Is er nog plek? Dan doe ik graag mee!
stout vraagje; waarom zijn er enkel maar 26 deelnemers ?
in mijn ogen toch een spel dat je meer dan 26 kan spelen, eigenlijk met iedereen die wil ?
als je je Excel zo opbouwt dat je gedurende het jaar enkel maar de rennerspunten van CQ-ranking moet inladen, is dat niet veel werk tijdens het jaar
Het is enkel druk begin januari als iedereen zijn ploegjes doorgeeft en jij die moet 'programmeren' in Excel en als je op de bonusvragen punten moet geven.
Het was al wat later op de avond dat ik de prijslijst had gemaakt en dat is nu aan te zien. Pier Tol wees me er op dat Valter en Badilatti bij de verkeerde ploeg stonden. Ik heb beide verplaatst naar GFC, de prijs is hetzelfde gebleven.
BlingSagan, dank voor de feedback. De budgetten lijken dan aardig oke.
Jefodfather, ik snap je punt maar een oneindig aantal inschrijvingen is niet helemaal mijn stijl. Ik houd het liever iets kleinschaliger.
Geen idee of het voor iemand van toepassing zal zijn, maar toch even een vraagje:
Stel dat je een renner kiest die op dat moment officieel nog geen contract heeft, maar later bij een andere ploeg tekent.
Moet er dan opnieuw gepuzzeld worden, of heb je dan 2 renners van dezelfde ploeg?
Om maar even een onrealistisch voorbeeld te nemen:
Je wil Shotaro Iribe (NTT in 2020) aan je team toevoegen.
Je kiest hem als vertegenwoordiger van NTT (Qhubeka 2021), maar binnen 2 weken tekent hij een contract bij Alpecin-Fenix.
Moet je hem dan vervangen en een andere renner van Qhubeka kiezen?
Of start je dan met 6 PCT-renners?
Of mogen enkel renners die nu al een contract in 2021 hebben gekozen worden?
Dank, je kunt altijd discussiëren over pricing maar heb geprobeerd het midden te zoeken tussen score in 2020 (en 2019), talent en potentie van een renner, rol in de ploeg en verwachting. Er zullen er altijd wel 5 zijn die ik op de ene dag anders had geprijsd dan op de andere maar ach
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.