veel tijd steek in TJVSupporters en daar volgend jaar ook een eigen forum bijkomt waar ik me op ga richten. Dit spel zal waarschijnlijk ook daar gaan terugkomen. Ik heb dit spel de afgelopen jaren met heel veel plezier hier georganiseerd en ik dank jullie ook voor jullie trouwe deelname.

Ab Normaal

Beste Rahimns, ontzettend bedankt voor de vele uren die je in dit spel gestoken hebt waardoor velen met mij heel veel spelplezier hebben gehad. Begrijpelijk dat je daar niet meer de tijd voor kunt vinden.
Jammer dat je minder op wielerflits gaat komen.
Ik wens je heel veel succes met al je andere activiteiten.

Hartelijke groet!

ruudenkit

Jammer voor ons rahimns, maar begrijpelijke keuze.
Je mag me altijd een pm sturen als t spel op tjv komt (ben er nog geen lid)
Gefeliciteerd aan alle winnaars 👍

Onbekende gebruiker

Volstrekt begrijpelijke keuze natuurlijk Rahims maar wel ontzettend jammer. Dank voor seizoenen speelplezier en alle goeds gewenst

shyguy

Rahimns bedankt voor de jaren speelplezier.

Reyn

Rahimns zeer bedankt voor al die jaren dat je hier voor ons dit spel hebt georganiseerd. Heb steeds met plezier deelgenomen aan dit spel.

pirazzi

Veel succes bij TJVSupporters rahimns! Verder sluit ik me aan bij ruudenkit, ben ook nog geen lid maar zou het voor het spel wel willen worden! :D

BlingSagan

Tja. Het is natuurlijk niet op het hoogste niveau. Maar toch maar mooi bij mijn eerste deelname de 2e divisie gewonnen !

Dan Martin presteerde deze Vuelta heel goed. Hij stond op de lijst van 20, waar maar 5 renners van op mijn lijstje mochten staan. Slechts 3 van de 26 deelnemers hebben Dan Martin gekozen. Dat heeft me vast veel bonuspunten opgeleverd.

Dank voor de organisatie Rahimns. En succes met de TJVSupporters !

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@BlingSagan de combinatie Roglic, Carapaz, Dan Martin en Wellens gaf de doorslag

coolietje

Zeer blij met mijn overwinning.

Spijtig dat het (voorlopig) stopt, maar een mens moet keuzes maken.

Veel succes met je nieuwe uitdaging, rahimns !

hartstikkebedankt

Bedankt voor de organisatie Rahimns!

bastaix

Spijt dat het voorbij is... Schitterende organisatie. Boeiend spel... Had nog eens graag in 1ste divisie uitgekomen.

dustin

Thanks Rahim voor al je werk, well done.

bbflood1

Succes Rahim, bedankt voor het organiseren. TJV supporter zal ik niet snel worden, dus houdt het voor mij even op. Het ga je goed!

John Berger

Boeiend spel. Rahim bedankt voor het organiseren al die jaren. Jammer dat het voorbij is. Suc6 met het supporteren van TJV en het opzetten van eigen forum. Zet je tzt een link naar dit nieuwe forum op WF?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@bbflood1 je hoeft geen TJVsupporter te zijn om een spel te spelen hoor 😉

rimenno

Thanks,Rahimns voor het leuke en bijzonder spel.
Kon nooit potten breken maar wel met plezier mee gespeeld.
Suc6 met nieuwe activiteiten!

pirazzi

'@rimenno: Dat valt wel mee met kon nooit potten breken, ben je vergeten dat je het spel van Tour de France 2019 gewonnen had dan. 😉

pirazzi

Is het definitief dat er geen Wielerflits GrandTourSpel Giro 2021 komt @rahimns?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@pIrazzi sorry ik ga het denk ik niet redden... ik heb het echt te druk.

rimenno

'@Pirazzi,ja daar heb jij gelijk in ,dat jij dat allemaal bij hou netjes hoor!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Dat hield ik niet bij @rimenno maar het zat nog in mijn geheugen!
@rahimns Oké, wie weet over een paar jaar weer dan. Je post van 8 novemember 2020 spreekt van een voorlopig einde.

1 2 ... 5 6 7 8 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.