Top3Spel Najaarsklassiekers

« 1 2 3 4 5 6 7
Bizziecle

Over 10 dagen is het al zover . We starten 30 juli met de Classica San Sebastian, daarna volgen 17 races. 1 Pro wedstrijden tellen 1x, WT wedstrijden 2x en het monument ( Ronde van Lombardije)3x mee.
Voor iedere race kun je een Top3 doorgeven. Wil je meedoen meld het dan hier via PM of [email protected]. geef daarbij je spelersnaam en je 2 favoriete Wielerspellen door.

Bizziecle

De kalender
30/07/22 Clasica San Sebastian 1.WT2
10/08/22 80° Eurométropole Tour 1.Pro
21/08/22 Bemer cyclassics - Hamburg 1.WT2
28/08/22 Bretagne Classic - Ouest France 1.WT2
04/09/22 Maryland Cycling Classic 1.Pro
09/09/22 GP de Quebec 1.WT2
11/09/22 GP de Fourmies / La Voix du Nord 1.Pro
11/09/22 GP de Montreal 1.WT2
14/09/22 GP de Wallonie 1.Pro
15/09/22 Coppa Sabatini 1.Pro
17/09/22 Primus Classic Impanis 1.Pro
01/10/22 Giro dell'Emilia 1.Pro
03/10/22 Sparkassen Münsterland Giro 1.Pro
03/10/22 Coppa Bernocchi 1.Pro
04/10/22 Tre Valle Varesine 1.Pro
06/10/22 Giro del Piemonte 1.Pro
08/10/22 Il Lombardia Monument
09/10/22 Paris - Tours 1.Pro

arjenzvob

Leuk! Ik doe graag mee.

Waarom moet je eigenlijk je twee favoriete wielerspellen doorgeven?

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Ik wil het wel weer proberen

Bizziecle

Voor een poule indeling Arjen

Xander24

Leuk, ik doe graag weer mee

pirazzi

Wielerspellen op dit forum kan ook of meer de spellen met honderden deelnemers zoals Sportpools, Zweeler, World Cycling Stats?

Laatst gewijzigd
Bonorrie

Ik wil ook graag meedoen :)

Maillot à Pois

Leuk, ik denk dat zo'n top-3 concept een stuk meer variatie en spanning gaat bieden met individuele wedstrijden waarbij je elke keer weer een top-3 moet doorsturen.
Enig probleem is dat je er elke keer aan moet denken, natuurlijk.
Wat gebeurt er als je één of meerdere wedstrijden mist? Uit het spel, of gewoon 0 punten voor die wedstrijd?

Bizziecle

In principe blijven je laatste keuzes staan wanneer je het vergeet.

Bizziecle

Liefst grote spellen Pirazzi

Bizziecle

Wil je meedoen hier is de link naar het inschrijfformulier daar kun je ook makkelijk de spellen kiezen voor de pouleindeling.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc9XROnDVxopuN0XcZHhWFazjk-LPjyup8VzrWXRscUbpK2gw/viewform

Bizziecle

Hier de link naar de spelsheet
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xnnuT0qwk8mKl_gl3VPofat4XKi8bNFl1u2ggR5OWOk/edit?usp=drivesdk

Bizziecle

Nog 5 dagen dan begint het najaarsklassiekerspel met de Clasica San Sebastian.

Bizziecle

Einde van dit jaar zal Cyclingfever stoppen. Zo'n 20 jaar hebben hebben Martin en Marc hart en ziel er in gelegd alles wat betreft wielrennen op een rijtje te zetten. Het laatste spel zal de Vuelta competitie zijn en natuurlijk wordt ook de Worldtourcompetitie afgesloten met de Ronde van Lombardije.
Cyclinguptodate inventariseert de mogelijkheden een en ander een vervolg te geven. Een belangrijke component is de chatbox waar allerlei wielernieuwtjes , spellen en vele andere zaken besproken worden.
Een voorlopige opvolger van de chatbox is aangemaakt op Discord. Hoewel nu nog niet erg actief kun je alvast een kijkje nemen.
https://discord.gg/wfZXFuau
Daar zal ik ook info over de top3spellen posten.

