sport-pronostiek: Voorjaarsklassiekers 2021 (Nieuw: vrouwenwielrennen)

1 2 »
wokkie

ja, inderdaad.

Ik wilde dat nog posten op het forum van de website zelf, maar dat was al wat laat (en niemand gebruikt dat forum). Hier posten had ik niet aan gedacht. ;-) Overigens, als je ze nu pas zocht met Gent-Wevelgem is het jammer dat je ze niet had opgezocht voor oxyclean de panne, want daar was ze 2e. Even checken of ik me kan abonneren op dit topic van wielerflits, dan zou ik die boodschap ontvangen, maar ik zie het niet meteen.

Hoe dan ook, alle renners worden opgehaald op de site van de uci. Vooral bij de vrouwen kan dat soms al een keer anders zijn dan op bijvoorbeeld procyclingstats.
Die nemen vaak de naam van hun man aan als die trouwen of weet ik veel wat voor andere redenen dat soms heeft. Vrouwen kunnen ingewikkelde wezens zijn. 😜

In principe zou altijd iedereen kiesbaar moeten zijn.

BrackenRidgeCycling

Bedankt voor de toelichting wokkie, ik zocht ze ook voor de oxyclean, maar vergeten te vragen hier

wokkie

Einduitslag in het team voorjaar vrouwenkoers.
https://sport-pronostiek.be/prono/voorjaarsklassiekers-vrouwen-2021/rangschikking?team_id=2

1 BrackenRidgeCycling 3101
2 vernis 3082
3 BlingSagan 2981
4 Jappe666 2712
5 Wouter 2521
6 Gerrit Glomser 2492
7 bastaix 1623

Einduitslag in het team voorjaar mannenkoers
https://sport-pronostiek.be/prono/voorjaarsklassiekers-2021/rangschikking?team_id=2
1 Babba1411 5133
2 hartstikkebedankt 5073
3 Wouter 4835
4 BrackenRidgeCycling 4748
5 Jockstifer 4612
6 SvenVDB 4600
7 vernis 4387
8 Jappe666 4222
9 bastaix 3478
10 Gerrit Glomser 3406
11 KobeHoutmeyers 2904

## Ook winst in het teamklassement!

Bedankt aan de deelnemers.
We zien jullie graag terug voor de Giro ronde. :-)
https://sport-pronostiek.be/prono/cycling/giro-d-italia-2021/wedstrijden

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Bedankt Wouter, je site en spel zitten goed in elkaar. Mooie balans ook tussen de tijd die je er in moet steken en het plezier dat ik er uit haal.

Misschien kunnen wat meer mensen van het forum ook mee doen in de Giro!

wokkie

Hey,

Bedankt voor de complimenten.

Focus gaat inderdaad naar eenvoudige ingave. Je moet wel elke rit opnieuw ingeven natuurlijk dus het hoeft niet onnodig complex gemaakt te worden met bv. budgetten. Maar dit geeft wel het voordeel dat er altijd nog wel wat recht te trekken valt.
Snelle (automatische) verwerking zorgt er ook voor dat je na de wedstrijd snel gewoon de verwerkte rangschikking kan bekijken.

In grote rondes kan je desnoods alles een keer op vluchters zetten om nog een goed dagresultaat uit de brand te slepen.

Uiteraard is het doel om nog (veel) meer mensen te bereiken in de giro. Zowel voor het team "wielerflits" als de algemene prono.
Er is wel een stijging te zien, maar voorlopig nog gestaag. 😉

We blijven er alleszins voor werken om alles op punt te zetten en meer deelnemers aan te trekken.

hartstikkebedankt

Nou bij dezen nog even wat reclame dan! @Forumleden, Wouter heeft een mooi spel gebouwd, vrij laagdrempelig. Het had een forumspel kunnen zijn alleen is het nu verwerkt op een goed werkende website, wat een groot pluspunt is. Wie speelt mee in de Giro? Zie hier het spel: https://sport-pronostiek.be/prono/cycling/giro-d-italia-2021/wedstrijden

En Wouter, misschien kun je de topic naam veranderen naar 'Giro'?

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Het was feest vandaag hier in brisbane, zag vanmorgen dat ik het dames spel gewonnen had. Ik Ben er zeker bij met de giro. Leuk spel, gewoon de eerste 10 In vullen, niet meer en niet minder

Babba1411

Super leuke opzet. Chapeau Wouter!

1ste keer dat ik mee deed en direct gewonnen. Beginnersgeluk denk ik ;)

Op naar de Giro!

wokkie

'@hartstikkebedankt, Aanpassen van de titel lukt me niet, maar ik zal voor de volgende ronde een nieuw topic maken.

@BrackenRidgeCycling: Vanuit Brisbane dan nog. Ik wist niet dat de gebruikers zo ver al reikten. ;-) Proficiat.

@Babba1411: Goed gespeeld en proficiat met de Wielerflits overwinning. Je hebt de algemene winnaar nog heel zenuwwachtig gemaakt weet ik uit goede bron. :-)

jappe666

12,5% van de koersen gemist bij de vrouwen, en desondanks eigenlijk een stuk beter gepresteerd dan bij de mannen... Hopelijk gaat dat beter in de Giro :-D

wokkie

Sja, dat gemiddelde van gemiste wedstrijden zal misschien ook wel hoger liggen bij de vrouwen. Zeker als die om 8u30 al vertrekken.

Alleszins veel succes in de giro.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.