Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 37 ... 85 86
Rebellin

Zeg Jort, nu ik jou te pakken heb: wat ben jij een ongelofelijke spam****. Ik heb denk ik al 10 mailtjes gehad om jouw subpoule te joinen.

On: Hoe wordt er hier gedacht over Ethan Hayter?

Jofferde

Is er dit keer geen forumpoule?

Risje89

Ik zie nu dat ik er zelfs 14 voor MSR heb, als ze allemaal top 20 rijden ben ik tevreden.

Mijn team staat, laatste puntje van twijfel is de bonusrijder: Livyns of Capiot. Livyns rijdt meer, maar voor Capiot in de sprint misschien iets makkelijker om punten te pakken. Voorlopig valt het kwartje de kant van Livyns op.

Verder kan ik nu al in elke koers 3 deftige kopmannen opstellen volgens de Scorito-bolletjes, met uitzondering van EF uiteraard. Elke (heuvel)topper of sprinter die nog wat toevoegt aan zijn programma is alleen maar winst.

danusz1986

Mensen die het aandurven met Narvaez? Er is namelijk amper wat bekend over zijn programma.

jort101

'@rebellin

Serieus? Excuses, totaal niet de bedoeling 😅

Ethan hayter is wat mij betreft een pure gok.

Laatst gewijzigd
Dingetje

Dan ga ik voor Johan Jacobs als kopman morgen denk ik

arjenzvob

Voor een laatste goede voorbereiding (als je tijd over hebt). Via youtube kun je van ieder team een goede analyse horen van de kenners van Flamme Rouge: https://www.youtube.com/channel/UC1sTqWskIXqSItyojGhXPyQ

De Tourminator

Voorlopig ploegje staan. Ongetwijfeld vanavond nog even alles doornemen.
7x Kassei, 5x Heuvel, 3x Sprint, 5x Overig (opvulling)

In 2020 94,5% gehaald, dit jaar gaan we weer voor een bekertje.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Zo team bijna klaar. Heb Roglic veranderd in Woods. Alleen Woods rijdt dan AGR weer niet. Dus heb daar maar 2 momenteel 2 kopmannen waar ik mij goed bij voel. Wie vinden jullie op papier de grootste kanshebbers op een top 10 plek of hoger. Ikzelf denk een Roglic, Pogacar en Fuglsang/Schachmann. Mijn vraag is of je daar ook niet veel zou verliezen met bijv een Matthews, Wellens of GVA daar captain kunnen maken? Ik heb alleen Fuglsang van de eerst genoemde 4. Verder super tevreden na downgrade van Trentin naar Degenkolb. Alleen bij Ballerini heb ik echt een FOMO gevoel. Maar wat zou hij verder nog rijden dan nu bekend is dat is de vraag. Ook altijd handig voor teampunten. Probeer hem er nog ergens tussen te fietsen. Zeker als hij ook nog de kasseien gaat rijden. De heuvels zal wel te zwaar voor hem zijn dus die zal hij wel niet gaan rijden.

De Coltrui

Na veel wijzigen stop ik er mee. Wat er nu staat moet het zijn. Vast weer een garantie voor uitvallers door valpartijen of covid, je zou als renner moeten willen betalen dat ik je niet opneem....

Sprinters inderdaad lastig. Durf er niet teveel geld aan uit te geven, onduidelijk wie waar rijdt, en bij een sprint kan het ook zomaar fout gaan. Dan is het wel erg veel geld voor niets. Nou ja, vanaf morgen alleen nog maar nadenken wie als kopman in te zetten.

Succes allemaal!

JoostEmpty

Mijn team staat op een plek na! Heb het een en ander toch weer omgegooid, de grote drie zijn er wel bij en dat gaat bij mij ten koste van Lampaert en GVA. M'n laatste open plek is een 750.000 plek die nergens kopman hoeft te zijn. De hierboven genoemde Hayter staat daarvoor zeker op de nominatie, Casper Pedersen ook, maar er zijn meer leuke renners met potentie in deze prijsklasse.

