Team staat bijna klaar. Twijfel nog tussen een risico nemen met Simmons (vanwege z’n baard en mogelijke teampunten Pedersen) of de iets stabielere keuze van 1 miljoen Keukeleire. Vermeersch zou ook nog kunnen, maar vind het risico iets te groot hier.
Andere twijfel; Viviani of Laporte. Nu voor de oudere sprinter gekozen, maar twijfel alom.
'@KV @thijsdl : waar halen jullie nu de meest recente nieuwtjes rondom programma Hirschi vandaan ? Is idd mijn grootste vraagstuk. Wat gaat Hirschi nu rijden, en heeft hij uit schrik het portje pillen door de WC gespoeld.
Zijn programma op PCS lijkt wat inconsequent (strade en parijs nice ?) - en zijn programma op Sporza is ook weer afwijkend (geen strade en geen MSR). en bij de UAE tour waar hij volgens zijn berichten uit Januaari zou starten daar heb ik hem ook niet gezien, maar geen enkel bericht waarom niet
Pfoe sommige mensen kunnen kleinzerig zijn! Als je zelf niet geïnteresseerd bent in teams van anderen te lezen, prima toch, lees je het niet. Andere mensen vinden het wel leuk om te delen en te discussiëren, en sommigen vinden het leuk om het te lezen en te discussiëren. Prima toch? Dat is een beetje het punt van een open forum.
Ik merk zelf dat iedere keer dat ik echt wil puzzelen, ik op mijn pc scorito open, en er dan hard aan herinnerd wordt hoe het nu uitziet :')
Vanavond op de telefoon nog maar eens puzzelen, maar wel blij dat het seizoen nu toch 'echt' weer gaat beginnen!
'@Marvin, zelfde hier. Wil eigenlijk wel graag Bennett nog meenemen maar 2.5 miljoen is wel erg veel geld voor eigenlijk alleen maar de Scheldeprijs (en misschien Gent-Wevelgem). Nu maar hopen dat ik het red met de B-garnituur sprinters die mooi 3e/4e kunnen worden achter de toppers in de sprintkoersen.
Wat Sénéchal betreft: als je wat gaat speuren krijg je echt wel aanknopingspunten in bijvoorbeeld Franse interviews.
Hij is een klasbak, maar ja.... Dat team! Wow! Zo veel mannen die kunnen winnen, en hoger in de pikorde staan dan Florian. Je kunt uiteraard ook teampunten met hem scoren, maar is dat 2.5miljoen waard?
Ik verwacht Florian wel in veel kassei-ritten. Heeft ook een mooi eindschot (Almeria), maar dat hebben Bennett, Ballerini, Steimle en Hodeg ook. En die ene andere Fransman op zich ook ;)
Dus voor 2.5miljoen zou ik gaan voor iemand anders. Wellicht voor 500k minder Politt?
Ik heb nog een keer de excel sheet bijgewerkt met data van PCS. Ook heb ik Dan Martin hardcoded gerepareerd zodat we niet een andere obscure naamgenoot krijgen. En Omloop het Nieuwsblad had een kleine naamwijziging gehad.
https://filebin.ca/5t4sGxVoT4Wr/Map1.xlsx
De broncode staat hier: https://github.com/jvdlaar/scorito
Zelf is mijn team al redelijk af. Ik heb Hirschi eruit gegooid vanwege een onduidelijk programma en Matthews erin gefietst omdat ik toch wat zekerheid in Brabantse Pijl wil. Wellens en Teuns waren andere opties daar, maar die halen niet structureel veel punten.
Voor alle wedstrijden heb ik wel 3 goede kopmannen. In scheldeprijs, brabantse pijl en EF is het wel een beetje gegokt dat ze daar ook gaan starten overigens.
Mannen, weten jullie of dat overzichtje met renner-verdeling in dat prachtige gamecenter ook beschikbaar is? of is dat sowieso iets wat niet in klassiekerspel te zien is? Vond 'm altijd wel handig voor m'n indeling @Giro/Vuelta/Tour, maar zie hem nu nog nergens terug..
En nog een off-topic vraagje, spelen jullie allemaal met de zelfde nickname als in dit forum? ben wel benieuwd naar jullie scores in de wielerrondes ;)
@superheldkuijer ik heb die Kraghpatser er nu in staan ja, maar twijfel nog of ik hem moet wisselen met Tiesj, die heeft mij in het verleden al wat meer punten opgeleverd..
Tip @Harderijder Klik bij PCS bij de verschillende wedstrijden op editions. Daar zul je zien welke namen vaak terugkomen. Zeker in de tijd van Valverde was het makkelijk bij de heuveltjes, nu heb je dat met Flipje. Bij de kasseitjes is het gevoelsmatig iets lastiger te voorspellen. Zo veel kanshebbers! Al verwacht ik dat PCS vol gaat stromen (doet het al) met editions vol met van der Poel en van Aert bij de kasseitjes.
Ik word zo langzaam aan beroerd van alle keuzes. Heb voor mijn gevoel nu teveel kasseienkoningen niet mee, sprinters weet niemand of ze starten en bij de heuvels moet ik gokken dat er een paar toppers extra meedoen. Dat allemaal door die beunregel dat eigenlijk alleen je kopman meetelt. Ellendig spel.... Ik ben heel gelukkig als we morgen weer mogen beginnen en ik bevestigd krijg dat ik inderdaad de verkeerde mannen gekozen heb :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.