Vuelta 2020 - Bagagedrager Spel

« 1 2 3 4 ... 9 10
Wielervolger

Beste wielerliefhebbers,

Na een succesvolle Tour-editie keert het bagagedragerspel terug met de Vuelta 2020. Hopelijk kan deze wedstrijd doorgaan van start tot finish.

[B]Hoe werkt het spel[/b]
– Elke etappe klim je achterop bij een renner
– Je krijgt zowel qua tijd, als qua puntenklassement, als qua bergpunten – exact wat deze renner krijgt in deze etappe
– Je moet elke etappe een andere renner kiezen. Dus elke renner maar 1x. Dus als je Peter Sagan in etappe 1 gebruikt, dan kan je hem niet meer gebruiken in een andere etappe.

Elke dag tel ik de tijden op, en de punten op en de bergpunten van die etappe op bij wat je al had over eerdere etappes. En we hebben dus 3 klassementen.

Wie qua tijden wint – wint het rood. En wie qua punten wint, wint het groen. En wie qua bergpunten wint, wint de bollen.
Allemaal voor de eer en eeuwige roem.

[B]Reglement[/b]
Deadline voor iedere etappe is 1 seconde voor het startschot gegeven wordt. Je kan je renner insturen via PB naar mij (Wielervolger) of via e-mail naar [email protected]
Als je via PB stuurt doe het dan door op mijn forumnaam Wielervolger te klikken en dan op bericht sturen. Als je via e-mail stuurt, vergeet dan zeker niet je forumnaam te vermelden.

Inzendingen per etappe moeten bevatten:
– deelnemersnaam (zoals hier op het forum gebruikt)
– etappenummer
– voor en achternaam renner voor die etappe

Een inzending per etappe ziet er dan bv. als volgt uit:
Wielervolger
Etappe 1
Chris Froome

LET OP: je hoeft dus steeds maar 1 etappe vooruit te voorspellen. Als je op vakantie gaat of weinig tijd hebt mag je gerust een paar etappes vooruit insturen (maar dat is lichtjes in je nadeel want je mist voortschrijdend inzicht over ziekte enzo). Vergeet dus niet om steeds te vermelden over welke etappe het gaat.

– Deelnemers met renners met DNF,DSQ of DNS in de daguitslag krijgen in het spel de tijd van laatste renner binnen tijd, zodat de speldeelnemer wel in koers blijft. Deze renners krijgen wel hun eigen punten en bergpunten mochten ze voor hun uitval in de etappe toch nog een sprintje gewonnen hebben.
– Inzendingen die te laat zijn krijgen ook de tijd van de laatste renner binnen de tijdslimiet en uiteraard geen punten.
– Wie tweemaal niets instuurt schrap ik uit het spel.
– Bonificatieseconden onderweg en aan de finish tellen uiteraard ook mee.

Ik probeer steeds na elke etappe de klassementen te updaten. Soms kan dit wat later op de avond zijn maar je hoeft daarop niet te wachten om je renner voor de volgende etappe door te sturen.

Veel plezier en succes iedereen. De eerste renner moet ingestuurd worden voor dinsdag 20 oktober rond 13:00 wanneer de renners vertrekken.

kokkie1975

Doe graag mee

Rawolf

Im in!

erveedeeee

Ik verdedig mijn titel

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik doe weer een poging

rimenno

Ga het proberen.

pirazzi

Oké!

Rije Rudy

Graag!

zeewolde

Topspel . Ik ben er weer bij

Arry1337

Ja ik ga het nog eens proberen!

SvenVDB

Ik ben er ook weer bij!

Bode80

Ja leuk!

ZwartebroekengeIetrui

Top ik doe weer mee.

mensFaber

Ik ga ook weer meedoen met dit toffe spel!

Peter Post Forever

Ik doe graag weer mee

Koekebakker

Leuk concept! Als het kan, doe ik ook graag mee.

jappe666

Ik ook graag!

BrackenRidgeCycling

ik wil het wel weer proberen, tour was een drama bij mij, kijken of ik er wat van opgestoken heb

ivo001

Ik wil het graag proberen!

vernis

ik doe ook graag mee

Supra

Ik doe ook graag mee.

BigApple

Ik doe graag mee !

Robin5887

Ik doe ook graag weer mee.

Maillot à Pois

Ik ga dit ook eens proberen.

Boasson en Hagen

Ik doe ook graag mee.

« 1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.