Beleid van WF

Gesloten
albertooo

Beste mods/redactie,

Of ik dit hier op de juiste plek plaats weet ik niet, maar ik wil het even kwijt. Hebben jullie enig idee of het nog de bedoeling is dat jullie beleid, om dopingdiscussies van nieuwstopics weg te houden, nog gehandhaafd wordt? Want daar lijkt het nu niet op; sommige nieuwstopics worden erg misselijkmakend door alle dopingdiscussies en het gebrek aan discussie over de koers in kwestie.

Er is een kunstmatig 'dopingtopic', diep verborgen op het forum, wat het niet erg gebruikersvriendelijk maakt. Mijn suggestie is een nieuwe, aparte forumsectie(zoals Off-topic, Wielrennen algemeen) die zich toespitst hierop. Dan kunnen er vrijelijk topics geopend worden over renners/ploegen/wedstrijden. Dank voor het lezen.

Groeten, albertooo

Kingstown

Het is voor mij 1 van de grootste redenen waarom ik al jaren de nieuwstopics op WF niet meer volg.

Ik kijk koers en vind het hartstikke leuk om daar over mee te lullen, maar dat eeuwige gezeik over doping in zo ongeveer elk nieuwstopic heeft de interesse om dat te doen al jaren geleden doen wegzakken. Ieder z'n ding en blijkbaar zijn er vele WF-ers die het wel leuk vinden om daar constant over te praten. Ik wens ze veel plezier daarbij. :)

WFnlwielrennervhjaar

.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Aan de andere kant is het niet wat ondertussen gewoon bij deze sport hoort. Het is een onderwerp wat binnen de sport de afgelopen jaren zeer nadrukkelijk aanwezig is geweest en gezien de lengte aan jaren waarop wij als toeschouwers zijn bedrogen zal het tijd nodig hebben voordat het vertrouwen in een schone sport weer terug is. Ik heb er persoonlijk geen problemen dat sommige leden hun zorgen en hun twijfels uiten bij sommige prestaties. Dat houdt ons alert en zorgt ervoor dat we niet onze kop in het zand steken. Het onderwerp is lang genoeg doodgezwegen. Het is aan de sporters om het vertrouwen terug te winnen en helaas hebben ze (gezien de recente dopingzaken) dat nog niet gedaan. De sport heeft veel problemen die opgelost moeten worden en dit is er zeker een van die in mijn ogen niet in een apart topic hoeft te worden gesport. (ik doe zelf niet aan deze discussies mee op het forum, maar ik begrijp ze wel)

Purito

Zijn bedrogen en het vertrouwen terugwinnen. We hebben het hier toch niet over een liefdesaffaire?

achtpuntzes

als je een van de huisregels niet naleeft, kun je die maar beter schrappen vind ik.

los daarvan doet een veelvoud aan dopingaantijgingen mij ervan weerhouden om te proberen een normale discussie op te starten. zo te zien denken meer mensen er zo over, dus hoe meer dopinginsinuaties, hoe minder normale discussies. en daarmee gaat het niveau omlaag. en dan krijg je dus topics waarvan het overgrote deel over doping gaat. leuk voor de mensen die daar aan mee willen doen, en hun frustratie kunnen uiten, minder leuk voor de wielerfan die zich daarvan onthoudt, en over niet-dopinggerelateerde zaken wil discussieren.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Purito voor veel wielerliefhebbers zal het misschien wel zo voelen ;)

iLLan

Je kan die dopingberichten toch met een korreltje zout nemen?
Als ik iemand die vind dat we niet over doping moeten praten, dit zie zeggen:

Waarom kijk je het wielrennen eigenlijk?

Dan lees ik de rest van dat bericht niet, omdat ik het dan al kansloos vind. Misschien een idee om ook te doen.
Met zulk soort reacties worden de mensen die fel tegen doping zijn ook uit de tent gelokt en zulke reacties moeten dan wel weer toegelaten worden?

Eigenlijk ben ik het gewoon met de volgende quote eens:

Ondanks een veelvoud aan persoonlijke aanvallen en misplaatste one-liners, heb ik 9 pagina’s zitten lezen die mij toch aldoor geboeid hebben. De discussie doping zou moeten kunnen volgens mij, zolang deze op gepaste wijze gevoerd wordt, met respect voor de andere zijde.

Ik vind het dan ook prima zo als het nu gaat.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Hebben jullie enig idee of het nog de bedoeling is dat jullie beleid, om dopingdiscussies van nieuwstopics weg te houden, nog gehandhaafd wordt?
Jazeker, in het topic van Tiralongo doen we dan weer een stuk strenger.
Maar in topics over Californië, die 's nachts eindigen, gaat dat een stuk lastiger.

Verdere vragen over ons beleid mogen gesteld worden via [email protected]

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.