Ben er graag weer bij! Slechter dan vorig seizoen kan haast niet
Pff, dat valt nog tegen.
Ben er aan begonnen en dacht dat het nog best tegen zou vallen om aan 20 renners te komen waarvan je denkt dat ze echt stukken meer gaan opleveren in 2023 dan in 2022.
Maar zit na een eerste schifting al aan 40 renners. Moet dus serieus gaan strepen in renners die ik graag zou willen waardoor er waarschijnlijk een aantal prachtige talenten moeten gaan sneuvelen.
'@Ab(normaal), ik kwam tot een short list van 55 renners . Met de opgedane ervaring van vorig jaar heb ik daarna gekeken welke renners voor mij een must waren. Daarna aangevuld met jonge talenten en toen zat ik op 30 renners. Na veel wikken en wegen is het gelukt om er 10 weg te strepen. Ik ben best tevreden met mijn 20 renners en blijf vanaf nu bij deze renners die ik heb doorgegeven.
Een overzicht van de deelnemers van vorig seizoen. Ik hoop dat iedereen opnieuw meedoet. Nog 10 dagen om je ploeg te maken!
1 Mithrandir -- OK
2 De Meesterknecht -- OK
3 La Primavera -- nog geen nieuwe deelname bevestigd --
4 Erveedeee -- OK --
5 Hapsnurkers -- OK
6 Ab Normaal -- OK
7 Jappe666 -- deelname bevestigd --
8 Silent Hill -- OK
9 SvenVDB -- OK
10 Bonorrie -- OK
11 Verweggistan -- OK
12 Sies -- OK
13 Niels22 -- OK
14 Rahimns -- OK
15 John Berger -- OK
16 Zenzyvdb -- nog geen nieuwe deelname bevestigd --
17 Peter Post Forever -- OK --
18 Arviidd -- OK
19 bbflood1 -- OK
20 iMrChris -- nog geen nieuwe deelname bevestigd --
21 Bastaix -- OK
22 Reyn -- OK --
23 BrackenRidgeCycling -- OK --
24 BlingSagan -- OK
25 Gerrit Glomser -- OK
26 Arry1338 -- OK
27 Kokkie1975 -- nog geen nieuwe deelname bevestigd -
28 Vernis -- OK
29 Jefgodfather -- OK
30 SammySosa -- deelname bevestigd --
31 Pasta -- OK
32 TVM -- nog geen nieuwe deelname bevestigd -
De Lie startte vorig jaar ook op 57 ptn en je zag hoe het ging. Ik zou er toch nog eens goed over nadenken.
Vervelend dagje altijd, die laatste dag. Zou ik toch nog die gehypete namen erin zetten die overal de ronde doen, of autistisch bij mijn namen blijven.
Iets met Napoleon en Waterloo.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.