Tourchampion

Klootje Kriekeljon

Wie doet er mee aan dit spel?

Lekker simpel en toch tof:

App downloaden, 8 renners van 8 verschillende ploegen kiezen (die door het spel gecategoriseerd zijn in verschillende klassen) en klaar voor de hele Tour.
Elke dag telt de tijd van je beste 3 renners in de etappe uitslag. Wie kan er met de kortste tijd naar Parijs komen?

Poeksel

Ik doe weer mee :)

Bode80

Ik doe ook mee. Hebben we een subleague voor WF?

Don Gielius

Vaak vul ik nog wel een team in uit nostalgie, speel dit spel al sinds 2008. Maar het moet toch gezegd dat die app echt verschrikkelijk is. Vaak slaag ik er nauwelijks in om een uitslag of klassement te bekijken en check ik pas na de tour het eindresultaat. Zou het niemand aanraden.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

We zijn er weer bij!

Boasson en Hagen

Dit leek me wel grappig dus ik wilde me aanmelden, bleek dat ik al een account had. Waarschijnlijk ook 10 jaar geleden aangemaakt.

App ziet er een beetje simpel uit inderdaad. Zoals ik het zie loont het om vooral op één klassement te richten. Dus aanvallers en klimmers, om tijd te pakken voor het AK, of alles vol op de sprinters zetten. Klopt dat?

Laatst gewijzigd
Don Gielius

Zoals ik het zie loont het om vooral op één klassement te richten. Dus aanvallers en klimmers, om tijd te pakken voor het AK, of alles vol op de sprinters zetten. Klopt dat?

Sprinters heb je niet nodig. Idealiter heb je 3 klassementsmannen aangevuld met vluchters. In praktijk komt dat vaak neer op zo veel mogelijk klimmers. De juiste vlucht missen kan je zomaar een half uur kosten in dit spel als iemand anders 3 vluchters mee heeft.

Klootje Kriekeljon

Gezellig mannen. Heb net een Wielerflits subleague aangemaakt. Volgens mij kun je er vanuit de app zonder wachtwoord in. Mgoed, de app.. dus geen garanties.

Boasson en Hagen

App is inderdaad verschrikkelijk. Ik kan nergens zien wat mijn eigen score is. Als ik naar het klassement kijk kan ik wel de top 50 zien, maar daar sta ik natuurlijk niet tussen, met Roglic, Haig en McNulty als A- en B-keuzes. De Wielerflits subleague kon ik niet vinden, bij het kopje Subleagues kan ik alleen zelf een subleague aan maken. Maar het idee is leuk in ieder geval.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.