Arry's 'CQ-Girospel 2022'

1 2 ... 12 13 14 15 »
Sjonge Jonge

Arry, bedankt voor de prima organisatie.
Mithrandir, proficiat met de overwinning, zeer sterk team.

Zelf heel tevreden met 4 dagzeges en 3e plaats uiteindelijk, vooraf nooit verwacht met mijn team waar ik veel boden verloor.
Maar Demare, Hirt, JP Lopez bleken goudmijntjes.

Sies

Arry, dank voor de organisatie!

Zelf uiteindelijk een grijze middenmotor geworden, maar dat was ook te verwachten, zoveel biedingen verloren dat ik eigenlijk maar 1 renner had waar ik blij mee was, en die heeft ook de helft van mn punten verzameld in zn eentje!

Op naar de tour!

BlingSagan

Gefeliciteerd @Mithrandir ! Nummers 1 en 2 van het AK in 1 team. Ik vraag me af of dat al eens eerder is gebeurt.

Gelet op de puntentelling wilde ik absoluut Almeida in mijn team hebben. Vandaar mijn hoge bod. Ik had gedacht dat hij vanaf rit 2 tot het eind in de top 5 zou staan. Dat liep helaas anders.
Mijn best scorende renner was Koen Bouwman. Andere grote rondes zou ik daar niet blij mee zijn geweest. Maar in deze Giro was hij de nummer 5 in het lijstje best scorende renners. Onwaarschijnlijk.

@Sjong jonge. Gefeliciteerd met je prestaties. Lang de roze trui en met Démare de puntentrui in je ploeg. En als ploeg ook nog de meeste etappe overwinningen!

@Arry. Top organisatie weer! Veel werk in de biedingenperiode en vrijwel dagelijks een update met de uitslag! Wordt gewaardeerd hoor !!

Waaier1

Veel bijgeleerd tijdens mijn eerste deelname. Bedankt @Arry voor de top organisatie en proficiat aan de winnaar, op naar de Tour!

Burn

Bedankt Arry voor de goede organisatie. Mijn team is helaas bezweken onder de druk van de favorietenstatus. Vooral Foss en Nizollo weinig gebracht. Kelderman gaf het goede voorbeeld, maar kon de rest niet meekrijgen.

Was leuk om mee te doen.

kokkie1975

Mithrandir gefeliciteerd met de overwinning en @arry1338 bedankt voor de organisatie.

SvenVDB

Bedankt Arry, heb je weer uitstekend gedaan. Vooraf tevreden met mijn team, maar tijdens de giro hebben ze toch wat teleurgesteld.

Proficiat aan de winnaar!

Teeke_de_Kapper

Op voorhand op papier had ik een zeer matig team, wat ook bleek, toch 2 etappeoverwinningen met Hirt en Sobrero en 2 toptienplaatsen met Hirt en good old Nibali. Voor de echte toppers heb ik veel te weinig geboden...op naar de TDF. Arry bedankt voor dit leuke spel en de prima organisatie en Mithrandir gefeliciteerd!

Bode80

Gefeliciteerd Mithrandir en Arry bedankt voor de organisatie!

1 2 ... 12 13 14 15 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.