Testspel: Bagagedrager Cross editie

1 2 3 4 5 6 7 »
Ceramiche Ariostea

Dit spel zal bij een eenmalige testversie blijven. Ik merk dat ik met het organiseren van het jaarspel genoeg tijd en energie kwijt bent en heb besloten even een paar maandjes niks te doen qua organiseren van een spel om in 2024 terug te komen met een nieuw jaarspel.

Maillot à Pois

Indien er voldoende interesse is om de koersloze wintermaanden te overbruggen met een bagagedrager cross editie, wil ik dat wel organiseren. Omdat er toch wel wat werk in kruipt, ga ik het enkel doen indien er minimaal een 15-tal geïnteresserden zijn.
Laat dus even een reactie achter indien je hieraan zou deelnemen, dan beslis ik rond de 10de oktober of ik er al dan niet mee van start ga. Dan beslis ik ook of ik een versie met volledige Wereldbeker + EK + WK organiseer (16x2 = 32 crossen), dan wel een compactere versie met een selectie van 8 à 10 crossen (en dus 16 tot 20 picks). Ook daarover is input welkom.

BlingSagan

Ik wil wel mee doen aan een compacte editie

Arry1338

Ik zou aan beide meedoen, bij voorkeur die uitgebreide. Dit omdat ik het anders juist ga vergeten bij lange tussenpozen. Ook denk ik dat het tactisch leuker is met 32 wedstrijden.

Koekebakker

Ik doe ook graag mee, ongeacht welke van de twee varianten. Met net als Arry voorkeur voor de volledige wb-reeks om diezelfde reden.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Ondanks dat ik om de hierboven genoemde redenen het niet wil organiseren, wil ik als speler wel meedoen. De opzet heb ik weinig van te vinden dus Maillot heeft voor mij carte blanche en verdedig ik mijn titel bij de mannen.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Overigens denk ik dat minder mensen dit zullen lezen aangezien het een gesprek is in een oud topic.

Wielervolger

Ik vond dit vorig seizoen wel een leuke manier om het veldrijden wat beter te gaan volgen dus doe graag weer mee als je het organiseert.
Qua lange of korte versie heb ik geen voorkeur.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5 6 7 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.