El dia menos pensado

Adrianus en Patrick

Wat vinden de wielerflitsers van deze docu op Netflix?
Seizoen 2 is nu een weekje online. Persoonlijk vind ik het geweldige content. Een ontluisterende inkijk in een wielerploeg.
Verbazingwekkend hoe deze ploeg (niet) bestuurd wordt door de leiding en de renners continu met elkaar overhoop lijken te liggen.

Hier een linkje naar de trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=WRP7AuFibg0

ronvisser

Staat ie inmiddels op Netflix? Kijk hier al een tijd reikhalzend naar uit. Seizoen 1 vond ik echt bizar. Vooral het feit dat zo'n ploeg de camera's toelaat voor een documentaire vond ik bijzonder. IJdelheid?

Boasson en Hagen

Ik ben inmiddels halverwege seizoen 2. Genieten van de oorlog tussen alles en iedereen. En ik krijg echt de kriebels van die Pablo Lastras. Die zou in elke film de slechterik kunnen spelen. Wat een ijskoude blik heeft hij.

Klootje Kriekeljon

Ja grandioos hè. Vind het ook heel sterk dat ze ons juist een kijkje in al het negatieve gunnen. Gek genoeg krijg je daardoor juist sympathie voor zo’n ploeg.

Laatste man

Prachtig inderdaad. Heerlijke chaos om naar te kijken. En zo koersen ze eigenlijk ook. Beetje old skool. Veel sympathie altijd voor dit team gehad gek genoeg.

JVD

De vraag is een beetje of de ploeg nog rommeliger is dan het script en de montage. De verhaallijnen worden heel slecht uitgewerkt jammer genoeg, het gaat allemaal van hot naar her. Jammer, had veel meer in gezeten.

Adrianus en Patrick

Gisteravond het 2e seizoen afgekeken.

Kan niet wachten op seizoen 3.. Superman Lopez zal zich wel zeer welkom gevoeld hebben bij de Movistar equipe

Charlie33

Heb vol verbazing gekeken. Wat een ongeorganiseerde bende. Ploegleiders komen niet verder dan het schreeuwen van Venga, Venga. Renners werken niet samen. Parcours wordt niet goed verkend. Wel mooi hoe ze er om heen draaiden dat ze Carapaz een loer draaiden in de Vuelta.

GH73

Wat betekent El dia menos pensado eigenlijk. Ik kan geen geschikte vertaling vinden. 'De dag die niet verwacht werd?'

Boasson en Hagen

Zoiets als 'de dag waarop je het het minst verwachtte'. Komt volgens mij al aan bod in S1E1 tijdens een teambespreking in de bus. Dan moedigen ze aan om gewoon aan te vallen, ook wanneer je niet verwacht dat je goed bent, je kan toch zomaar winnen.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.