WIELERSPEL -"Expedition Falling Leaves"

Bizziecle

Een Wielerspel met verassende soms bizarre wendingen die leiden tot de grote finale in Lombardije. Net als in de echte races is niets zeker tot aan de finish. Er kan van alles gebeuren, hoogtestages , ingelaste rustperiodes, revalidatie, of uitschakeling door een valpartij.
Het spel loopt parallel met het Top3spel najaarsklassiekers en begint met de Bemer Cyclassics 21 augustus. inschrijven kan via PM , [email protected] of de sheet van het top3 spel Najaarsklassiekers.

BELANGRIJK zorg dat je e-mail bij mij bekend is voor instructies en updates van je toestand.

Er wordt ook een draadje aangemaakt op Discord ( een soort WhatsApp). Wanneer je je daar aanmeldt en vriendschapsverzoeken accepteert kan er snel informatie uitgewisseld worden.

Bizziecle

Hier de Link naar de Discord Chat
https://discord.gg/yKRKsm8d

Bizziecle

Een klein tipje van de sluier kan ik vast oplichten. Iedere klassieker is een beproeving op zich, het klassement speelt geen rol zoals bij de Najaarsklassiekers

Bizziecle

Op weg naar Lombardije kun je plaatselijke delicatessen oppikken. Na de Bemer Cyclassics is wordt een πŸ” uitgereikt. Je kunt de πŸ” voor je zelf bewaren of een ander er een plezier mee doen!

Laatst gewijzigd
Bizziecle

OK!

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Ik denk dat mensen denken dat met deze forumnaam het spam is. Veel Engelstalige spam hier. Weinig activiteit, ondanks jouw inzet.

Bizziecle

Ik wacht rustig af Arjen. Mochten er nog inschrijvingen bijkomen voor de Najaarsklassiekers dan doen ze automatisch mee met dit spel.

Bizziecle

Of ik zou een nieuw topic aan moeten maken met de naam "WIELERSPEL-Expedition Falling Leaves"

pirazzi

Je kunt de titel aanpassen door bij de eerste post op "bewerken" te klikken.

Bizziecle

Dat kan waarschijnlijk alleen op de laptop? Op de telefoon heb ik die mogelijkheid niet

pirazzi

Op mijn telefoon met Google browser kan het wel, bijvoorbeeld de topic Dieren in het nieuws bij algemeen off-topic zou ik kunnen aanpassen, maximale lengte 80 staat er dan.

Laatst gewijzigd
Bizziecle

Ik heb ook Chrome, mijn reacties op artikelen kan ik wel bewerken maar op het forum kan ik posts niet bewerken.

pirazzi

Het is moeilijk te zien maar het zou onder de datum en "dit is niet okΓ©" moeten staan: bewerken | reageer

Laatst gewijzigd
Bizziecle

Aha! Bedankt het is gelukt!

pirazzi

πŸ‘

Maillot Γ  Pois

Ow, ik dacht inderdaad dat dit spam was...
Maar door mijn deelname aan het top3 spel doe ik dus al automatisch mee als ik het goed begrijp.

Bizziecle

Jazeker

Arry1338

Misschien kun je ook beter je tekst vantevoren voorbereiden en dan 1 post met uitleg doen in plaats van constant korte posts achter elkaar. Dat geeft ook wat meer rust en het gevoel dat je het goed geregeld hebt.

sejalsmith

When you try Cycling game that time you have so much fun. This is good choice for having fun.

