Reageren op topics

ruudenkit

Hallo,

Het overkomt mij regelmatig dat ik geen reactie kan plaatsen na een artikel omdat ik schijnbaarniet ben ingelogd (terwijl dit wel het geval is).
Bij andere topics kan ik dan wel reageren.
Hebben jullie hier een oplossing voor?

Groet,

Ruud

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@ruudenkit dit probleem komt voor als je net weer inlogt, in ieder geval bij mij. Vaak is het een kwestie van even de pagina verversen en dan kan je gewoon weer verder. Het is iets wat al langer speelt op Wielerflits. Blijkbaar is het een probleem wat niet snel op te lossen is.

Orange Giant

Ik heb hier sinds vandaag ook last van, sommige berichten kan ik niet op reageren anderen wel. Heel vaak verversen lijkt geen oplossing te geven.

Poeksel

Doe je wel een harde refresh?

YogiBear

"Koen Bouwman is dit weekend actief in de Canadese WorldTour-eendagskoersen aan de zijde van kopman Wout van Aert." Dit is de eerste zin in het artikel over de veranderde rol van Koen. Volgens mij staat hij bij beide wedstrijden niet op de startlijst.

Kelder is de Man

Tsja.. Het inlogprobleem schijnt niet hoog op de agenda te staan of mss heel ingewikkeld om op te lossen. Duimpjes daarentegen.

Peli

Gewoon ff F5 en klaar is 'Kees'.

bastaix

F5 werkt. Bedankt voor tip.

Kelder is de Man

Nee. F5 is helaas niet de oplossing.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

De inlogproblemen kunnen ontstaan doordat browsers nog wel eens een oude versie van de pagina (waarin je dus nog niet ingelogd was) vertonen. Dat wordt browsercaching genoemd. Een hard refresh lost het doorgaans op.
Hier is te zien hoe je een hard refresh uitvoert

Dit probleem speelt al enige tijd en hoewel we er al de nodige uren aan besteed hebben, is het ons nog niet gelukt om dit te verhelpen. Na het wegseizoen gaan we een module vervangen waardoor dit probleem hopelijk verleden tijd is. Omdat dit nog een omvangrijke en risicovolle operatie is, doen we dat liever niet tijdens het seizoen.

Kelder is de Man

Ok. Bedankt voor de uitleg Martin.

Orange Giant

Wat is de status vab de oplossing voor dit probleem? Seizoen 2022 is ondertussen toch al enige tijd geleden, maar het lijkt er niet op dat het in de winterperiode gelukt is dit op te lossen... Is er zicht op een oplossing komende winter??

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Wat is de status vab de oplossing voor dit probleem? Seizoen 2022 is ondertussen toch al enige tijd geleden, maar het lijkt er niet op dat het in de winterperiode gelukt is dit op te lossen… Is er zicht op een oplossing komende winter??
We gaan op korte termijn een aanpassing doen in onze caching laag (de manier waarop de pagina wordt geladen) die het probleem moet verminderen.

Deze winter wordt ook de back-end aangepakt, waaronder de manier waarop wij de pagina laden.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.