Tourzomer.nl is klaar voor TDF2021

Dirk

HI allen,

Wij zijn weer terug! Heb dit keer de puntentelling aangepast en de eerste 15 renners krijgen nu punten! Wederom stel je weer per week een team van 8 renners samen waarvan 1 kopman die punten voor je gaan verzamelen.

Deadline is vanmiddag 13 uur.

Doe nu mee op:
https://www.tourzomer.nl/en/tour-de-france-2021/pool/wielerflits

Gr, Dirk

SvenVDB

Damn, toch weer de verkeerde kopman gekozen. Telkens opnieuw in die eerste week :D

Poeksel

Ja, ook Van Aert gekozen, omdat hij waarschijnlijk ook gaat sprinten. Lijkt inderdaad de verkeerde keuze te zijn.

jappe666

Dirk, kan jij me nog toevoegen aan de wielerflits-subleague?
Om de een of andere reden zit ik er niet in?

SvenVDB

Momenteel plaats 67 in de ranking, toch al wat kleppers verspeeld in week 1.

Met Pogacar nog te spelen, kan ik alleen nog maar stijgen zou je denken :D

Gewikt en gewogen, mijn team staat klaar voor week 2.

@Poeksel: slechts 6 puntjes verschil, het blijft spannend tussen ons!

Poeksel

Ja, we hebben het vrijwel even slecht gedaan ;)

Al ben ik er nog niet over uit of Van Aert als kopman dom was (nog niet top aan het begin van de tour) of logisch (7 kansen op punten + eventuele gele trui).

Laatst gewijzigd
John Berger

1e week met MVDP als captain, redelijk goed uitgepakt. Week 2 met Cavendish als kopman, daarnaast Bouhanni, Philips en, Matthews, Quintana, Woods, O ' Connor en Poels ( 1e 4 voor groene trui+ dag successen en laatste 4 gaan morgen en vandaag nog vechten voor bergtrui en hoop dat dit mij punten gaat opleveren). Laatste week Pogacar captain (hopelijk dan nog altijd geel + wit en misschien ook de bergtrui). Ben benieuwd of ik nog richting de top 25 kan stijgen. Hopelijk krijgen we een leuke 2e week.

pirazzi

Iemand in de Wielerflits pool is de voorspelling voor week 2 vergeten: "sprintje berg op".
Die staat 16de in de ranking maar zal gaan zakken. Jappe666 (21ste) is het ook vergeten maar hij is niet toegevoegd aan de pool Wielerflits.

SvenVDB

Chris Froome: “Ik hoop in de tweede helft van de Tour meer te laten zien” - https://www.wielerflits.nl/nieuws/chris-froome-ik-hoop-in-de-tweede-helft-van-de-tour-meer-te-laten-zien/

=> Een zekerheidje voor week 3 😏

BlingSagan

Mijn kopmannen hebben tot nu toe 0 punten gescoord. Dus het valt voor mij wat tegen.

Poeksel

Zeer slechte tweede week voor mj, nu ook de leiding in de hall of fame kwijt. Ik hoop net als Froome in het laatste deel van de Tour meer te laten zien ;)

SvenVDB

Hier ook meer gezakt dan verwacht. Herpakken in week 3!

ivo001

2x een goede kopman, maar nog geen super plek. Benieuwd hoe week 3 uitpakt.
Geen punten voor eindklassementen meer zie ik?

SvenVDB

Damn, deadline lag blijkbaar gisteren om middernacht. Had nog graag Poels erin gebracht voor Catteneo.

John Berger

2e week als 37e afgesloten. Week 3 Pogacar als kopman (hopelijk blijft hij op de fiets zitten en krijgt hij geen inzinking). Daarnaast Vingegaard, Carapaz, Valverde, van Aert en Kuss voor de aankomende heuvels/bergen en ook deels voor de tijdrit. Voor de laatste etappe Bol en Morkov. Gaan toch voor een plekkie in de top 10. Suc6 iedereen in week 6.

ivo001

(C) Pogacar
Carapaz
Vingegaard
Mas
Uran
Kelderman
O 'Connor
Poels

Sta 46e, maar hoop nog wel te stijgen

Poeksel

De derde week begint beter met dagwinst. De achterstand is nog groot, maar wie weet.

BigApple

Hoppa - als een raket door het klassement- samen met Ivo en Bergop.

Wielerflits pakt het pool-klassement- en doe zelf weer mee voor minimaal top 10

ivo001

Dagwinnaar en 28 plekken gestegen naar plek 8!

John Berger

Het is dit jaar zeer spannend, het kan nog alle kanten op met wie de winnaar wordt van het tour spel. Ben benieuwd of Bol, Morkov en van Aert mij nog van 3 naar de 1e plek kunnen brengen vandaag. We gaan duimen. Het was in elk geval een geweldige tour editie, ik heb genoten.

Dirk

Hey mannen, voor mij waren het aantal drukke, maar leuke weken, de Tour de France en het EK tegelijk :-)

Ik heb wel een leuke Tour gezien en een het spel verliep ook wel soepel en wielerflits is weer de beste pool, well done!

Op naar de Vuelta!

PS. @jappe666, zie nu pas jouw verzoek, sorry dat ik niet heb kunnen helpen...

John Berger

2e plaats, zeer tevreden. Nu ook 2e in de hall of fame. Op naar de vuelta. D-Charly gefeliciteerd met de overwinning

pirazzi

Mooi John Berger!
Het wisselen van naam heeft geen invloed op de Hall of Fame gelukkig zie ik nu, de punten van Bergop worden bij Max opgeteld en in mijn geval van hjonge1 bij pirazzi.

SvenVDB

Hier een mindere tour, voornamelijk de eerste week. Toch nog 3e in de hall of fame.

Poeksel

Hier een nog mindere tour en gezakt naar plek 6 in de hall of fame. Dat moet beter in de Vuelta!

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.