MEGAFLITS WORLD TOUR MANAGER 2022

1 2 3 4 ... 9 10
arviidd

Ik ga het ook proberen

kokkie1975

Ben ook weer van de partij.

danusz1986

Ben erbij!

John Berger

Na het teleurstellend resultaat in 2021 wil ik mij graag revancheren in 2022.
Dus doe graag mee

De Meesterknecht

Ik ga ook een poging wagen. Is ergens het winnende team van vorig jaar in te zien?

Update: het Megaflits tour manager forum van 2021 gevonden. Was er in 2021 ook een world tour manager? Of is dit de eerste keer?

Ik zie daar ook een handig excel bestand; is deze dit jaar ook voorhanden?

En ik neem aan dat je ook max. 5 neo profs kan kiezen als je niet aan die 27 renners zit? Dus zeg maar 11 renners +5 neo profs? Als je maar onder de 11.000 punten blijft?

Laatst gewijzigd
Arry1338

'@BrackenRidgeCycling

Je mag meer dan 5 neo's hebben, dat is geen probleem. Je mag ook neo's kiezen die meer dan 300 punten hebben gehaald, zij vallen alleen dan niet onder de 5 extra plekken die je kunt invullen met neo's die in dit spel deze titel verkrijgen. Dus pas op dat je niet 5 neo's hebt waarbij er 1 zit die die titel niet verdient.

Arry1338

'@De Meesterknecht

Dit spel is vorig jaar gespeeld en georganiseerd door Ab Normaal. Toen met een budget van 8500 CQ punten aangezien het jaar ervoor zo'n raar jaar was. Hier kun je het terugvinden: https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/spel-world-tour-manager-2021/. In deze post kun je ook de teams terugvinden op de 1e pagina.

[s]Ik neem aan dat je inderdaad ook 11 + 5 neo's mag doen, er staat nergens dat er een minimum aan renners in je team moeten zitten. Ruimte voor keuzes dus.[/s]

Edit: Blijkbaar moet je aan de 27 komen dus :o

Laatst gewijzigd
jefgodfather

Let wel op; het minimum aantal renners in je ploegje is 27, daar mag je iedereen kiezen (oud, jong, Neo, .... maakt niet uit)
wil je opvullen tot 32 renners dan moet je 5 'Neo's' kiezen
Definitie Neo in dit spel: geboren na 01/01/2000 + minder dan 300 CQ punten gescoord in 2021

Deeltje van het reglement
Net als een echte WT ploeg bestaat je ploeg uit 27 “normale” renners hebben. Daarnaast mag je de ploeg aanvullen tot 32 maar die laatste 5 moeten dan allemaal neoprofs zijn. Geboren na 01-01-2000. Deze 5 neoprofs mogen niet meer dan 300 CQ punten hebben behaald in 2021.
Als voorbeeld: Remco Evenepoel telt dus niet mee als één van de 5 extra Neo's, ook al is hij geboren na 01-01-2000. Omdat hij meer dan 300 CQ punten heeft behaald in 2021 komt hij niet in aanmerking. Maar je mag hem natuurlijk wel opnemen in het 'gewone' deel van 27 renners van je ploeg
Het minimum aantal renners in je ploeg is 27.

Laatst gewijzigd
Teeke_de_Kapper

Ben er ook graag weer bij, vorig jaar was niet best, dit keer heel nederig top 20 aanpeilen....

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jefgodfather alleen mogen de echte WT ploegen dit jaar maar max 31 renners in hun ploeg opnemen ;)

BrackenRidgeCycling

Arry and Jeff Thanx

Peter Post Forever

Ik doe graag weer mee

Soprox

Doe graag mee.

arjenzvob

Vraagje. Ik heb jetgodfather ook een pb gestuurd maar ik gooi hem er hier ook even in. Ik heb iemand op het oog die niet op de cq-lijst van vorig jaar staat. Kan en mag dit? Een neo-prof.

bastaix

Ik doe graag mee

jefgodfather

een renner die vorig jaar geen punten heeft gescoord, kan voor een prijs van 0 CQ punten opgenomen in dit spel

Gerrit Glomser

Mag je je team eventueel nog aanpassen? Ik heb al ingestuurd, maar wil er toch nog eens goed naar kijken...

Laatst gewijzigd
Reyn

Team Reyn doet ook graag weer mee.
QR-code niet vereist en puzzelen mag nog zonder mondmasker. Goh, wat een feest!😉

mitchel_91

Ik doe ook graag mee!

arjenzvob

Dank voor het antwoord!

iMrChris

Aangemeld, leuk voor de eerste keer dat ik mee ga doen.

Harkie27

Aangemeld! Heb er zin in. Voor mij ook een eerste keer.

John Berger

Puzzel dit weekend gelegd. Blijft toch een leuk spel, maar heb dit jaar wel grote twijfels of de dure renners (top3) hun CQ punten dit jaar wel waard zijn, mede door het risico van uitvallen van races door COVID19. Team staat nu klaar maar ik ga nog even nadenken over wel/niet nemen van renners uit top3 en welke alternatieve strategie dit kan opleveren.
We hebben nog 2 weken dus iedereen nog suc6 met het puzzelen.

arjenzvob

Ik heb dit weekend ook zitten puzzelen. Mijn eerste keer dat ik meedoe. Ook hier twijfels over de toppers, maar als alles doorgaat harken ze waarschijnlijk zo ontzettend veel punten binnen. Ik begon met een team met Pogacar maar man man... Dan wordt het echt lastig een uitgebalanceerd team te maken. Nu 27+5 met 3 punten over. Benieuwd of dit m wordt!

Arne Riis

Ik heb er ook over zitten twijfelen, maar als je Poga neemt, kost hij even veel als vijf renners die allemaal top 5 in meerdere rondes kunnen gaan rijden. Ik spreid mijn kansen. Ik beloof hem bij deze wel een basisplaats in mijn Scorito Tour team, op voorwaarde van vormbehoud en goede gezondheid.

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.