Wielerflits Grandtourspel: Giro 2022

1 2 3 4 5 6
Bertsu

Als het nog kan doe ik graag weer mee!

Limal

"Meedoen is eenvoudig. Stel een team samen van 15 renners, *kies een team* en je bent klaar."

@rahims, 'rookie question': ik zie geen uitleg over hoe men punten verdient met het gekozen (merken)team - gaat dat op basis van het ploegenklassement per dag, tussenstand en/of eindklassement? (Incl bonusopunten?)

Laatst gewijzigd
kokkie1975

Ik doe graag mee.

vernis

De extra jongere die je kiest, krijgt die ook punten als hij een rit wint?

Waaier1

Indien mogelijk doe ik graag mee

pirazzi

'@ vernis: Wel als hij ook in je lijstje van 15 staat.
Vorig jaar bijvoorbeeld hadden veel teams Egan Bernal gekozen als beste jongere en ook in het team van 15.

arviidd

Als ik nog plek is doe ik graag mee.

ivo001

Ik ga de puzzel graag aan

jappe666

Als er nog plaats is...count me in!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

voor de keuze die je maakt voor ploeg en jongere krijg je alleen bonuspunten na de laatste etappe op basis van het ploegen en jongerenklassement, eindigt je keuze bij de beste 5 in deze klassementen dan krijg je extra punten.

Pieterp16

Ik wil graag meedoen, hoe gaat dat? Krijg ik een linkje of zo?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Pieter Postma ik kom daar op terug....

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je kan je lijstje sturen naar [email protected] en dat moet voor 04-05-2022, 23:59u

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zet bij het insturen aub geen cijfers voor de namen want dat kost mij meer tijd om het verwerken en haal de namen echt uit de startlijst van PCS...

bastaix

Ik doe graag mee

joske47

als er nog een plekje is doe ik ook graag mee

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Joske47 je bent voorlopig eerste reserve, stuur wel gewoon een lijstje in mocht er iemand afvallen kan ik je er meteen bijzetten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vergeet in je mail niet je screennaam te vermelden. Ook zie ik dat een jongere en ploeg wordt vergeten. Ik ga je daar niet aan herinneren, je moet zelf even goed alles nalopen voordat je een mail aan mij stuurt.

pirazzi

'@rahimns: Gaat het dit jaar zonder deelnameformulier? Het exemplaar van dit jaar kan ik niet vinden in mijn mailbox.
Edit: Dat is natuurlijk omdat er geen bonusvragen zijn!

Laatst gewijzigd
John Berger

Team verzonden. Dit jaar wat moeilijker om echte parels te vinden, maar toch wel tevreden met de mix van renners. Rahim alvast bedankt voor de organisatie. Ik verwacht een paar leuke etappes met verrassende winnaars (helaas moeilijk te verspelen wie dat gaan zijn). Zeer benieuwd naar de 1e tijdrit, de etappe naar de Etna en wie er dan een tijd in het roze rijd. Ook de witte jongere trui kent veel kanshebbers dus wie gaat hem omhangen is de vraag.

arjenzvob

Team verstuurd via DM. Las daarna dat het via mail moet. Dus dat ook nog een keer gedaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee geen formulier meer... dat geeft mij alleen maar meer werk.

SvenVDB

Team ingestuurd

pirazzi

Team verzonden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

13 teams binnen... nog 12 uur voor de deadline

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.