Bizziecle

De teller staat op 15 aanmeldingen. Zouden jullie nog je favoriete spellen willen doorgeven? Misschien wat minder animo door vakanties dan wel post Tour depressies? Ik overweeg de CSS en Eurometropole te gebruiken als oefening en dan vanaf de Bemer Cyclassics (Hamburg 21-08-2022) het klassement en poule indeling te gaan maken

Bizziecle

Morgen is het al zover de CSS . Vergeten jullie niet je top3 door te geven. Inschrijven kan natuurlijk ook nog via een pm , e-mail [email protected] of via het inschrijfformulier op de sheet.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xnnuT0qwk8mKl_gl3VPofat4XKi8bNFl1u2ggR5OWOk/edit?usp=drivesdk

Bizziecle

In de schaduw van het Top3spel Najaarsklassiekers wordt een test gespeeld met de werktitel "Expedition Falling Leaves". Een Wielerspel met allerlei plotselinge wendingen die uiteindelijk leiden tot de grote finale in Lombardije. Top3spelers doen automatisch mee met de expeditie. Expedition Falling Leaves begint met De Bemer Cyclassics en eindigt met de Ronde van Lombardije. Het is een testcase voor het spel Expedition Kigali voor volgend jaar

Bizziecle

Omdat 15 spelers me wat mager lijkt , wil ik iedereen nog de gelegenheid geven in te stappen tot de officiële start van het spel met de Bemer Cyclassics Hamburg (21-08). Uiteraard krijgen de spelers die nu al meedoen een voordeeltje. De score van CSS vervangt eventueel een slechtere score in de andere WT wedstrijden en de score van Eurometropole een slechter score in 1pro wedstrijden.

Bizziecle

2 spelers hebben geen spelersnaam ingevuld op het rennerskeuzeformulier. Eentje vannacht en de ander gisteren om ca 18:30. Graag even melden.
Inschrijven voor het spel kan natuurlijk nog steeds.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xnnuT0qwk8mKl_gl3VPofat4XKi8bNFl1u2ggR5OWOk/edit?usp=drivesdk

Bizziecle

1ArjenzvobMix110
2Maillot a PoisGigabike92
3TomBoonenfanboy WTC90
4BrackenRidgeCycling Mix80
5Mike HulscherGigabike80
6PirazziWTC80
7BarttejGigabike80
8Gouwe KouwieMix80
9Hardloper zoveelMix60
10Bonorrie Scorito60
11Xander24Scorito60
12Danusz1986Scorito60
13BizzieGigabike50
14Aait VerdanWTC30
15Die Rode LantaarnWTC20
16SvenVDBScorito0

Bizziecle

Op basis van jullie voor keuren zijn er 4 poules gemaakt.
Gigabike
1 Maillot a Pois Gigabike 92
2 Mike Hulscher Gigabike 80
3 Barttej Gigabike 80
4 Bizzie Gigabike 50

Scorito
1 Bonorrie Scorito 60
2 Xander24 Scorito 60
3 Danusz1986 Scorito 60
4 SvenVDB Scorito 0

Worldtourcompetitie
1 TomBoonenfanboy WTC 90
2 Pirazzi WTC 80
3 Aait Verdan WTC 30
4 Die Rode Lantaarn WTC 20

Mix
1 Arjenzvob Mix 110
2 BrackenRidgeCycling Mix 80
3 Gouwe Kouwie Mix 80
4 Hardloper zoveel Mix 60

Stand Poules
1 Mix 82,5 330
2 Gigabike 75,5 302
3 WTC 55 220
4 Scorito 45 180

Bizziecle

De volgende wedstrijd is de Eurometropole Tour op 10 augustus. Meedoen kan nog altijd want het Klassement wordt opgemaakt vanaf De Bemer Cyclassics (21 augustus).

Bizziecle

De startlijst voor de Eurometropole Tour ( Circuit Franco-Belge) a s woensdag begint vorm te krijgen
https://www.procyclingstats.com/race/circuit-franco-belge/2022/startlist
Vergeet niet je Top3 in te sturen

BrackenRidgeCycling

waar is de stand na Sansebastian te zien??

« 1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.