Het Megaflits Wielerspel TOUR 2021

1 2 3 4 5 6
Onbekende gebruiker

Ben er graag weer bij!

TLJCAMPS

Present!

Sies

Ik doe ook weer graag mee!

Lakie

Count me in!

ivo001

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! We gaan er weer voor!

Noordbiker

Denk niet dat Roglic gekozen gaat worden pffff haha

jappe666

Ik doe met veel plezier weer mee :-)

jefgodfather

Iedereen mag meespelen.
Let wel op; als je Roglic zou overwegen te kiezen: hij kost 3022 ipv 3004. Ik ben er maar gisteren achtergekomen dat zijn CQ waarde van eind 2020 verschillend is van zijn CQ waarde in de Excel file van 01/01/21

jefgodfather

Ik heb nog maar 30 aanmeldingen voor dit spel. In de Giro waren we met 52 deelnemers
Maar ik kan nog steeds geen PB's sturen en kan dus ook niet die deelnemers van de Giro waarvan ik nog niets gehoord, dus geen berichtje sturen.
Best frustrerend hoor, de directie en developpers gingen het oplossen. Maar het blijft oorverdovend stil om dit probleem op te lossen. pffff zo motiveer je echt niemand om hier je tijd nog in te steken
als ik een spel organiseer, heb ik liever 50-60 deelnemers ipv maar 30. en als je dan geen uitnodigingen kan uitsturen, neemt je motivatie best af !!!

arviidd

Zeker te begrijpen , hopen dat ze het snel toch nog oplossen al is dat haast al te laat. De 50 deelnemers moet toch makkelijk haalbaar zijn.

Maillot à Pois

Zal ik alvast nr 31 zijn ;-)

John Berger

Ik heb mijn ploeg al via je privemail opgestuurd. Wordt een leuke tour. Suc6 iedereen

sep0r

Ik doe ook graag mee :-)

Mapei

Ja ik ben er ook graag bij

Laatste man

Doe ook graag weer mee.

WIDMollema?

Ik doe ook graag mee!

King Kelly

Ingezonden; Koen succes met de organisatie!

Wienk33

Ik doe ook graag weer mee!

jefgodfather

Wil je meespelen, geen probleem. hoor !
iedereen is welkom en mag meestrijden voor de overwinning

Ab Normaal

En presteer het weer hoor. Team klaar, scores opgesteld, 7001... gvdgv. Net als in de Giro één punt teveel. #%@$

BigApple

Ik doe graag mee !

Boasson en Hagen

Ik ga er vanavond eens goed voor zitten. Dacht altijd dat dit veel werk was, maar met zo'n excel bestand uit de openingspost is dit wel prima te doen.

Zwiebeln

ik doe mee

shyguy

Ik ga ook ff puzzelen.

BrackenRidgeCycling

Team verzonden

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.