Ik zal ook nog even mijn team delen. Komt aardig overeen met @ivo001, op de renners na die tot nu toe punten pakken helaas..
Om dezelfde redenen als Ivo noemde "de grote 3" erin geklikt. Verder
Van Avermaet, Kristoff en Degenkolb, vanwege de vele koersen, hun vrij constante presteren en relatief sterke eindschot. Trentin was daar achteraf gezien een betere keuze geweest..
Küng, voor als het wat zwaarder wordt en omdat ik die vorig jaar sterk vond rijden en hoop dat hij nog een stapje kan maken.
Matthews als allrounder en voor BP
Ballerini, gelukkig, die redt nog een beetje de meubelen. Beetje jammer dat ik hem niet als een van de kopmannen had..
Voor de heuvels gekozen voor
Fuglsang, lijkt de laatste jaren toch ook een vrij zekere factor, ook voor Strade.
Woods om ook een renner met wat meer punch te hebben en
Wellens, ook omdat die in het Vlaamse werk wel ambities heeft (al blijft het vaak ook bij ambities..).
En dan zie ik nu ik dit typ dat ik wel vrij veel sprinters heb, waar ik dacht dat ik er juist weinig had (dat schuif ik dan maar op het gemis van de site).
Ackermann mede vanwege EF,
Philipsen vanwege de prijs, vele wedstrijden en eventuele teampunten,
Hofstetter omdat die ook wat zwaardere koersen aankan (en misschien EF),
Dekker vanwege opportunisme,
Theuns mede voor de teampunten en
Bouhanni omdat ik dacht dat ik weinig sprinters had..
Dan nog wat gegokt met
Stannard
en zoals zovelen ook
Livyns geselecteerd.
Ik had hier ook op Woods gehoopt inderdaad.
Bij mij staat het er nu zo voor: 1. Alaphilippe, 2. Van der Poel, 3. Van Aert
Dan nog hopen op individuele punten voor Pidcock en Wellens, teampunten voor Ballerini en Asgreen, en Pasqualon als de verplichte 0 punten deelnemer.
Overigens ben ik laatst betrapt door mijn vrouw toen ik met het gamecenter bezig was... Die heeft me even hartelijk uitgelachen om het feit dat ik op een telefoonscherm op m'n computer aan het klikken was.
" Pas hier de grootte van de telefoon aan." Hoe vooruitstrevend zeg.
2021... het jaar waarin SpaceX mikt op het begin van hun commerciële vloot tot ver buiten onze geosfeer, met behulp van herbruikbare stuwraketten.
Het jaar waarin teleworking zijn definitieve doorbraak kent en meerdere technologiën naar nieuwe hoogtes zal gidsen.
Het jaar waarin E-sports, meer dan ooit, miljoenen jongeren aanspreekt en stilaan evolueert naar een miljarden-sector.
En ,last but not least, het jaar waarin ons geliefde Scorito 25 jaar terug in de tijd werd gekatapulteerd en het een goede zet vond om hun website de minst gebruiksvriendelijke en meest amateuristische van deze planeet te maken.
What a time to be alive.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.