Arry's 'CQ-Tourspel 2022'

1 2 3 4 ... 9 10
Arry1338

Teeke de Kapper heeft de 2e Meintjes binnengehaald. Hieronder de aanpassing!

Teeke de Kapper – 754
1. (1) Ben O’Connor (1984)
2. (1) Thibaut Pinot (701)
3. (1) Matteo Jorgenson (552)
4. (1) Jonas Rutsch (506)
5. (1) Louis Meintjes (503)

@Bonorrie

Inderdaad, ik heb een foutje in je budget gemaakt. Het is nu nog 784.

Sies

Vingegaar, Lutsenko en Sam Bennet. Ben ik zeker niet ontevreden mee!

Bod 2 onderweg!

Peter Post Forever

Ik mis mijn team/biedingen….. heb ze voor 10 uur gisteravond verstuurd 😢

pirazzi

Bedankt voor de snelle update Arry! Had niet gedacht dat er maar zo weinig deelnemers op Pogačar zouden bieden. (Of dat is wel gedaan maar niet hoog genoeg.) ;)
Voor mij is er nog wel werk aan de winkel omdat waarschijnlijk Archbold en Krieger niet starten, dan heb ik nog 92 CQ te besteden voor 2 renners.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Hier jammer genoeg toptarget WVA niet binnen gehaald, 3301 geboden.

Voor de rest allemaal fel overboden, dus gewoon niet goed genoeg. Hopelijk kan ik iets rechtzetten in biedronde 2.

Onbekende gebruiker

Aiaiai, 1.705 voor Vlasov bieden en hem dan op een paar puntjes missen, dat is wel zuur... Blij met de vier die ik binnen heb! En er is stevig overboden dat is ook goed om te zien.

Maillot à Pois

ai, blijkbaar substantieel te weinig geboden op mijn grote targets
Ik zal in de volgende ronde iets moeten proberen recht te zetten.

@sammy misschien al iets minder tevreden nu blijkt dat Yates niet start?

Arry1338

'@ Peter Post
Ik zal kijken of ik nog iets voor je kan doen. Hoop dat ik iets kan fixen. Zal proberen het voor half 4 vandaag te regelen ergens.

Arry1338

Dit is het Team van Peter Post Forever. Helaas heeft SammySosa Jack Haig dus niet gewonnen. Bij deze de nieuwe situatie, Sammy is apart gemaild met de reminder. Voor de rest veranderd er niets. Er was iets misgegaan met de spamfolder.

Peter Post Forever – 2850
1. (1) Jack Haig (1250)
2. (1) Ethan Hayter (900)

SammySosa – 3135
1. (1) Simon Yates (970)
2. (1) Rigoberto Uran (625)
3. (1) Louis Meintjes (270)

Sjonge Jonge

Oei, 2e domper voor Sammy na het niet starten van Yates

Ab Normaal

Derde domper. Miste ook Vlasov al op 9 puntjes. Is wel erg zuur. Weet niet of hij zijn tweede bod al gemaild heeft?
Misschien voor een ieder een les om niet altijd last minute te willen insturen.
Snap dat vanaf bod 2 wel, maar voor het eerste bod was er enorm veel tijd. Kan me heel goed voorstellen dat je als organisator om 2 minuten voor 10 als je alles wilt verwerken (wat al een boel werk is) je vergeet je spam folder te bekijken.
Nu is er een ander heel ongelukkig. Als ik nu zou horen dat ik Pogaca niet had gewonnen zou ik ook niet heel blij zijn.

Moraal van het verhaal: niet altijd tot het laatste moment wachten. :)

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Hé, je hebt mijn bod gemist waarin ik meer op Poga had geboden dan Ab!

Terug naar de tekentafel maar het zal niet voor de topplekken zijn ben ik bang, zijn al wat echt mooie teams.

Arry1338

Een leuke statistiek om even gauw te delen, Wie was er nu het populairst en hoe vaak is er op geboden?

11x
Hermans Q

10x
Guerreiro

9x
Jungels & Vlasov

8x
Pinot

7x
Coquard, Martinez & Kron

6x
Pedersen, Thomas G, Haig & Groenewegen

5x
Meintjes

4x
O'Connor, Bennett S, Louvel & Vingegaard

3x
Rolland, Storer, Jorgenson, van Aert, Bardet, Bettiol, Capiot & Leknessund

2x
Izagirre I, Caruso, Dainese, Kristoff, Ewan, Vuillermoz, Impey, Lutsenko, Barguil, Cattaneo, Pogacar, Cort & Matthews

pirazzi

Oké dan had ik Pogačar ook voor 3656 CQ kunnen kopen lol.

Ab Normaal

En jammer dat ik de derde op Bettiol was

jefgodfather

mijn bod voor ronde 2 is verzonden

pirazzi

Denk dat ik de komende biedronde oversla want al mijn renners staan nog op de voorlopige startlijst bij PCS.

Guido Maltempi

Leuk psychologisch experiment, dit spelletje. Er is hier en daar stevig overboden op B- en C-garnituur terwijl meerdere 'daar gaat iedereen op bieden dus die skip ik'-renners nog steeds beschikbaar zijn.

@Sjonge Jonge een PB terugsturen werkt niet, daarom maar zo: ik had 255 geboden op Louis, maar we vissen dus beiden achter het net. Die dekselse SammySosa heeft ook altijd geluk :)

Arry1338

De update zal vanavond laat of morgenvroeg zijn aangezien ik tot 23:15 in de bioscoop zit ;)
Iedereen die zijn bod voor 8 uur kan sturen zou mij helpen met eerder klaar te zijn.

Maillot à Pois

Heel zuur voor Sammy uiteraard, maar Peter had hier nog een berichtje gepost om te melden dat hij zijn team net voor de deadline ingestuurd had. Dus ook hem valt weinig te verwijten. En ook Arry kan er uiteraard niets aan doen. Ongelukkige samenloop van omstandigheden...

Maareuh Ab...
heb je eigenlijk al door dat je gisteren zelf een deadline gemist hebt, die van de Wielerflits Fantasy League? ;-P

Ab Normaal

Kutterdiekut.
Nee, helemaal vergeten!! Heb gisteravond mijn Afvalkoers bestand helemaal up to dat gemaakt.
Ga vanavond beginnen!

Bode80

'@Arry1338

Ik mis Teuns in mijn team. Ik zie m ook niet bij andere teams.

SvenVDB

Bod ronde 2 verstuurd!

Bonorrie

'@Ab,
Denk dat t wel mee valt met die Kutterdekut.
Je hebt Roglic gewoon voor t oprapen nu, wat ik begrepen heb :)

@Arry1338,
Mijn 2e bieding zojuist verzonden.

Bode80

Mijn 2e bod is ook verstuurd.

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.