Ab Normaal

'@JoostEmpty
Of een mooie renner voor de teampunten

JoostEmpty

Zeker een optie! Nathan van Hooydonck bv. Kan morgen voor eigen kansen en daarna teampunten van Wout sprokkelen.

Laatst gewijzigd
GlennTour

Zijn er die WVA durven thuis laten?

Ab Normaal

Waarom zou je dat doen?

arjenzvob

https://sporza.be/nl/2021/02/26/wereldkampioen-julian-alaphilippe-zie-mezelf-niet-als-topfavoriet-voor-de-omloop~1614351916310/

Tja, in hoeverre is dit waar? Ze kunnen daar allemaal winnen morgen!

raymankapeens

het aantal sprinter ben ik nog niet over uit. Vorig jaar had ik de grote mannen en echt veel sprinters vanwege de betere voorspelbaarheid van die wedstrijden. Dit jaar heb ik er maar 3 en capiot ;-)

Luke Rhinefield

Beste forumleden,

Aangezien het mijn eerste klassiekerspel is wil ik graag het volgende weten van jullie als echte kenners.

Wat te vinden van mijn team? Ik hoor graag of ik fouten heb gemaakt of dat dit team stevig staat.

Alsvolgt:

Mathieu van der Poel
Wout van Aert
Yves Lampaert
Olivier Naesen
Alexander Kristoff
John Degenkolb
Julian Alaphillipe
Michael Matthews
Tim Wellens
Warren Barguil
Michael Woods
Romain Bardet
Arnaud Demaré
Tim Merlier
Jasper Philipsen
Amaury Capiot
Sven Erik Bystrøm
Alex Kirsch
Arjen Livyns
Johan Jacobs

Bij voorbaat dank en spaar me!

Laatst gewijzigd
Westland95

Haha nu kan je de grootte van het Gamecenter aanpassen en dan wordt het nog kutter.

Gladiool

Ik heb WvA inderdaad niet erin momenteel. En dat is vooral omdat ik anders voor mijn gevoel niet genoeg geld over houd om een aantal zekere kopmannen te scoren voor andere koersen. En dan heb ik echt geen Ewan ofzo mee.

Maar dat kan morgenvroeg weer 38x veranderd zijn hoor.

Laatst gewijzigd
madeinstars

'@Westland95 wat een ongelooflijke prutsers daar joh. Dat is echt geen gezicht zeg.

Teeke_de_Kapper

'@Luke: ziet er goed uit hoor, allemaal keuzes die hier in het forum al voorbij kwamen... Eventueel heb je niet genoeg kopmannen voor Schelde en Frankfurt. Maar daar ben je niet alleen...

Tred

Mijn team is zo goed als rond. Twijfel nog of ik moet gaan voor degenkolb en mollema of Teuns en hofstetter. Voor welk duo zouden jullie kiezen, ik vind het erg lastig

LekkerManJK

Zie al wat leuke teams voorbij komen met erg interessante keuzes :) Zal morgen de mijne ook eens posten. Op BP (2) en EF (1) na overal drie leuke captains staan die het mogen gaan doen. Hopen dat nog een topper zich meld voor BP en de sprinters die ik verwacht EF te gaan rijden dit ook daadwerkelijk gaan doen.

Bewust nu Wielerflits en Scorito tot morgen 11:20 niet meer openen en afwachten wat het gaat worden. :)

Baiskeli

'@Tred ligt er maar helemaal aan wat je nog nodig hebt. Degenkolb en Mollema zijn goed voor de kasseien en de heuvels, terwijl Teuns en Hofstetter goed zijn voor de heuvels (klein beetje kasseien) en de sprint. Dus deze vergelijking is een beetje appels met peren wat mij betreft..

1 2 ... 37 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.