Bizziecle

Er staat niets vast
De situatie nu
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AtfoNPff6tLIsAmevxffUFRcHKGdupBqd7-dmwaIOiU/edit?usp=drivesdk

Bizziecle

Oh was weer vergeten de link open te zetten voor iedereen. Nu kan iedereen kijken

Bizziecle

De uitslag van de Bemer Cyclassics
Die Rode Lantaarn WTC 80
TomBoonenfanboy WTC 68
Pirazzi WTC 68
Xander24 Scorito 68
Barttej Gigabike 68
Gouwe Kouwie Mix 68
SvenVDB Scorito 68
Bizzie Gigabike 68
Danusz1986 Scorito 68
Hardloper zoveel Mix 48
Aait Verdan WTC 48
Bonorrie Scorito 20
Maillot a Pois Gigabike 20
Limal Gigabike 20
BrackenRidgeCycling Mix 0
Arjenzvob Mix 0
Mike Hulscher Gigabike 0

Bizziecle

Wat heeft dit voor gevolgen voor de expeditie. Voor winnaar Die Rode Lantaarn zijn huldigingen 🍻 geregeld. Die kan hij natuurlijk niet afzeggen en de vraag is wanneer hij zijn plek in het peloton weer in gaat nemen. Hij heeft tevens een hamburger πŸ”verdiend, hij ontvangt nog instructies om optimaal te genieten van deze delicatesse.
Mike Hulscher kreeg plots last van geheugenverlies en moet naar de kliniek πŸš‘ voor behandeling. Brackenridgecycling en Arjenzvob zijn duidelijk uit vorm en moeten hun plaatsje in het peloton afstaan 🚳. Zij zullen extra hun best moeten doen hun plaatsje in het peloton te heroveren.
Huldigingen 🍻
Die Rode Lantaarn πŸ”

Peloton πŸš΄πŸš΄β€β™€οΈπŸš΄β€β™€οΈ
TomBoonenfanboy
Pirazzi
Xander24
Barttej
Gouwe Kouwie
SvenVDB
Bizzie
Danusz1986
Hardloper zoveel
Aait Verdan
Bonorrie
Maillot a Pois
Limal

Uitvallers
BrackenRidgeCycling 🚳
Arjenzvob 🚳
Mike Hulscher πŸš‘

De volgende wedstrijd is de Bretagne Classic. De plaatselijke delicatesse zijn oesters. Oesters πŸ¦ͺ schijnen goed te zijn voor het libido maar of je daar wat aan hebt in het peloton, wie weet.

Bizziecle

Uitslag Bretagne
1 Xander24 Scorito 80
2 Gouwe Kouwie Mix 80
3 Danusz1986 Scorito 80
4 Arjenzvob Mix 80
5 Maillot a Pois Gigabike 72
6 TomBoonenfanboy WTC 70
7 Die Rode Lantaarn WTC 68
8 Bizzie Gigabike 68
9 Hardloper zoveel Mix 66
10 Pirazzi WTC 60
11 Barttej Gigabike 60
12 SvenVDB Scorito 60
13 Aait Verdan WTC 60
14 Bonorrie Scorito 60
15 BrackenRidgeCycling Mix 60
16 Mike Hulscher Gigabike 20
17 Limal Gigabike 0

Bizziecle

De 4 winnaars gaan samen een feestje vieren. Dat zal gezellig worden!πŸ₯³ . Limal had een technisch mankement en moet met z'n mekanieker aan de slag om alles goed af te stellenπŸ”§.
De huldigingen voor de Rode Lantaarn zitten er op Arjen presteerde uitstekend. Beiden keren terug in het peloton πŸš΄β€β™€οΈπŸš΄πŸš΄β€β™€οΈ.TomBoonenfanboy had 3 scorende renners en verdiend een portie oesters, πŸ¦ͺ
FeestjeπŸ₯³
Xander24
Gouwe Kouwie
Danusz1986
Arjenzvob

Peloton πŸš΄πŸš΄β€β™€οΈπŸš΄β€β™€οΈ
TomBoonenfanboy πŸ¦ͺ
Pirazzi
Barttej
Die Rode Lantaarn πŸ”
SvenVDB
Bizzie
Hardloper zoveel
Aait Verdan
Bonorrie
Maillot a Pois
Arjenzvob

Uitvallers
BrackenRidgeCycling 🚳
Mike Hulscher πŸš‘
Limal πŸ”§

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.