Vraagje:
tellen de punten die gescoord worden voor de deadline (deze week in Nieuw-Zeeland) mee, want in principe zijn dat punten voor de CQ ranking van 2021? Maw stel dat ik Corbin Strong selecteer, krijg ik dan al dadelijk die 31 punten van de New Zealand Cycle Classic?
Daarnaast: telt voor het samenstellen van de ploegen de CQ ranking van eind vorig jaar? Maw stel dat ik Corbin Strong selecteer, kost hij me dan 15 punten, of 31 punten (zoveel gaat hij waard zijn in de lijst van maandag)
Alvast bedankt!
Even voor de goede orde;
Ik ben niet zo'n excel wizard, Jefgodfather heeft mij al geholpen met mijn bestand en daar ben ik hem zeer dankbaar voor.
Desalniettemin is het controleren, invoeren van de teams en die in formule zetten best wat werk.
dat vind ik op zich geen probleem, maar nu beginnen behalve de selecties ook de wijzigingen binnen te druppelen.
En om eerlijk te zijn heb ik geen zin om alle teams dubbel te doen.
Dus denk goed na over je selectie. De deadline is vrijdag en als je er voor kiest om eerder in te sturen, wees er dan zeker van.
Ik snap best dat als bijvoorbeeld Van der Poel donderdag zijn sleutelbeen breekt iedereen met hem in het team, hem kwijt wil. Maar nu zitten er soms meer dan 5 wijzigingen in de teams. Dan wordt het met 50 teams teveel.
Dezer dagen komt er veel wielernieuws naar buiten, als iemand wat wil wijzigen omdat een bepaalde renner een bepaald programma afwerkt, dan is het echt niet bij te houden.
Dat was Buchmann. Van de 15 teams die gisteren ingeleverd zijn heb ik het nog niet gezien.
Maar tot nu tot heeft alleen Pirazzi Buchmann niet.
Kruijswijk is ook door vrijwel iedereen gekozen.
Verder uit mijn hoofd heel veel gekozen renners:
Evenepoel, Bernal, Sarreau, Froome, Politt.
Meest gekozen neo’s zijn Arensman, Pidcock en Vansevenant.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.