Tour de France 2021 - Bagagedrager Spel

1 2 ... 6 7 8 9 »
Xander24

xx

Xander24

Super spel en super organisatie, dank weer voor de tijdige updates. Eindelijk heb ik een leuke score kunnen neerzetten, op naar de vuelta!!

SvenVDB

Hier een degelijke tour gereden. 8e plaats is tot nu ook mijn beste geweest. In de Vuelta gaan we voor top5!

Bedankt voor de prima organisarie @Wielervolger

Sies

Bedankt voor de organisatie! Trots op mn groene trui!

BlingSagan

Soms is uitrijden ook een prestatie.
Bedankt voor de organisatie !

ivo001

Bedankt voor de tijd en moeite @wielervolger

@Sies @King Kelly gefeliciteerd met deze top prestaties!

Ik neem zelf de rode lantaarn mee naar huis, toch een mooie troostprijs.

Xander24

O ja, haha, vergeten, Sies en King Kelly gefeliciteerd met jullie truien, goed gedaan

kokkie1975

Sies en de pepermuntfabriek van King Kelly gefeliciteerd met jullie truien en Wielervolger bedankt voor de organisatie!

aardappeljager

Proficiat aan de 2 winnaars

En enorma bedankt voor de organisatie. Blij dat ik elke etappe achterop gesprongen ben, ook al was het meer voor spek en boonen

SkyField

Bedankt voor het organiseren! Was een zeer leuk spel en in de toekomst doe ik zeker weer mee!

King Kelly

Hartelijk dank voor alle felicitaties! En alle complimenten naar Wielervolger voor de uitstekende organisatie! Snelle verwerking van de uitslagen met goed commentaar en leuke voorbeschouwingen.

Sies, mooi gedaan de winst van de groene trui, persoonlijk vind ik dat het leukste klassement, waar het aspect van per ongeluk de goede vluchter hebben minder van toepassing is. Steeds de juiste sprinters kiezen is een kunst, zeker met al die uitvallers dit jaar. In die zin is het Bagagedrager Spel een stuk prettiger dan bijvoorbeeld Scorito, waar een paar uitvallers al gauw je Tourpoules naar de vaantjes laten gaan. Dat Cavendish 4 touretappes wint is een geweldige prestatie, maar de tegenstand was van C-niveau. Cav en Bouhanni als beste sprinters van de Tour ..... Op basis van uitslagen in 2020 en 2021 tot en met juni volstrekt ondenkbaar .... En dan nog Philipsen, die een blessure had kort voor de Tour .... Het Bagagedrager spel geeft gelukkig de mogelijkheid om dagelijks weer voor nieuwe kansen te gaan ;-)

Na de groene trui in de Giro, nu bollen en het geel in de Tour. Grote kans dat de Vuelta minder gaat zijn, maar desondanks doe ik dan ook graag weer mee. @ Wielervolger, topspel!

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.