Fietskilometers buiten in 2021

« 1 2
Piet Lut

Voor mensen zoals ik die indoor game kilometers of rollerbank kilometers niet mee wil laten tellen

Hoeveel echte kilometers heb jij buitendeurs gemaakt op de fiets?

Piet Lut 162km

FritsvanHoefelen

Piet Lut 162km
FritsvanHoefelen 32km

Hoop snel aan te vullen

simplex

48

Arry1337

Hahahaha >.<' sneu dit zeg

Arry1337

Dus pendelen op een normale fiets van en naar werk telt wel als trainingskilometers, maar wanneer iemand de investering doet om op zijn wielrenfiets (geen hometrainer of spinningapparaat dus) tijdens de koude wintermaanden trainingsschema's te volgen op een Tacx oid is het oneerlijke concurrentie?

p.s. Overigens is het noemen van 'game kilometers' al een teken dat je geen flauw idee hebt wat het is...
Als het al iets is, dan is het zwaarder dan de kilometers op de normale weg. Zelfs wanneer je naar beneden rijdt moet je blijven trappen. Van freewheelen is in deze 'game' geen sprake.

Laatst gewijzigd
Gladiool

Poehpoeh. Komkommertijd weer op het forum. Wedstrijdje piemels meten en iemand is boos omdat ie de meetlat boven de rolmaat prefereert.

Arry1337

hahaha goeie vergelijking though ;)

FritsvanHoefelen

Vrienden gebruiken Zwift, maar durven die niet mee te tellen, want de draft vinden ze valsspelen.

Als ik de snelheden zie van mensen en dat vergelijk met buiten, dan weet ik genoeg.

simplex

Ik snap echt niet dat er discussie moet zijn over (training) lees fiets kilometers.
Ik ben van de generatie opgegroeid zonder schermen zoals tv of "indoor wielrennen". Dus ik kreeg ooit een fiets om kranten rond te brengen. In buitengebied en dus ook in weer en wind
Fietsen doe je toch gewoon buiten (binnen doe je maar wat anders en wat er op lijkt) want die fiets wil gewoon ook mee rond en weer thuiskomen. Beleef de wind de warmte of soms het nat en weet dat je echt gefietst hebt en ook nog wat heb gezien of heb mogen beleven. Nee niet die zoals vandaag Bora ongelukken. Daar hoeven wij krabbers/trimmers geen last van te hebben. En die profi's moeten trouwens ook gewoon het verkeer beter in de gaten houden.
Oplossing: doe wat je wilt maar als je van fietsen houdt, ga naar buiten, fiets de leuke en mooie rondjes en blijf galant tov je medeweggebruikers. Als je echt wil trainen zoek dan een geschikt circuit.
Als je veel op Wielerflits zit dan heb je wat minder tijd voor een mooi toerke, maar fiets dan vooral ook en dat mag zelfs naar de (je) of de JUMBO

Edit. Het aspect van beleving binnen / BUITEN - beleving hoeft niet toegelicht worden.

Laatst gewijzigd
Piet Lut

.

Laatst gewijzigd
Piet Lut

Piet Lut 449km
simplex 48km
FritsvanHoefelen 32km

simplex

Piet Lut 449 km
simplex 101 km
FritsvanHoefelen 32km

FritsvanHoefelen

Respect Piet! Met dit weer

Piet Lut 449 km
simplex 101 km
FritsvanHoefelen 78km

Piet Lut

Piet Lut 501 km
simplex 101 km
FritsvanHoefelen 78km

Laatst gewijzigd
winningmood

Winningmood 510 km
Piet Lut 501 km
simplex 101 km
FritsvanHoefelen 78 km

winningmood

Winningmood 571 km
Piet Lut 501 km
simplex 101 km
FritsvanHoefelen 78 km

Piet Lut

Piet Lut 660 km
Winningmood 571 km
simplex 101 km
FritsvanHoefelen 78 km

winningmood

Piet Lut 660 km
simplex 101 km
FritsvanHoefelen 78 km

Het motto is natuurlijk echte wielrenners fietsen buiten ;-)
En de champ is Piet Lut; complimenten.
Ik stap verder uit dit lijstje.
Ieder veel veilige buiten kilometers toegewenst.

Piet Lut

Piet Lut 920 km
simplex 101 km
FritsvanHoefelen 78 km

FritsvanHoefelen

Piet Lut 920 km
FritsvanHoefelen 178 km
simplex 101 km

Komende week vakantie én goed weer:)

FritsvanHoefelen

Piet Lut 920 km
FritsvanHoefelen 333 km
simplex 101 km

Atapumafanclub

Piet Lut 920 km
FritsvanHoefelen 333 km
Atapumafanclub 251
simplex 101 km

simplex

Piet Lut 920 km
FritsvanHoefelen 333 km
simplex 259 km
Atapumafanclub 251

simplex

Piet Lut 920 km
simplex 357 km
FritsvanHoefelen 333 km
Atapumafanclub 251

FritsvanHoefelen

Piet Lut 920 km
FritsvanHoefelen 553 km
simplex 357 km
Atapumafanclub 251

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.