Arry's 'CQ-Tourspel 2021'

1 2 3 4 ... 14 15
hofsje

Ik probeer me bod op te sturen via pb maar dan geeft hij steeds een foutmelding of kan het alleen via de mail ?
Inbox en outbox heb ik helemaal geleegd

Arry1337

Ik heb hetzelfde probleem constant met pb's hofsje. Ik raad je dan ook aan om even te mailen. Ik gebruik jullie mails nergens anders voor dan voor dit. Heb er ook op goed vertrouwen voor gekozen om mijn mailadres te delen om precies die reden.

Rawolf

'@arry ik raad wel aan een ander mailadres aan te maken specifiek voor dit doel, misschien krijg je nu last van spam als je mailadres zo open online staat

Noordbiker

Count me ook in Martijn, ook eens een poging wagen met dit spel.
Zal me vandaag of morgen eens verdiepen in het bieden en een 1e bod uitbrengen.

elrio

'@Arry1337, zorg ervoor dat je mailbox zo leeg mogelijk is. Als jouw mailbox vol is kunnen andere mensen jou geen bericht sturen heb ik gemerkt. Alleen staat er niet waarom...

WIDMollema?

Leuk! Ik doe graag mee.

BlingSagan

Ik doe graag mee !

hofsje

1ste bod heb ik opgestuurd

Mikedb

Ik doe ook (graag) mee!

Arry1337

'@Rawolf Dat is nu een beetje laat he ;)

@Elrio Die is echt bijna compleet leeg. Ik ken het van het Flandrien spel dat ik organiseer wat wel altijd via PB's ging. Ben benieuwd of ik daar niet ook iets met mail moet gaan verzinnen.

BlingSagan

1e bod verstuurd !

Burn

Leuk spel. Ik heb het ook verstuurd.

Vunky

Als het nog kan wil ik ook wel een poging wagen

Arry1337

Nog 4 plekken te vergeven, en dan nog maximaal 5 reserves die mee zullen spelen als ik van de 40 spelers geen inzending binnen heb voor biedronde 1.

Rabbiej

Ik doe graag mee.

Ab Normaal

Bod verstuurd

ivo001

Ik ga morgenmiddag mijn bod voorbereiden! Staat in de agenda.

Arry1337

Ik wil meerrrr lijsten meeerrrr!!!

Peter Post Forever

Ik doe graag mee

Arry1337

Nog 26 uur tot de eerste deadline en nog 2 plekken voor een volledige bezetting in het spel wanneer iedereen ook werkelijk voor de deadline een eerste bod opstuurt.

Als morgenavond de deadline is verstreken zal ik (wanneer ik klaar ben -kan niet beloven voor middernacht- maar ik ga mijn best doen) hier eerst voor iedereen de huidige teams posten en het overgebleven budget per team. Daarna post ik een lijst met de renners waar nog uit gekozen kan worden en het aantal keer dat de renners nog te kopen zijn (1 of 2 keer uiteraard).

hofsje

Had je mijn mail gekregen ?

BlingSagan

Succes/sterkte Arry1337 !

Arry1337

'@hofsje Ik heb zojuist gezien dat er twee teams in mijn spamfolder zijn beland, waaronder die van jou. Ik ga ze morgen verwerken.

Laatst gewijzigd
Arry1337

Nog 2 plekken en daarnaast nog 14 aangemelde teams zonder gestuurd bod met nog 11 uur tot de deadline!

Vunky

Man als je zelfs gaat dromen dat bod x op renner y net te weinig was om hem te krijgen, gisteren dan toch iets teveel tdf voorbereiding gehad...

1 2 3 4 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.