Wielrennen kijken via Eurosport...

Whyze Katje

Zijn hier nog mensen die in Vlaanderen wonen en Eurosport kijken via een app of het web? Ik heb geen tv abonnement en kijk digitaal. Ik heb een jaarpass bij Eurosport wat ik zo af en toe gebruik. Nu valt het me op dat een groot deel van het commentaar bijvoorbeeld bij de heren veldrijden in het frans is (en ik ben van origine Nederlands dus mijn frans is slechter dan slecht ;-) ). Ik heb hierover contact gehad met Eurosport en zij blijven volhouden dat dat normaal is. Bij de veldritten van de dames kan ik kiezen om de taal te wijzigen maar bij mannen veldrijden bijvoorbeeld gaat dit niet. Het maakt niet uit of ik via de app kijk, via Eurosport.com of Eurosport.nl. Ik heb het ook geprobeerd met een VPN en dan via een Nederlandse server allemaal hetzelfde resultaat. Dus ben ik benieuwd of andere Vlaamse inwoners die digitaal via Eurosport kijken hetzelfde ervaren of suggesties hebben hoe Nederlands commentaar te krijgen of desnoods engels. (Btw alles op iOS/Mac).

Alvast bedankt voor jullie reacties

DonQuijote

Ik kijk vanuit Spanje via Eurosport.com (voorheen eurosportplayer.com) en gister kon ik kiezen bij een wereldbolletje rechtsonder naast het luidsprekertje uit een uitklapmenuutje tussen ambient sound, spaans, engels en frans.
En nu bij het checken of het klopt wat ik zeg heb ik opeens geen keuze meer en is het alleen spaans, ergerlijk.
Ik dacht dat ze dat onduidelijke navigeren een beetje opgelost hadden.

Onderaan de pagina kun je je versie veranderen. Als ik nederlands of international kies zie ik wel dat wereldbolletje weer.

Laatst gewijzigd
VincentK

Deze post is van een tijdje terug. Maar hier krijg ik ook vast antwoord: is er ook een wielrennen -only stream (zoals je F1-TV hebt) of een deel abonnement op Eurosport (denk het niet)? Gaat niet om het bedrag dat je per maand bij Eurosport betaald, maar ik zit niet echt te wachten op Curling en NMA orzo.

Kleine Drekst

ik kijk meestal gewoon via de discovery plus site en houdt dus zelf in de gaten hoe laat de uitzendingen beginnen op die site

Whyze Katje

Nee, ‘t is alles of niks……..

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.