Fan Flandrien Finale! Eschborn-Frankfurt

« 1 2 3 4
Bizziecle

Ook dit jaar wordt Fan Flandrien ontwikkeld door Arry weer gespeeld. De spelregels staan hieronder. Meld je hier aan als je mee wilt doen. Je eerste Team kun je voor de start van de Omloop doorgeven via [email protected]
Het spel is ook te volgen via het kanaal #fanflandrien
https://discord.gg/ZYumsPkRTn

Bizziecle

Het doel van het spel is om zo min mogelijk punten te verzamelen.
Na de race krijg je punten voor de afstand dat jouw renners zijn geëindigd van de plek die jij hebt voorspeld, waarbij je per renner maximaal 15 punten kunt krijgen. Op deze manier kun je in het slechtste geval (15 x 15 punten) 225 punten krijgen, en in het beste geval (bij exact de juiste top 15) 0 punten.

Verwacht je bijvoorbeeld Zdenek Stybar op 1, maar wordt hij 5e, dan krijg je voor hem 4 punten. Dit geldt ook andersom; voorspel jij Stybar op plek 10 maar wordt hij 6e, dan krijg je ook 4 punten. Wanneer je renner méér dan 15 plekken verwijderd is van je voorspelling (of wanneer hij niet finisht) krijg je voor hem de maximale 15 punten

* Indien je per ongeluk een renner twee keer hebt toegevoegd aan je lijst, dan telt zijn hoogste positie en schuiven alle renners lager dan de tweede keuze een plekje op naar boven.

* Bij een gelijke stand wint de speler met de meeste renners op de juiste positie. Dit is enkel relevant wanneer het om een van de drie podiumplekken gaat. Indien beide spelers hetzelfde aantal renners precies juist heeft, wint de speler met de meeste renners op één plek van de juiste positie. Deze vergelijking blijft gemaakt worden totdat er een verschil is tussen de spelers met dezelfde score.

Iedereen kan ten aller tijde aan alle individuele spellen mee doen, ongeacht of je al in eerdere spellen hebt meegespeeld of nog wilt meespelen.

Het klassement is een optelsom van de behaalde punten. Om deel te nemen aan het klassement mag je over het seizoen niet méér dan twee wedstrijden missen. De twee slechtste resultaten (of dus gemiste wedstrijden) tellen voor het klassement niet mee.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Uiteraard neem ik zelf de moeite om een team op te sturen.
Wel zou het fijn zijn even een overzicht te maken van de wedstrijden die worden opgenomen.

Uit de context neem ik aan dat Kuurne-Brussel-Kuurne niet op de lijst staat?

Bizziecle

KBK niet inderdaad alle WT klassiekers van OHN tot en met Eschborn Frankfurt doen mee

Bizziecle

Omloop het Nieuwsblad
Strade Bianchi
Milaan San Remo
Brugge - De Panne
GP E3 Saxo Bank Harelbeke
Gent Wevelgem
Dwars door Vlaanderen
Ronde van Vlaanderen
Parijs Roubaix
Amstel Gold Race
Waalse Pijl
Luik Bastenaken Luik
Eschborn-Frankfurt

arviidd

Doe weer mee

jappe666

Count me in

King Kelly

Mooi dat dit weer gespeeld wordt; ik doe graag mee!

bastaix

Ik doe graag mee

BrackenRidgeCycling

Count me in please

Bizziecle

De selecties druppelen al binnen. Nog ca 24 uur om je selectie in te sturen.

sjaspatat

i m inn

PietjeVH

Ik doe ook graag mee!

Bonorrie

Winnende selectie net per mail de deur uit gedaan. :)

Bizziecle

Deadline voor het inleveren van je Fan Flandrien selectie voor de OHN is morgen 11:30

sjaspatat

top 10 + 5 reserven ? was het toch he ?

sjaspatat

of 15 + 5

sjaspatat

ploegje verstiird

Arry1338

Mijn team is verstuurd!

Bizziecle

15+ 5 inderdaad @Sjaspatat

jefgodfather

mijn top 15 is verzonden.

Bizziecle

Een dikke 20 spelers hebben hun selectie ngestuurd, nog iets meer dan uur om mee te doen

coolietje

Heb op de valreep nog een team ingestuurd ;)

Bizziecle

Deelnemers
1 Arry1338
2 Arviidd
3 Jappe666
4 TomBoonenfanboy
5 Zwarte Wout
6 King Kelly
7 Bastaix
8 BrackenRidgeCycling
9 Bizzie de 🐝
10 Robin
11 Zwartebroekengeletrui
12 Bonorrie
13 DVO
14 Pietje VH
15 Sjaspatat
16 Jefgodfather
17 Sep0r
18 Gujanator
19 Gerrit Glomser
20 SvenVDB
21 Pacino
22 Coolietje

Bizziecle

De opstellingen kun je hier bekijken.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lsJMssHM22X1nxVncqakP4Wci_mAkjb2/edit?usp=drivesdk&ouid=100890274215236633658&rtpof=true&sd=true

« 1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.