jullie voorkeur i.v.m. drinkbus?

Martijn_Hellemans

Dag iedereen!

Mijn naam is Martijn Hellemans en momenteel studeer ik aan KULeuven (groepT) in België om hopelijk ooit ingenieur te worden.
Als studieproject ontwikkelen we in groepsverband een speciale fietsdrinkbus. Het gaat om een dubbele drinkbus met 2 compartimenten (zodat je twee dranken tegelijkertijd kan meenemen in 1 handige drinkbus (bvb. water en een energiedrank).

Hier kunnen jullie een foto's bekijken:
[img]http://s15.postimg.org/j5nl9hqx3/render_HQ1.jpg[/img][/url]

Om ons project wat vooruit te helpen hebben we wat feedback nodig van wielrenners, zowel liefhebber als professioneel. Dus als jullie een hoop studenten een enorme dienst willen bewijzen door 1 minuut van uw tijd op te offeren om zo te helpen dit project tot in de realiteit te helpen, zouden we jullie heel dankbaar zijn!!
http://www.survio.com/survey/d/W1X4E9O9O3H2R1N1A

Lamme Frans

Done! Interessant project. Een drinkbus met een energiedrank en water compartiment kan best meerwaarde hebben.

xistnc

Geinig! In de categorie 'FUNctioneel', als verjaardagscadeautje of Sinterklaas/Kerst.

Edit: water/cola is niet echt een goed voorbeeld, want niet veel mensen nemen koolzuurhoudende dranken mee in een bidon.

Laatst gewijzigd
simplex

Ingevuld, maar minder relevant als doelgroep? ;)
Gebruik bidonnen al meer dan 30 jaar maar heb er nog nooit één gekocht.
Wel verdiend als prijsje of gekregen van WT wielerploegen of van eigen wielervereniging.
Gebruik nu al 4 jaar één van de camelbaKs (echt heel handig) van Garmin en vul mijn bidon uitsluitend met water.
Twee compartimenten los ik wel op na de koers of anders onderweg op een terras.

Laatst gewijzigd
Justin Case

Ik heb je graag geholpen. Zelf ben ik meer van twee bidonnen. Ik hoef toch geen gewicht te besparen, want ben puur toerfietser. En met mijn gewicht valt een extra drinkbus in het niet :)

Martijn_Hellemans

Bedankt iedereen voor de positieve, constructieve reacties!
(op andere fora kreeg ik vooral azijnpisserij als feedback.) Ik weet dat de enquête verre van perfect is opgesteld, maar daar gaat het nu eenmaal niet om.

Daan°

Leuk! Ik heb het ingevuld!

maximumniels

Goed idee! Lijk mij erg handig.

Martijn_Hellemans

UPDATE:
Enquete is vernieuwd en heeft nieuwe link:
http://goo.gl/forms/JwqNxqLguR

xistnc

Mogen we niet kiezen uit de plaatjes in het begin?

Avatar of
Nick Doup
admin

Leuk onderzoek, heb hem ook ingevuld (en mezelf als 18-jarige onder de groep 18-25 geplaatst :))

Martijn_Hellemans

'@xistnc:

Beide varianten worden sowieso uitgewerkt. Het gaat om een versie speciaal voor fietsers en een algemenere, rugzakvriendelijke versie voor andere sporters, kinderen, eender wie.

ivo001

Ingevuld!

Het is wel Atletiek en niet Athletiek :)

Martijn_Hellemans

Oeps! Dat komt er van als je zo'n dingen 's nachts maakt!
Aangepast.

Noud89

Ingevuld!

Ben benieuwd wat er uit komt. Op zich zie ik ook wel meerwaarde (Al neem ik op verdere tochten vaak wel 2 bidons mee). Voor mij persoonlijk zou het vallen of staan met de extra kosten tov een gewone bidon.

Succes verder met de onderzoeken, en natuurlijk zeker met het in de markt brengen van het product.

Laatst gewijzigd
Timocycling

Ook ingevuld, persoonlijk neem ik bij warm weer en verdere tochten twee bidons water mee. Heb er altijd water inzitten eigenlijk, maar ik ken ook mensen die van die sportdrank erin hebben die ze dan met water mixen ofzo. Zo'n poederdrank.

Denk dat veel mensen zo'n product wel handig vinden.

xistnc

Ben benieuwd wat er uit komt

Dat hangt er vanaf, wat je erin stopt. Daarin verschillen ze hopelijk niet van gewone bidons.

De vraag over de foto's stelde ik, omdat ik het belangrijk vind dat zo'n ding wel gewoon in mijn bidonhouder past.

Ik weet dat de enquête verre van perfect is opgesteld, maar daar gaat het nu eenmaal niet om.

Jawel, daar gaat het wel om. Kennelijk wil je antwoorden op vragen krijgen. De kwaliteit van de antwoorden hangt in belangrijke mate af van de kwaliteit van de vragen. De kwaliteit van de beslissingen die je uiteindelijk neemt, hangt in belangrijke mate af van de kwaliteit van de informatie die je tot je beschikking hebt. Dus jawel, daar gaat het nu eenmaal wel om.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.