Arry's 'CQ-Vueltaspel 2022'

1 2 3 4 ... 9 10
Onbekende gebruiker

Is er nog ruimte, dan graag bij?

ivo001

Lijkt me inderdaad het beste dat een renner pas uit je team kan indien deze niet in de officiële opstelling van de ploeg gepresenteerd wordt. Eventuele uitzondering voor heftige blessures zoals Bernal.

Sjonge Jonge

Wel eens met Ivo, je kan kopen wie je wil, maar verkopen pas op moment van officiële bevestiging van teamselectie.

Arry1338

Eens!

Pier Tol

Dat lijkt mij ook het meest overzichtelijke

Vunky

Ik denk dat die net vol zit, zo niet zou ik ook graag meedoen.

Arry1338

Ik zal bij terugkomst van mijn vakantie op vrijdag de tekst aanpassen en ook duidelijk maken wie er nu precies mee zullen doen ofwel reserve zijn. Ook heb ik besloten dat zij die dit keer reserve zijn net zo goed voorrang krijgen tijdens het Giro spel van volgend jaar als de deelnemers van dit spel deze editie van de Vuelta. Dus, opgeven als reserve voor de Vuelta loont op de lange termijn, mits je de volgende editie op tijd bent met aanmelden voor dat spel.

Laatst gewijzigd
jappe666

Doe graag weer mee als er nog plaats is.

tempo789

Als het nog kan, doe ik ook graag weer mee.

Limal

Nog nooit meegespeeld met dit spel maar ik stel me graag kandidaat als (denk ik) 4e reserve. En als het niet voor nu is, dan wel voor de Giro'23 :-)

--
Update 8/8: de rest van de week wordt hectisch, dus nu al maar de eerste ronde biedingen doorgemaild voor het Limal reserveteam. Vroeg begonnen is half gewonnen! :-)

Laatst gewijzigd
Noordbiker

Aandacht en interesse is er weer, wellicht als reserve, maar ben ik iig op tijd voor de Giro ;-)

pirazzi

Eerste bod verzonden op 7 renners voor de Vuelta 2022 t.w.v. 4500 CQ punten.

Arry1338

Wat duurt het weer lang voordat er meer duidelijkheid wordt gegeven door de ploegen zeg. Ik hoop dat jullie niet vergeten om op tijd een bod te sturen, want er zijn nog maar 3 en een halve dag tot de eerste deadline!
Uiteraard is er nog tijd maar er zijn naast Teuns en Hermans in de afgelopen 7 dagen nog geen wijzigingen geweest, hopen dat dat snel nog komt en anders wordt het misschien zelfs speculeren op starters om de rest te verrassen! (Wat eigenlijk ook een leuk aspect van het spel kan zijn)

Laatst gewijzigd
ivo001

'@Arry1338 Heb je al gekeken welke spelers op tijd waren met inschrijven en dus mee kunnen doen?

Sies

Ik heb mijn 1e bod ingestuurd!

Arry1338

Nog niet, ik ben vrijdag pas thuis.

BlingSagan

Deadline is toch zaterdag 22:00 uur ?

Bode80

Wat is de regel omtrent het teruggeven van renners?
Kan je bv Roglic teruggeven als PCS die van de lijst haalt of kan dat pas als JV het team bekend maakt?

Arry1338

Dat tweede Bode80, wanneer je eenmaal een renner aan je team hebt toegevoegd mag je hem pas verkopen als de ploeg aangeeft dat de renner niet tot de uiteindelijke gekozen renners behoort. Ook al lijkt het zo te zijn dat iemand niet start, pas wanneer de ploeg aangeeft wat de selectie is kun je een renner die hier niet bij zit inleveren en opnieuw voor de gespendeerde punten bieden.

Bonorrie

'@BlingSagan, klopt, dit staat duidelijk in de 1e post

Arry1338

Momenteel zijn er 7 spelers van de Tourversie die zich niet hebben aangemeld. Dit betekent dat wanneer er geen van hen zich nog aanmeld, BlingSagan sowieso een plekje krijgt in deze editie. Daarnaast raad ik Ivo, Vernis, Limal en Noordbiker aan wél een bod te sturen in het geval er aangemelde spelers voor de eerste deadline niets sturen. Hebben jullie namelijk wel iets gestuurd dan zul je (in de volgorde van aanmelding) alsnog worden toegevoegd aan het spel.

Er zijn nu geen reserveplekken meer voor nieuwe spelers. Gefeliciteerd alvast voor de reserves, jullie hebben een plek bemachtigd voor de Giro van volgend jaar indien jullie dan bij de 23 eerste aanmeldingen zitten van de spelers van deze editie.

Aangemelde spelers:
1. Arry1338
2. Pirazzi
3. Ab Normaal
4. Mithrandir
5. Bode80
6. WIDMollema?
7. King Kelly
8. Erveedeeee
9. BrackenRidgeCycling
10. Sies
11. Guido Maltempi
12. Rabbiej
13. SvenVDB
14. Sjonge Jonge
15. Bonorrie
16. Pier Tol
17. Burn
18. Zwartebroekengeletrui
19. Bastaix
20. SammySosa
21. Vunky
22. Jappe666
23. Tempo789
24. BlingSagan

Reserves:
Deelnemers wanneer bovenstaande spelers niets sturen voor ronde 1
1. Hofsje
2. Ivo001
3. Vernis
4. Limal
5. Noordbiker
6. Maillot a Pois

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Arry, nog een praktische vraag: hoe zit het met de punten in de ploegentijdrit? Hou je daar de Scorito-puntentelling aan?

Arry1338

Ik hou de volgorde aan van binnenkomst, dus precies dezelfde punten als voor de andere etappes.
Komt bijvoorbeeld Jumbo met 5 man binnen en zijn zij het snelst, dan zijn die renners nummers 1 t/m 5.
Lost de nummer 6 van Jumbo op 1 kilometer en komt hij op 20 seconde binnen, maar is enkel INEOS sneller dan deze enkele renner, dan kan hij maar zo 10e zijn in de uitslag.

Guido Maltempi

Duidelijk, thanks!

ivo001

Helaas reserve. Bij de Tour was ik ook net te laat.
Zal kijken of ik toch nog als reserve een bod kan insturen, al vertrek ik morgen naar festival en pas maandag terug, dus mijn tijd tussendoor zal wat beperkt zijn.

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.