Gefeliciteerd @Mithrandir ! Nummers 1 en 2 van het AK in 1 team. Ik vraag me af of dat al eens eerder is gebeurt.
Gelet op de puntentelling wilde ik absoluut Almeida in mijn team hebben. Vandaar mijn hoge bod. Ik had gedacht dat hij vanaf rit 2 tot het eind in de top 5 zou staan. Dat liep helaas anders.
Mijn best scorende renner was Koen Bouwman. Andere grote rondes zou ik daar niet blij mee zijn geweest. Maar in deze Giro was hij de nummer 5 in het lijstje best scorende renners. Onwaarschijnlijk.
@Sjong jonge. Gefeliciteerd met je prestaties. Lang de roze trui en met Démare de puntentrui in je ploeg. En als ploeg ook nog de meeste etappe overwinningen!
@Arry. Top organisatie weer! Veel werk in de biedingenperiode en vrijwel dagelijks een update met de uitslag! Wordt gewaardeerd hoor !!
Op voorhand op papier had ik een zeer matig team, wat ook bleek, toch 2 etappeoverwinningen met Hirt en Sobrero en 2 toptienplaatsen met Hirt en good old Nibali. Voor de echte toppers heb ik veel te weinig geboden...op naar de TDF. Arry bedankt voor dit leuke spel en de prima organisatie en Mithrandir gefeliciteerd!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.