WIELERMASTER CQ-SPEL 2022 – DIVISIE 2

1 2 3 4 ... 20 21
aardappeljager

Present

Lance Beenstrong

Nog niet eerder meegedaan, maar lijkt me wel leuk om eens te proberen als er nog plek is!

Hapsnurkers

Zoals bbflood1 eerder aangaf, doe ik ook graag mee met dit spel!

jefgodfather

Welkom nieuwe spelers Chasse_Patate, Hapsnurkers en Lance Beenstrong
Ik wacht nog op de bevestiging van Mapei, deelnemers van dit jaar, en Pier Tol degradant uit Klasse 1

Daarnaast zijn er zeker nog 2 vrije plaatsten voor nieuwe deelnemers.

Pier Tol

Bevestiging van mijn deelname, na een rampjaar in divisie 1 het maar eens proberen in deze divisie…

Mapei

Ik doe ook weer mee!

jefgodfather

Het Topic is weer tevoorschijn getoverd, waarvoor dank aan Wielerflits
Ondertussen hebben Koekebakker en Noordbiker zich ook aangemeld in het topic van vorig jaar.
Dat wil zeggen dat we aan 24 deelnemers zijn en het spel vol zit.

Maillot à Pois

'@jefgodfather
Misschien is het een idee om ook met een reservelijst te werken?
Ik zie dat in divisie 1 nog niet iedereen bevestigd heeft en er mensen van deze divisie op de wachtlijst staan. Mocht het zover komen dat zij in divisie 1 mee kunnen doen, zou het mijns inziens zonde zijn dat zij in beide divisies meespelen en er tegelijk voor een aantal nieuwe kandidaat-spelers geen plek meer zou zijn

Maillot à Pois

Ik zag trouwens ook een aanmelding op pagina 1 van Geel Zwarte Bril die niet opgenomen is in de spelerslijst

jefgodfather

'@Maillot à Pois, goed idee van die wachtlijst. het is zeker niet de bedoeling dat iemand in beide divisies meespeelt dit jaar

Die aanmelding van Geel Zwarte Bril had ik over het hoofd gezien blijkbaar. bedankt om me daarop attent te maken. Maar dan heeft Noordbiker wel pech en is hij de eerste op de wachtlijst.

Sjonge Jonge

Geel Zwarte Bril is de nieuwe accountnaam van Chasse Patate, klik maar eens op zijn naam.
Dus Noordbiker kan weer van de wachtlijst af 😉

BrackenRidgeCycling

Als het nog kan wil ik ook wel meedoen, of op wachtlijst

Chasse_patate

'@Sjonge Jonge, dank je wel. Dat wilde ik net doorgeven idd

jefgodfather

bedankt voor de info, ik blijf het maar raar vinden dat je zomaar je Accountnaam kan veranderen
Dus Noordbiker kan meespelen en BrackenRidgeCycling staat als 1ste op de wachtlijst

Chasse_patate

Zal zo mijn lijstje eens gaan maken.

jefgodfather

Ik heb al één bieding ontvangen. Maar ik heb ook zo'n preview in mijn mailbox dat ik een stuk van de biedingen heb gelezen.
Je mag gerust je lijstjes al klaarmaken en je voorbereiden maar gelieve ze pas door te mailen van zodra ik het sein heb gegeven.

is er ook iemand naar wie ik mijn bieding kan doorsturen en beloofd mijn mailtje pas te openen nadat hij zijn biedingen heeft doorgemaild ?

Sjonge Jonge

Je mag wel naar mij sturen

Noordbiker

Fijn dat ik er toch bij kan zijn.
Heb het hele weekend al lijstjes gemaakt ;)

Chasse_patate

'@jegodfather, je kan ze naar mij sturen. Want die biedingen die je al hebt ontvangen zijn van mij.

Sjonge Jonge

Beginnen we nu op 10 november met bieden, zoals in je openingspost staat? Of pas na je vakantie begin december (zoals in een later bericht staat)?

jefgodfather

we zullen beginnen met bieden op 10 november. ik denk/hoop dat we wel klaar moeten zijn, tegen dat ik op vakantie vertrek.

Lance Beenstrong

Betekent bovenstaande dat de deadline voor de 1e bieding op 10 november 23:59 is?

jefgodfather

beginnen met bieden is op woensdag 10 november en deadline zal vrijdag 12 november 20.00 uur
iedereen heeft nu al tijd om zijn bod voor te bereiden en in die periode door te sturen

we starten later dan eerste divisie omdat ik zeker wil zijn dat iedereen daar in de 1ste ronde heeft geboden en ze niemand nodig uit divisie 2 om een vrij plekje op te vullen

Arry1338

Het lijkt erop dat enkel onze promovendi meespelen in de eerste divisie, ik zal gewoon hier mee doen. Ik stuur nog door.

Laatst gewijzigd
jefgodfather

welkom terug Arry1338

1 2 3 4 ... 20 21

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.