Tourzomer.nl is klaar voor TDF2021
HI allen,
Wij zijn weer terug! Heb dit keer de puntentelling aangepast en de eerste 15 renners krijgen nu punten! Wederom stel je weer per week een team van 8 renners samen waarvan 1 kopman die punten voor je gaan verzamelen.
Deadline is vanmiddag 13 uur.
Doe nu mee op:
https://www.tourzomer.nl/en/tour-de-france-2021/pool/wielerflits
Gr, Dirk
1e week met MVDP als captain, redelijk goed uitgepakt. Week 2 met Cavendish als kopman, daarnaast Bouhanni, Philips en, Matthews, Quintana, Woods, O ' Connor en Poels ( 1e 4 voor groene trui+ dag successen en laatste 4 gaan morgen en vandaag nog vechten voor bergtrui en hoop dat dit mij punten gaat opleveren). Laatste week Pogacar captain (hopelijk dan nog altijd geel + wit en misschien ook de bergtrui). Ben benieuwd of ik nog richting de top 25 kan stijgen. Hopelijk krijgen we een leuke 2e week.
2e week als 37e afgesloten. Week 3 Pogacar als kopman (hopelijk blijft hij op de fiets zitten en krijgt hij geen inzinking). Daarnaast Vingegaard, Carapaz, Valverde, van Aert en Kuss voor de aankomende heuvels/bergen en ook deels voor de tijdrit. Voor de laatste etappe Bol en Morkov. Gaan toch voor een plekkie in de top 10. Suc6 iedereen in week 6.
Hey mannen, voor mij waren het aantal drukke, maar leuke weken, de Tour de France en het EK tegelijk :-)
Ik heb wel een leuke Tour gezien en een het spel verliep ook wel soepel en wielerflits is weer de beste pool, well done!
Op naar de Vuelta!
PS. @jappe666, zie nu pas jouw verzoek, sorry dat ik niet heb kunnen helpen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.