sport-pronostiek.be - vuelta 2020

wokkie

In deze pronostiek moet je voor alle klassementen en ritten je sterren geven (zoals in de voorbeschouwingen).

Wil je je kennis bewijzen tegen andere wielerflitsers kan je hier ook aansluiten bij het "wielerflits" team.

Ingave van de ploegen via https://sport-pronostiek.be/prono/cycling/la-vuelta-2020/wedstrijden. Even een account aanmaken en je bent vertrokken.

Veel succes!

jappe666

Mijn laatste dag heeft heel de Vuelta nog goedgemaakt haha.
Tot voor deze etappe stond ik nog bij de laatsten, en uiteindelijk nog eindwinnaar door 1e te worden in rit, AK en PK en 2de in JK en BK.

Winnen op z'n Roglic... Volgen volgen volgen en op het eind als een duivel uit een doosje wegpoefen.

wokkie

Sterk, zo zie je maar. Nooit opgeven. :-)
Stond je dan zo veraf? Alleszins indrukwekkende voorspellingen voor de klassementen dus hoe dan ook hulde daarvoor. En uiteraard zeer verdiend.

1 Jappe666 8612 22
2 vernis 8039 22
3 SvenVDB 8027 22
4 Wouter 7941 22
5 Wielerflits 7648 21
6 bastaix 7549 21
7 Jenzrscl 7022 22
8 Gerrit Glomser

Wielerflits team weer 1x vergeten in te geven (om die onder mij in het klassement te houden natuurlijk ;-)).
Volgend seizoen ga ik toch niet meer de moeite nemen om die sterren van de voorbeschouwing ook in te geven. Volle focus op mijn eigen team dan.

Allen bedankt voor deelname en hopelijk tot volgend seizoen.

Laatst gewijzigd
jappe666

Ik stond op de voorlaatste dag in ieder geval nog in het rechterrijtje, hoeveel achterstand in punten weet ik niet exact, maar het was aanzienlijk ;-)

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.