Arry's 'CQ-Vuelta spel 2021'

1 2 ... 8 9 10 11 »
Mithrandir

Gefeliciteerd Sies je hebt knap team bij elkaar weten te bieden.
Ikzelf ben matig tevreden over mijn 9e plaats mijn taktiek om veel punten te halen met het ploegenklassement heeft niet gewerkt.
Door de vele uitvallers bij Movistar hebben ze niet de verwachte overwinning behaalt.
Mas heeft voor meer dan de helft van mijn punten gezorgt dus de rest was mager.
In de Giro ga ik het toch weer anders doen denk ik.
Dit spel draagt altijd enorm bij aan de voorpret van een grote ronde.
Ook tijdens de ronde is het goed te volgen omdat de tussenstand en leuke statistieken snel gepost worden.
Bedankt Arry!

pirazzi

Gefelicteerd Sies en bedankt Arry1337!

Burn

Felicitaties aan de winnaar en Arry dank voor de leuke statistieken en het bijhouden.

Mijn team stond op de laatste plek en vanaf toen was het omhoog klimmen begonnen, maar de Vuelta was net een een paar maanden te kort om mee te doen voor de ereplaatsen. Kruiswijk begon steeds beter te worden, maar Poels daalde beter dan dat hij klom en had zelfs nog wat meer tijd nodig om tot resultaten te komen.

WIDMollema?

Proficiat Sies en bedankt Arry!

Bode80

Net geen podium voor mijn team. Wel weer een stap gemaakt tov de Tour. Er zijn nog wel wat leerpuntjes. Meer dan 1.000 bieden voor Allegaert was wat overdreven. Ik had met bedrag Jakobsen kunnen hebben…

Sies, gefeliciteerd met de overduidelijke overwinning! En leuk georganiseerd Arry! Ik doe zeker weer mee volgend jaar.

Gerrit Glomser

gefeliciteerd Sies en dank voor de vele uren werk aan Arry...

Zelf vele plekken hoger geëindigd dan ik had verwacht. Dit kan in zijn geheel op het conto van Fabio Jakobsen geschreven worden die 3 etappes wint en een groene trui meeneemt. De overige renners heb ik met uitzondering van Senechal, die ook een etappe wint eigenlijk nooit in beeld gezien.

Had ik het spel iets serieuzer aan gepakt (op het eind boeide het me niet wie er nog in het team kwam en heb ik zomaar wat namen opgeschreven) dan had ik iets meer eruit kunnen halen. Zou dan serieus hebben getwijfeld over Taaramae, Polanc of Elissonde in plaats van Nieve en Oliveira, maar ging er toen al vanuit dat ik sowieso de laatste plaats al zou krijgen toebedeeld.

ivo001

Gefeliciteerd Sies en bedankt Arry!

De ronde duurde voor mij en Vlasov helaas net een paar dagen te lang xD

Vunky

Gefeliciteerd Sies en Arry weer mooi geregeld. Zelf na in het begin wat degradatiestress te hebben gehad nog mooi richting het midden gekropen. Door het uitstappen van MAL helaas geen linkerrijtje, maar de supporters zijn met de handhaving wel tevreden.

1 2 ... 8 9 10 11 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.